Basert på siste dagers diskusjon så jeg ikke annen råd enn å undersøke denne saken grundig. Jeg har derfor satt inn mine cape- og seilerluebekledde venner i Lyn-miljøet.
I følge kilder høyt oppe i Lyn-systemet "eksisterer intet uttalt ønske om å hente Henning allerede nå".
Min mening er fortsatt at dette er en gedigen feil. Og, for å understreke, så er ikke det basert på fadesen torsdag. Min motstand mot Erland, som jeg har opprettholdt siden han tok over, er basert på:
* Hans tidligere resultater, eller mangel på sådane, blant annet i Follo
* Hans medvirkning i Udays regime (det er ikke én mann som har all skyld i hva som har gått galt i år)
* Hans begredelige rekke med 4-1-8 som hovedtrener
* Hans manglende evne til å inspirere
* Hans totale mangel på taktiske egenskaper, og bruk av feil spillere på feil plasser
I følge kilder høyt oppe i Lyn-systemet "eksisterer intet uttalt ønske om å hente Henning allerede nå".
Min mening er fortsatt at dette er en gedigen feil. Og, for å understreke, så er ikke det basert på fadesen torsdag. Min motstand mot Erland, som jeg har opprettholdt siden han tok over, er basert på:
* Hans tidligere resultater, eller mangel på sådane, blant annet i Follo
* Hans medvirkning i Udays regime (det er ikke én mann som har all skyld i hva som har gått galt i år)
* Hans begredelige rekke med 4-1-8 som hovedtrener
* Hans manglende evne til å inspirere
* Hans totale mangel på taktiske egenskaper, og bruk av feil spillere på feil plasser
Kommentar