Jeg var på nippet til å starte en tråd i sted, men lot være. La heller inn kommentar i en annen tråd. Nå er imidlertid begeret fullt.
I følge Kippe (ref. nyhetstråden) var dette planen i dagens famøse match:
"- Vi skulle holde på ballen og lempe en del baller inn i bakrommet. FCK satte imidlertid et voldsomt trykk fra starten av, og det overrumplet oss, sier han."
Vi skal altså lempe baller i bakrom mot et komplett stasjonært spisspar, som sannsynligvis blir løpt opp av de fleste stopperpar som holder nivå over Adecco.
Fy faan. Virkeligheten er værre en selv det jeg beskylder LSK for. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Erland Johnsen må gå!
Se på:
* Historikken hans i andre klubber
* Jobben han (ikke) har gjort som spillerutvikler i LSK
* Tapet mot Turn
* Bruk av Brenne på kant
* Taktikken mot FCK
* Mangelen på innhenting av spillere
* Tviholdingen på Sundgot fremfor spillere med FART
* Den totalt passive holdningen
* Vinglinga i bortekampen mot Glimt
...nevnte jeg tapet mot Turn?
Dette bærer mot Adecco. Erland Johnsen må gå! (og ta med seg Slokvik).
I følge Kippe (ref. nyhetstråden) var dette planen i dagens famøse match:
"- Vi skulle holde på ballen og lempe en del baller inn i bakrommet. FCK satte imidlertid et voldsomt trykk fra starten av, og det overrumplet oss, sier han."
Vi skal altså lempe baller i bakrom mot et komplett stasjonært spisspar, som sannsynligvis blir løpt opp av de fleste stopperpar som holder nivå over Adecco.
Fy faan. Virkeligheten er værre en selv det jeg beskylder LSK for. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Erland Johnsen må gå!
Se på:
* Historikken hans i andre klubber
* Jobben han (ikke) har gjort som spillerutvikler i LSK
* Tapet mot Turn
* Bruk av Brenne på kant
* Taktikken mot FCK
* Mangelen på innhenting av spillere
* Tviholdingen på Sundgot fremfor spillere med FART
* Den totalt passive holdningen
* Vinglinga i bortekampen mot Glimt
...nevnte jeg tapet mot Turn?
Dette bærer mot Adecco. Erland Johnsen må gå! (og ta med seg Slokvik).
Kommentar