Caio Mendes fra Brasil på prøvespill

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    #81
    Ja, det er jeg sikker på. Å bli oppringt under tre timer før avgang er vel ikke akkurat den hyggeligste avskjed uansett om man har fått vist seg frem eller ikke.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #82
      Oj, fikk nesten litt bakoversveis av skriveriene til Fjøra i nyhetstråden! Det var en sint mann!

      Kommentar

      • forzakanaris
        Medlem
        Møteplager
        • Feb 2007
        • 92

        #83
        Opprinnelig skrevet av ChriZza
        Ja, det er jeg sikker på. Å bli oppringt under tre timer før avgang er vel ikke akkurat den hyggeligste avskjed uansett om man har fått vist seg frem eller ikke.
        Det er klart at det ikke er en hyggelig avskjed, men hvis klubben har vurdert spilleren til ikke god nok, er det vel ikke noen vits i å beholde han her 1 natt ekstra bare fordi han skal få mer tid til å forberede hjemreisen?..
        -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #84
          Neida, er ikke det jeg sier. Men uansett om man er god nok eller ikke, har fått vist seg frem eller ikke så er det greit å få ihvertfall par timer å forberede seg på.

          Jeg ville følt meg snytt om jeg i tillegg ikke hadde følt jeg ikke hadde fått sjansen til å vise meg frem.

          Men spilleren selv bærer faktisk ikke nag til LSK.

          Poenget mitt er at jeg ikke ser vitsen med å ha en spiller fløyet over havet for å være her i 18 timer .
          Da er det påtide å vurdere ressursbruk mener nå jeg.

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #85
            Opprinnelig skrevet av ChriZza
            Neida, er ikke det jeg sier. Men uansett om man er god nok eller ikke, har fått vist seg frem eller ikke så er det greit å få ihvertfall par timer å forberede seg på.

            Jeg ville følt meg snytt om jeg i tillegg ikke hadde følt jeg ikke hadde fått sjansen til å vise meg frem.

            Men spilleren selv bærer faktisk ikke nag til LSK.

            Poenget mitt er at jeg ikke ser vitsen med å ha en spiller fløyet over havet for å være her i 18 timer .
            Da er det påtide å vurdere ressursbruk mener nå jeg.
            Medlem 2117 i Kanarifansen her:

            Jeg foreslår at du leser hva Jan Åge skrev om forutseninger og avtaler, Chrizza.

            Dessuten fikk han vel som du skrev i stad tre (3!) timers foreberedelser på å reise hjem? ;-)

            -okb! - som heller ikke er god nok for LSKs a-stall, men som ikke bærer nag likevel
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #86
              Jeg har lest det

              Kommentar

              • T.Pennant
                I karantene
                Forumsadist
                • Jul 2008
                • 121

                #87
                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Jeg har lest det
                Er enig i hva du sier angående ressursbruk, men noe sier meg at du ikke ville forsvart en spiller fra et annet land like mye. En spiller er ikke god nok for fugla, selvom han kommer fra samme sted som deg Chrizza.

                Kommentar

                • forzakanaris
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Feb 2007
                  • 92

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Neida, er ikke det jeg sier. Men uansett om man er god nok eller ikke, har fått vist seg frem eller ikke så er det greit å få ihvertfall par timer å forberede seg på.

                  Jeg ville følt meg snytt om jeg i tillegg ikke hadde følt jeg ikke hadde fått sjansen til å vise meg frem.

                  Men spilleren selv bærer faktisk ikke nag til LSK.

                  Poenget mitt er at jeg ikke ser vitsen med å ha en spiller fløyet over havet for å være her i 18 timer .
                  Da er det påtide å vurdere ressursbruk mener nå jeg.
                  Godt poeng du kommer med chrizza, er enig med deg i det!
                  Virker som om klubben hadde gitt info om forutsetningene til agenten hans før ankomst, anyway, poenget mitt er at vi ikke alltid skal stole på medias fremstilling!
                  -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                  Kommentar

                  • ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                    Er enig i hva du sier angående ressursbruk, men noe sier meg at du ikke ville forsvart en spiller fra et annet land like mye. En spiller er ikke god nok for fugla, selvom han kommer fra samme sted som deg Chrizza.
                    Det har ingenting med saken å gjøre, hehe.
                    Selv om det lett kan tolkes slik forståelig nok.

                    Og for de som tror, kan jeg avkrefte at mediene er mine kilder i denne saken.

                    Kommentar

                    • Odinster
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2008
                      • 160

                      #90
                      Det man bør være kritisk til her er vel researchen som er blitt gjort i forkant. Noe sier meg at den ikke har vært helt 100% siden de allerede etter 2 treninger (en halv sammenlagt i Mendes' tilfelle) sender spillerne hjem igjen. Mendes var jo i tillegg halvskadet. Det er ihvertfall ikke noe vi trenger fler av. Hvis dette var de to lovende EJ hadde på blokka si, stiller jeg meg tvilende til kompetansen til den respektive talentspeideren.

                      Kommentar

                      • KimFL
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1410

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Odinster
                        Det man bør være kritisk til her er vel researchen som er blitt gjort i forkant. Noe sier meg at den ikke har vært helt 100% siden de allerede etter 2 treninger (en halv sammenlagt i Mendes' tilfelle) sender spillerne hjem igjen. Mendes var jo i tillegg halvskadet. Det er ihvertfall ikke noe vi trenger fler av. Hvis dette var de to lovende EJ hadde på blokka si, stiller jeg meg tvilende til kompetansen til den respektive talentspeideren.
                        Ettersom jeg har forstått, har vel agenten til spillern kontaktet klubben, og klubben har jo egentlig ingenting å tape på la han vise seg fram, annet enn at de kanskje kunne brukt tiden på noe annet. Jan Åge sa jo selv, at de tok en sjanse, men det viste seg at spilleren ikke var god nok, så jeg skjønner ikke helt at dette er noe å lage en sak på. Hvis media skal drive å lage en stor sak, hver gang en spiller på prøve blir sendt hjem, tror jeg det blir dårlig med plass til andre nyheter.


                        KimFL

                        Kommentar

                        • Odinster
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2008
                          • 160

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av KimFL
                          Ettersom jeg har forstått, har vel agenten til spillern kontaktet klubben, og klubben har jo egentlig ingenting å tape på la han vise seg fram, annet enn at de kanskje kunne brukt tiden på noe annet. Jan Åge sa jo selv, at de tok en sjanse, men det viste seg at spilleren ikke var god nok, så jeg skjønner ikke helt at dette er noe å lage en sak på. Hvis media skal drive å lage en stor sak, hver gang en spiller på prøve blir sendt hjem, tror jeg det blir dårlig med plass til andre nyheter.


                          KimFL
                          Åja, det var jeg ikke klar over. Da er jeg enig.
                          Såfremt ikke Klubben har noen økonomiske utgifter eller andre heftelser forbundet med dette, er det jo ingen problemer. Men dersom det er det kunne de, som du selv påpeker, brukt tiden mer effektivt. Når det gjelder saken i RB er det vel bare slik de fleste lokalavisene opererer, med de begrensede resursene de har. Men teit, ja.

                          Kommentar

                          • KimFL
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1410

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Odinster
                            Åja, det var jeg ikke klar over. Da er jeg enig.
                            Såfremt ikke Klubben har noen økonomiske utgifter eller andre heftelser forbundet med dette, er det jo ingen problemer. Men dersom det er det kunne de, som du selv påpeker, brukt tiden mer effektivt. Når det gjelder saken i RB er det vel bare slik de fleste lokalavisene opererer, med de begrensede resursene de har. Men teit, ja.
                            Bare for å presisere...jeg er ikke sikker på noenting i denne "saken". Men det er kanskje ikke så lett å være sikker på noe som helst når det gjelder LSK

                            ...at det var "slik jeg sa", er egentlig bare basert de inntrykk vi har fått servert gjennom media, samt utblåsninga til Jan Åge.


                            KimFL

                            Kommentar

                            Working...