Caio Mendes fra Brasil på prøvespill

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1573

    #61
    I et tidligere innlegg leste jeg at denne spilleren skulle fungere som en døråpner for andre spillere fra Brasil. Var det slik at man allerede i utgangspunktet visste at han var for dårlig? I såfall burde man selvsagt aldri ha invitert ham fra andre siden av kloden.

    I tillegg virker denne episoden som en tvilsom måte å lokke andre brasilianere til Lillestrøm. Vi oppnår vel neppe det ved å opptre som vi gjorde i denne saken?

    Mens Lyn tydeligvis har blitt en kjent og attraktiv klubb i Nigeria, blir vi sannsynligvis aldri det noe annet sted enn på Romerike.

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #62
      hvis det er riktig at konflikter innad i administrasjonen er til et så stort sportslig hinder som det kommer frem her er det rett og slett en skandale!
      Slikt er ikke akseptabelt!
      bytter må til snarest for å få ting på rett kjøl.
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #63
        Kan vi klone Per Mathiesen og ansette ham i alle stillinger?

        Kan ikke skjønne annet enn at konfliktene må være mellom personer som har ansvar, e.g. sportslig utvalg/Fjøra/Johnsen? Noen av de førstnevnte har bestilt/takket ja til Brassen, mens Johnsen åpenbart ikke var interessert (han var bl.a. ikke på treninga)... Eller omvendt: Johnsen ønsket Brasse, men fikk nei av SU/Fjøra, derfor ingen vits i å se ham. Noen som vet mere?

        Uansett blir det en glede å få ryddet opp når berg kommer - han har vært klar på at han skal ha siste ord. Særlig rollen til SU har bekymret meg, å gi all makt og vetorett til en gjeng som sist spilte på 70-tallet bringer ikke akkurat klubben fremover.

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #64
          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
          Faen da! Hvorfor skal du på død og liv forsvare klubben hver bidige gang, uansett hvilke dumme ting de gjør? Greit at man skal støtte klubben, men det får da faen meg være grenser på hvilken inkompetanse du skal godta.
          Jeg forsvarer ikke klubben, men forsøker bare å se saken fra to sider. Petter presenterte spillerens og agentens versjon og hevdet at vi aldri ville få høre LSKs versjon. Jeg presenterte LSKs versjon slik jeg har tolket den gjennom nyheten på lsk.no.

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            #65
            Hvor typisk LSK hadde det ikke vært at denne Mendes spiller for Barca om et par år?
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • mr.sandass
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2005
              • 972

              #66
              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Jeg forsvarer ikke klubben, men forsøker bare å se saken fra to sider. Petter presenterte spillerens og agentens versjon og hevdet at vi aldri ville få høre LSKs versjon. Jeg presenterte LSKs versjon slik jeg har tolket den gjennom nyheten på lsk.no.
              Det skinner jo igjennom at LSK nok en gang har driti seg ut. Jeg er så møkk lei av at de som sitter i toppen faen ikke har en eneste jævla tanke som virker kompetent. Man burde uansett kjørt en økt hvor man hadde testa denne brassen så man kunne sett om dette var noe som gikk ann og satse på. Det er rett og slett frekt og invitere en person på prøvespill hvor så å gi fullstendig faen før han har fått spilt fotball. Det hjelper ikke akkurat at han er fra Brasil heller.

              Angående personalproblemer er heller ikke dette overraskende da "flotte" typer som Frank Grønlund er med på å styre skuta.
              www.ultrasfeltc.net

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #67
                Opprinnelig skrevet av petter
                Ifølge de som jobbet er folk rystet over LSKs personalpolitikk, de påstår det var en gjensidig avtale at spilleren skulle hjem, men dette stemmer absolutt ikke.
                Uten å kjenne begge sider av saken er det selvsagt vanskelig å si noe sikkert om behandlingen av Mendes. Men generelt sett: At klubbens personalpolitikk/-behandling ikke alltid er er den beste har vi vel sett en del eksempler på i det siste - ref. bl.a. behandlingen av Påsan.

                Kommentar

                • rødstrupe
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jul 2008
                  • 126

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Hvor typisk LSK hadde det ikke vært at denne Mendes spiller for Barca om et par år?
                  Vi nekta jo Solskjær å trene med oss, og han fikk jo en OK karriere..
                  STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA

                  Join the cause:
                  Bli med i denne:

                  http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av rødstrupe
                    Vi nekta jo Solskjær å trene med oss, og han fikk jo en OK karriere..
                    Myggen og Martine er vel 2 andre "kjente" som også fort kunne havnet i klubben i sine yngre dager...
                    Uansett er det ikke lett for klubben i den situasjonen de er nå. En ny trener på plass for neste år, samt at noen slutter og andre går tilbake til andre jobber.. Mange med ulike meninger og ulike oppfatninger av hva som er best og hvem som bestemmer hva osv. Kan fort bli kluss av mindre.
                    Men å behandle "gjester" med respekt bør være en selvfølge uansett!

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av rødstrupe
                      Vi nekta jo Solskjær å trene med oss, og han fikk jo en OK karriere..
                      Alle klubber gjør tabber på dette. Manchester Utd er viden kjent som en av klubbene som er kjent for å plukke opp talenter i ung alder, men det har også en lang liste spillere de har sendt hjem som har gjort stor suksess i andre klubber.

                      Peter Beardsley og David Platt for eksempel.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #71
                        Fyren skulle aldri vært her i utgangspunktet. Basert på youtube skrytefilmene er han ikke stort bedre enn JML, i tillegg så jeg ikke et eneste bra innlegg fra ham. Skjønner at mange er deppa fordi vi sendte hjem to spillere som på papiret så bra ut. Mer alvorlig er det at vi ikke har fått tak i en eneste bra venstrekant uten å ty til prøvespill. Noen i klubben skjønner åpenbart ikke at vi trenger forsterkninger der.

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #72
                          1. Han skulle ikke vært her.

                          2. Når han først var her fikk han ikke vist seg frem.

                          Meget svak opptreden av LSK. Dessverre.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • SPD
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2005
                            • 228

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Myggen og Martine er vel 2 andre "kjente" som også fort kunne havnet i klubben i sine yngre dager...

                            Da har det i alle fall kommet noe godt ut av det...

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #74
                              Noen ganger blir jeg direkte flau av måten Lsk opptrer på, og det skjer jo faen meg gang på gang....På tide med nytt blod i styre og stell. En ting er sikker, på neste årsmøte er det mange som bør føle seg utrygge ...Er bare Per Mathisen som er seriøs i klubben jo.

                              Kommentar

                              • Smukken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2004
                                • 719

                                #75
                                Kjenner en kvalm smak av hovmod og arroganse. Hvem er det som har gått i "klinsj" denne gangen her - lukter konflikt lang vei.................
                                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #76
                                  Hoi Hoi! Les Fjøras nokså irritable svar i nyhetstråden! Kunne du ikke bare tatt en telefon, da istedet for å øse det ut på lsk.no.

                                  Kommentar

                                  • TomLundby
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 616

                                    #77
                                    Jeg fatter ikke hva som er problemet med behandlingen av denne Mendes. Agenten spør LSK om han kan komme på trening for å vise seg fram. LSK sier ja, Mendes kommer, LSK ser ham på trening og mener han ikke er god nok, Mendes blir sendt hjem. Dette har skjedd millioner av ganger før i fotballverden, og kommer til å skje millioner av ganger i framtiden. Noen av de som er blitt funnet for dårlige i en klubb blir seinere verndensstjerner, 99.9% blir det ikke. Sånn er livet, på tide å se framover og ta nye tak både for LSK, Mendes, agenten og alle andre.

                                    Kommentar

                                    • ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

                                      #78
                                      Han får irritere seg så mye han vil. Sålenge klubben fremstår så uproffesjonell som den gjør er han nødt til å finne seg i slikt.

                                      Kommentar

                                      • chrissp
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 2403

                                        #79
                                        1) Jeg antar at LSK betalte flybilletten? Hvorfor gjøre det hvis man på forhånd vet at det blir minimalt med "vanlige" treningssituasjoner å vise seg fram på?

                                        2) Hvis det IKKE er LSK som betalte flybilletten, så er det - ja, tough luck for Caio.
                                        Bølerkanaris

                                        Kommentar

                                        • forzakanaris
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Feb 2007
                                          • 92

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                          Han får irritere seg så mye han vil. Sålenge klubben fremstår så uproffesjonell som den gjør er han nødt til å finne seg i slikt.
                                          Er vi sikker på at klubben har opptrådt så uprofesjonelt som media fremstiller?
                                          Bare en liten tanke midt opp i denne diskusjonen..

                                          Personling syns jeg det ikke er noen stor sak at man sender hjem prøvespillere som ikke er gode nok etter et par treninger. Saken stiller seg selvfølgelig annerledes i de tilfellene hvor spilleren ikke har fått vist seg frem.
                                          -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                                          Kommentar

                                          Working...