Caio Mendes fra Brasil på prøvespill

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1573

    #41
    Da Erland Johnsen for kort tid siden uttalte at de endelig hadde funnet to spillere, og at det nå var opp til sportslig utvalg å bestemme om de skulle kjøpes - var det da denne brassen og han dansken som ble sendt i retur som var funnet?

    Med tanke på at vi (forhåpentligvis) har lett etter kantspillere siden i fjor, synes jeg det er betenkelig at man bruker nesten et år på å finne disse to juvelene Men for all del, kanskje Caio er bedre i virkeligheten enn på skrytevideoen.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #42
      Opprinnelig skrevet av Kay
      Off topic men...

      Alle ønsker vel at unge spillere skal slå til, men etter å ha sett gårsdagen 5-4 seier i LSK Hallen så kan jeg vel ikke akkurat si at det var noen av de unge talentene som utmerket seg spesielt, og ingen som jeg ser for meg på a-laget med det første. Det er jo noen spillere som man ser har potensialet. Men løsning på venstrekant problemet tror jeg ikke vi finner der med det første. Bolly fikk ikke til så mye annet enn å sette fart og løpe rett på og bli stoppet av første forsvarer, dog fikset han straffe ved å snuble over en forsvarer
      Men de er nok med i planene for årene som kommer, da er det vel greit å gi de en sjanse.. om ikke i hele kamper, så hvertfall la de prøve seg litt og litt. Uansett må vi bruke raske spillere med innleggsfot på vingen, helt idiotisk å bruke (misbruke) spillere som Simen Brenne på kant... Han er altfor god til å bli ødelagt utpå kanten!
      Håper jeg må spise i meg ordene ang prøvespillern fra brasseland... og at han viser seg å være ett kupp som spiller som en gud..!

      Kommentar

      • KristofferØ
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 587

        #43
        Poenget med et prøvespill har ikke med å gjøre om spilleren har kvalitet/ikke har kvalitet å gjøre. En spiller som kommer på prøvespill til fugla er av en viss kaliber, fordi det som regel gjøres grundig research før man går til det skrittet og hente noen inn på prøve, ettersom dette i seg selv koster en del kroner.

        Prøvespill har mer med om spilleren går inn i spillergruppa, hvordan han takler norsk spillestil, om han kan tilføre noe nytt, om han hever nivået eller om han gjør det stikk motsatte og er nøytral og ikke imponerer noen. Dette har jo såklart med spillerens ferdigheter å gjøre, men som regel er spilleren såpass godt kartlagt at man vet sånn ca hva som kommer på trening.

        Jeg synes det er veldig bra at vi har begynt å få inn spillere på prøve i et større kvantum enn tidligere. Jeg tror spillergruppa i sin helhet kan lære litt av spillere utenfra, fordi det gir ny input og som regel er det spennende å spille med nye folk.

        Han danske duden fra Charlton følte vel ikke at han hadde noe å tape, så da sto han vel ikke på. Forventer at man ikke gjør samme feil igjen og tester en spiller som ikke er sulten.
        I år så tar vi ostepop
        Vi elsker Lillestrøm
        HEI!

        Kommentar

        • KristofferØ
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 587

          #44
          Opprinnelig skrevet av Dole
          Da Erland Johnsen for kort tid siden uttalte at de endelig hadde funnet to spillere, og at det nå var opp til sportslig utvalg å bestemme om de skulle kjøpes - var det da denne brassen og han dansken som ble sendt i retur som var funnet?
          Jeg tror ikke det. Han skrev jo til RB at "vi hadde bedre spillere på blokka enn han, og derfor lar vi han gå". Tipper det bare var spennende at han har kontrakt med Charlton..
          I år så tar vi ostepop
          Vi elsker Lillestrøm
          HEI!

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7080

            #45
            Opprinnelig skrevet av Folke
            Når skal juniorspillere få prøve seg da?
            Når de er gode nok, og pr. nå er vel ingen av dem det, regner jeg med. Finner vi en fyr via prøvespill som er bedre enn juniorspillerne, bør vi bruke ham. Det er vel ikke negativt å styrke stallen?
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #46
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Når de er gode nok, og pr. nå er vel ingen av dem det, regner jeg med. Finner vi en fyr via prøvespill som er bedre enn juniorspillerne, bør vi bruke ham. Det er vel ikke negativt å styrke stallen?
              Enig!
              Finner vi noen som er bedre bør vi selvfølgelig styrke stallen.
              Men å ta inn flere dyre gamlinger er ingen vits nå 8 kamper før slutt..
              Men å si at juniorspillerne ikke er gode nok er en ting, men de vi har brukt til nå er hvertfall ikke gode nok til å spille der.. samt at vi mulig ødelegger fremgangen/motivasjonen til spillere som f.eks. Simen Brenne ved å bruke de på feil plass!

              Kommentar

              • OppsalKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2008
                • 1881

                #47
                Klubben hannes er 4 divisjonslag er de ikke?

                Vet at Alanzinho spilte i 3 divisjonen, men hvis vi har ikke noe bedre enn 4 divisjons brassekvalitet så bør vi faktisk gir oss.
                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                Alltid Celtic og LSK

                Kommentar

                • Jan Banan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 809

                  #48


                  Nå er Mendes sendt hjem uansett, så glem denne brassen.
                  Last edited by Jan Banan; 26.08.2008, 19:38.
                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                  Stuart Baxter har forstått det.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #49
                    Han kan dra hjem og gjøre noe for regnskogen. Alt for mange brasilianske småkonger dasser rundt her og andre steder...

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1573

                      #50
                      Med mindre enn en uke igjen av overgangsvinduet, håper jeg virkelig Fjøra & Co har andre kort i ermet enn brasser på bedriftsfotballnivå :???:

                      Kommentar

                      • Jannis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 266

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Dole
                        Med mindre enn en uke igjen av overgangsvinduet, håper jeg virkelig Fjøra & Co har andre kort i ermet enn brasser på bedriftsfotballnivå :???:
                        Tror ikke det vil skje noe er jeg redd før vinduet stenger....som vanlig.

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          #52
                          Mine kilder sier dette:

                          Caio ble sendt hjem idag uten å få vært med på en eneste full trening.
                          Først prøvde de seg med "han er ikke typen vi ser etter" men etter å ha poengtert at gutten ikke en gang har fått være med på trening så innrømtes det at det er en del interne problemer i administrasjonen.
                          Mine kilder mener det ikke kommer til å skje noe i dette overgangsvinduet fordi det er interne konflikter i administrasjonen.

                          Ifølge de som jobbet er folk rystet over LSKs personalpolitikk, de påstår det var en gjensidig avtale at spilleren skulle hjem, men dette stemmer absolutt ikke.

                          Petter
                          kun en budbringer

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av petter
                            Mine kilder sier dette:



                            Mine kilder mener det ikke kommer til å skje noe i dette overgangsvinduet fordi det er interne konflikter i administrasjonen.

                            Ifølge de som jobbet er folk rystet over LSKs personalpolitikk, de påstår det var en gjensidig avtale at spilleren skulle hjem, men dette stemmer absolutt ikke.

                            Petter
                            kun en budbringer
                            Det var da voldsomt! Skremmende.
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av morten
                              Det var da voldsomt! Skremmende.
                              Voldsomt, ja. Overraskende? Nei. LSK har store problemer i administrasjonen, det har vel vært slått fast på forumet en lengre periode. Det er ingen tvil om at Uday ikke er den eneste som burde vært sendt på dør. Forhåpentligvis vil det også bli foretatt en opprydning i kontorlandskapet på LSK. Store deler av problemene ligger også der, og ettersom LSK som klubb åpenbart har stagnert de siste årene, virker det åpenbart at noen må ut. Jeg tror ikke friskt blod vil hjelpe så lenge vi fortsatt har elementer med innflytelse som ikke er kompetente.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av petter
                                Ifølge de som jobbet er folk rystet over LSKs personalpolitikk, de påstår det var en gjensidig avtale at spilleren skulle hjem, men dette stemmer absolutt ikke.

                                Petter
                                kun en budbringer
                                Hvor mye er motpartens versjon verd? Spiller og agent er sikkert skuffet over at det ikke ble noen avtale.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av petter
                                  Mine kilder sier dette:



                                  Mine kilder mener det ikke kommer til å skje noe i dette overgangsvinduet fordi det er interne konflikter i administrasjonen.

                                  Ifølge de som jobbet er folk rystet over LSKs personalpolitikk, de påstår det var en gjensidig avtale at spilleren skulle hjem, men dette stemmer absolutt ikke.

                                  Petter
                                  kun en budbringer
                                  Er det mulig å gi noen flere detaljer?

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Hvor mye er motpartens versjon verd? Spiller og agent er sikkert skuffet over at det ikke ble noen avtale.
                                    Selvsagt, fikk denne også:

                                    Vedkommende jobber med mange norske lag og han har aldri sett makan til dårliig personalbehandling.
                                    Men som du sier, jeg kommer bare med den ene partens versjon. Den andre partens (LSK) versjon får vi vel aldri høre allikevel.

                                    Men, hvis det er problemer i administrasjonen, hvem skaper problemer, og hva bunner problemene i?

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • Hexaphim
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 2776

                                      #58
                                      Hvis det stemmer at det ikke blir noen forsterkninger i dette overgangsvinduet på grunn av konflikter i administrasjonen, ja da er det rett og slett skremmende hvordan folk kan sette seg selv foran klubben og laget. Jeg håper de ikke tror at vi er sikret mot nedrykk nå, etter noen gode kamper mot dårlig motstand.

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #59
                                        !

                                        Opprinnelig skrevet av petter
                                        Men som du sier, jeg kommer bare med den ene partens versjon. Den andre partens (LSK) versjon får vi vel aldri høre allikevel.
                                        LSKs versjon er i korte trekk: Spilleren var for dårlig og ble sendt hjem. Vi drev restitusjonstrening denne uka, så han fikk dessverre ikke deltatt på vanlige treningsøkter. Dette visste han om på forhånd. Tough luck!

                                        Kommentar

                                        • T.Pennant
                                          I karantene
                                          Forumsadist
                                          • Jul 2008
                                          • 121

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                                          LSKs versjon er i korte trekk: Spilleren var for dårlig og ble sendt hjem. Vi drev restitusjonstrening denne uka, så han fikk dessverre ikke deltatt på vanlige treningsøkter. Dette visste han om på forhånd. Tough luck!
                                          Faen da! Hvorfor skal du på død og liv forsvare klubben hver bidige gang, uansett hvilke dumme ting de gjør? Greit at man skal støtte klubben, men det får da faen meg være grenser på hvilken inkompetanse du skal godta.

                                          LSK har vel prestert å betale flybilett og opphold for denne Brassen også. Om de da bare har latt han prøve seg på en restutisjonsøkt er det ikke rart klubben er fattig om dagen.

                                          Kommentar

                                          Working...