Brannfakkel: Bør LSK hvile spillere mot FCK?
Collapse
X
-
I dine øyne er nok argumentene bedre, men ikke i mange andres. Mange hevder at vi leverte årsbeste idag. Da faller argumentene dine på stein grunn. Dessuten så finnes det flere eksempler på lag som har spart spillere som ikke har prestert som ønsket i kampene etterpå.Kommentar
-
Spare Otto i FCK Kampen ? Pga. Betennelse etter operasjon ? Hva trudde du han skulle gjøre utpå banen mot FCK, opereres igjen ? Nei du, sjansen for tilbakefall for Otto er like stor om han spiller eller ei.
Spare Riise i dag ? Pga. tilbakekommende trekkskade ? Det høres litt mer fornuftig ut spør du meg.
Vi burde vel ha spart gutta i dag også, Stabæææk leder jo TL. Vi burde jo være sjanseløse i dag også. Kanskje vi skulle stille fullt kun mot AaFK, Kamma og Enga?
Slutt å mas, du tar feil.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Jeg føler meg trygg på at Benny og ser forskjellen mellom å spare en spiller som kommer tilbake fra skade og spare spillere som har fire dager til å restituere seg.
Argumentet for å starte med beste lag mot FCK var at folk flest øynet et lite håp om vi skulle klare 2-0 om vi hadde dagen.
Å neida. Jeg har bygget en sterk sak. Kampen mot FCK (hvor vi var sjanseløse uansett lag), og dagens sparing av Riise (som ingen klager på) har bare styrket Benny.
En ting til. Se på Meter'n i dag. Tydelig at han var pumpet siste 20 minuttene. Hadde kanskje vært lurt å hvile han litt mot FCK, og heller gitt en unggutt verdifull erfaring?
FCK har seire mot ManU, og RBK slo AC MIlan på San Siro, og begge skulle være sjanseløse i de kampene og.
Når det gjelder Occean så burde han heller blitt byttet ut. Når han tar tak og jobber som han gjør på sitt beste er han sliten. Det er bare å jamføre med Viking hjemme i år hvor han aldri hadde vært så sliten, og (jeg tror) ville vært byttet ut om laget kunne gjøre flere bytter.
Om spillerne ikke klarer å restituere seg på fire dager, så har vi et større problem.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar