Erland Johnsen må gå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3438

    #61
    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Bibaboy: Å påstå at Arildo/OO ikke fungerer sammen er som å si at Nugatti ikke er godt, altså feil. Gutta har startet 13 kamper sammen, flere av dem i Udaysystemet, og har lagt på 16 mål. Det er meg bekjent suverent best i serien, som igjen gjør dem til det mest effektive spissparet i serien(alle ser jo at dette egentlig er Nannskog/Pall, men tallene snakker uansett høyt nok for seg selv). Hadde du derimot sagt at Arildo ikke er i form, og derfor burde benkes, ville du vært mer i retning av å påstå at Nugatti er ganske godt og at du gjerne tar en skive eller to, men det gjør du jo ikke, og dermed:

    No sjokoladepålegg for you!
    Strengt tatt gikk vel Nannskog fordi med sine fire nettkjenninger i går, men uansett er Arild og OO effektive. Men man må og se an når de er effektive, og det er når innleggene kommer i fra kanten. Essediri er generelt sett en god servitør, men Brenne på venstresiden er livredd for å få kritt på skoa sine. Når vi i tillegg har to midtstoppere som storkoser seg når de får slå lange høye baller opp mot spissene blir arbeidsforholdene vanskelige.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #62
      Nå ble muligens innlegget mitt tolket som at jeg foretrekker OO/Sundgot. Det gjør jeg ikke. Jeg synes det blir for statisk så lenge Arildo er i den formen han har vist den siste måneden. Jeg ville simpelthen påpeke at det ikke er riktig at det er snakk om et spisspar som ikke fungerer.

      Jeg er helt enig i at Fellus burde startet, selv om jeg med Riise tilbake helst ser enten ham eller Karim ta plassen fra Brenne som igjen skyves inn som Bergkamp.

      Bibaboy: Du liker IKKE nugatti??? Syke mann!
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #63
        I følge nyhetstråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=103

        FotballMagasinet vet at det er krefter i klubben som vil jobbe for å få Halle inn som Henning Bergs assistent, og at Erland Johnsen vrakes.
        Dette vil ikke overraske meg. Imidlertid er jeg overrasket over at en som ikke er ansett som god nok trener for oss neste år, og sannsynligvis ikke som assistent heller, får ansvaret for å løfte oss ut av den krisen vi er i.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          #64
          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          I følge nyhetstråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=103



          Dette vil ikke overraske meg. Imidlertid er jeg overrasket over at en som ikke er ansett som god nok trener for oss neste år, og sannsynligvis ikke som assistent heller, får ansvaret for å løfte oss ut av den krisen vi er i.
          Det er da vel allerede en kjent sak at Erland Johnsen skal tre tilbake til jobben som spillerutvikler i LSK etter endt sesong...? Er vel ikke så lurt å henge for mange sekker på hans skuldre, både ass.trener og spillerutvikler? Nei takk.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7080

            #65
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Det som står i Fotballmagasinet er omtrent like troverdig som Her & Nå. Dessuten er ikke Erland Johnsen aktuell som assistenttrener, men som spillerutvikler.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

              #66
              Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Imidlertid er jeg overrasket over at en som ikke er ansett som god nok trener for oss neste år, og sannsynligvis ikke som assistent heller, får ansvaret for å løfte oss ut av den krisen vi er i.
              Jeg er mer overrasket over din ukritiske kildebruk. Snakk om å konstruere en sak.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • synøve
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 425

                #67
                [quote=MortenA;288622 .

                vi til tross for få seire har begynt å fremstå som et lag i flere kamper.

                jeg synes at dette er det samme som har blitt sagt hele året, det hjelper ikke lenger at vi fremstår som et lag(og et relativt godt lag) i en av omgangene når det fortsatt ikke gir noe særlig uttelling!! Vi ligger faretruende til og vi trenger kamper hvor det for en gangs skyld spilles bra i begge!!

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3438

                  #68
                  Går vi tilbake til mange av kampene på våren var det bare sorg og elendighet. At vi da finner en form hvor vi i hvertfall i en omgang styrer kampene mener jeg er en forbedring.

                  Skal man oppnå forbedring må man se etter det positive. Det gjelder barneoppdragelse og hundedressur så vel som det meste annet.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                    Jeg er mer overrasket over din ukritiske kildebruk. Snakk om å konstruere en sak.
                    Bennylem er enga mann, garantert!

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                      Bennylem er enga mann, garantert!
                      Vennligst.

                      Hadde en lang samtale med flere solide fotball-hjerner i dag. Mest nyttig var passiaret hvor den ene er LSK-insider og den andre er Mossekæll (samt Benny).

                      Begge to er imidlertid enige med Benny om en ting: Erland må gå! Hva Mossekællen sa vil jeg ikke en gang repetere her. Men, dere skjønner opplegget.

                      Uansett. Nå er det alvor. Jeg oppfordrer alle til å komme med en solid argumentasjon på hvorfor Erland Johnsen plutselig skal klare å dra oss opp fra gjørma.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #71
                        Herregud!

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Herregud!
                          Antar du sikter denne på Benny. Solid argumentasjon...

                          Ring Moss. Spør om Erland. NASA?
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Paddis
                            Bennylem er enga mann, garantert!
                            Hmmm. Ikke en dum teori. Det er mange tegn som tyder på at BennyLem er et troll viss eneste agenda er å spre eder og galle om spillere, trenere, ledelse og administrasjon.

                            Han er sykt opptatt av utenomsportslige ting som Metern til Occean. Halvparten av innleggene er om lem.

                            Han er veldig opptatt av å få forumet strengt moderert og kanskje på den måten ta fra andre gleden av å være på forumet.

                            Og Winsnes-supporter? Herregud, enten er han meget ironisk, lettere hjerneskadd eller glad i trøndere...

                            Han er bosatt i Oslo, har nære bekjentskaper i Lyns supporterkrets, er i overkant interessert i Meterns norske alter ego, nemlig Jan Halvor Halvorsen. Det siste kan tyde på sympatier i retning Rosenbart, hvor Halvorsen hadde og har en stor stjerne.

                            Jeg tipper han er Rosenbart-supporter og medlem av Ultras Nidaros. De gutta har jo grillfester sammen med Lyn-grupperingen SaC, noe som kan forklare de tette bekjentskapene til Lyn-supportere.

                            Spørsmålet er hvilke flere nikk denne BennyLem opererer under...
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av BennyLem

                              Uansett. Nå er det alvor. Jeg oppfordrer alle til å komme med en solid argumentasjon på hvorfor Erland Johnsen plutselig skal klare å dra oss opp fra gjørma.
                              Vet ikke om det er et solid argument, men EJ tok over oss etter 0-0 kampen mot ham-kam. Han har hatt ansvaret i 11 runder, på de kampene har vi fått 14 poeng, snitt 1,27 pr kamp. Hadde vi hatt han som trener hele sesongen så hadde vi teoretisk hatt 25 poeng nå. Samme som Brann og Godset. Tar vi samme utgangspunkt for TN hadde han 7 poeng på 9 kamper, noe som blir snitt på 0.77 poeng. Om han vi hadde hatt TN ennå hadde vi hatt 15 poeng, like mange som AAfk. Det viser meg at han har gjordt oss fra en kjempe dumpekandidat til en midelmådig tippeligaklubb. Det men jeg viser at han gjør noen ting riktig. Om snittet hans holder ut, så ender vi opp på 27-28 poeng. da må AAfk ta 12-13 poeng på di siste 6 rundene, mens Ham-kam må ta 10-11 poeng på de siste kampene. Noe jeg ser som veldig urealistisk.

                              Seff det er ikke nok til å trekke oss opp av gjørma, men det er nok til at HB trener et tippeligalag neste sesong, og det holder for meg sånn som situasjonen er nå
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                              Nei til NFF!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Antar du sikter denne på Benny. Solid argumentasjon...

                                Ring Moss. Spør om Erland. NASA?
                                Årsaken til mitt herregud er disse bombastiske og tabloide uttalelsene dine: "Erland må gå"! Begrunnelse: En sullik fra Moss og en i LSK du spanderte øl på den dagen har sagt noe negativt. Du uttaler deg som om du på bakgrunn av dette snakker til en gjeng uopplyste unger.

                                Selv har jeg lurt på om det ikke ville vært greit med Berg inn fra dag en. Men å hevde at EJ MÅ GÅ nå er vel LITT seint i løpet? Ellers er disse dommedagsprofetiene dine underholdende lesning. MEn akkurat her pisker du vel en død hest, som det attpåtil sitter en full mosseværing og LSK-mann på?

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #76
                                  Da ser det ut som om noen endelig tar tak her.

                                  Kanskje på tide å følge mine råd før det er helt krise?
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Da ser det ut som om noen endelig tar tak her.

                                    Kanskje på tide å følge mine råd før det er helt krise?

                                    Fortsett korstoget ditt du, dine ord veide nok tungt når avgjørelsen om å hente inn Berg ble tatt.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av xeR
                                      Fortsett korstoget ditt du, dine ord veide nok tungt når avgjørelsen om å hente inn Berg ble tatt.
                                      Jeg kjenner ironien din her, men den er feilplassert. Fakta viser at LSK nok en gang har tabbet seg ut, og at Benny nok en gang (beklageligvis) har rett.

                                      Advarsler mot Erland, og mulighet for andre løsninger har blitt gitt fra undertegnede (og enkelte andre opplyste) ved flere anledninger. For eksempel burde en god ledelse handlet når:

                                      * Uday fikk sparken. Hvorfor fikk Erland i det hele tatt jobben? Det ble påvist at den eneste historikken han har som trener er nedrykk! Eneste grunnen til at Erland fikk overta tror jeg er gjerrighet og uoppfinnsomhet fra LSK. Snakk om å spare seg til fant!
                                      * Erland dreit seg ut i cupen. Snakk om flause. Glem å skylde på Fjørtoft her. Erland sendte oss ut. Punktum.
                                      * Skandalen i UEFA. Ditto.
                                      * Når Berg ble klar. LSK mente tydeligvis at Erland ikke var god nok for å trene oss neste år, men de mente av en eller annen grunn at Erland kunne dra oss ut av tidenes krise i 2008. Snakk om logisk brist.
                                      * Når Berg ble frigitt. Her hadde LSK en gyllen anledning til å skaffe ny trener til lave kostnader. Den ble ikke benyttet før senere.
                                      * Etter fadesematchen mot FFK. Klovnen Erland blir utestengt, og pådrar seg atpåtil ekstra karantene i en klønete manøver fra tribunen. God anledning til å hente Berg mente Benny og flere andre. Neida, LSK sender en desillusjonert sullikbande til tap mot søpla.

                                      Kun når alt håp nesten er ute velger LSK å handle i en desperat akt. Benny vet at det finnes folk i LSK som har vært enig med han i lang tid angående Erland. Beklageligvis har ikke disse gode kreftene vunnet frem før nå. Håper det ikke er for sent.

                                      PS. Før en eller annen sullik beskylder meg for å jobbe mot klubbben: Jeg har gått på Åråsen siden jeg skjønte hva fotball var. Jeg har fortsatt billetter fra jubelseongen 1989. Jeg har sesongkort fra skandalesongen 2008.

                                      Ergo: Jeg bryr meg langt mer om denne klubben enn det Erland, Slokvik, Kisenenber eller andre jeg kritiserer gjør. Jeg kritiserer fordi jeg må, ikke fordi jeg vil!

                                      Måtte alle fotballmakter stå oss bi i morgen!

                                      PPS. Judas må gå!
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        * Uday fikk sparken. Hvorfor fikk Erland i det hele tatt jobben? Det ble påvist at den eneste historikken han har som trener er nedrykk! Eneste grunnen til at Erland fikk overta tror jeg er gjerrighet og uoppfinnsomhet fra LSK. Snakk om å spare seg til fant!
                                        Mulig få andre kandidater var tilgjengelige på dette tidspunktet. Gode trenere vokser ikke på trær, vet du. En annen mulighet er jo selvfølgelig at man var enig med Berg allerede den gang, men at man, av naturlige årsaker, ikke kunne gå ut med det.

                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        * Erland dreit seg ut i cupen. Snakk om flause. Glem å skylde på Fjørtoft her. Erland sendte oss ut. Punktum.
                                        Feil. Spillerne sendte oss ut av cupen.

                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        * Skandalen i UEFA. Ditto.
                                        Å tape for nordens beste lag, vil jeg ikke akkurat anse som en skandale. Dog burde innsatsen på banen i hjemmekampen vært litt bedre.

                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        * Når Berg ble klar. LSK mente tydeligvis at Erland ikke var god nok for å trene oss neste år, men de mente av en eller annen grunn at Erland kunne dra oss ut av tidenes krise i 2008. Snakk om logisk brist.
                                        Enig med deg her. Men på dette tidspunktet var jo Berg ansatt i Lyn, og måtte vel i så fall kjøpes ut, hvis han skulle tatt over så tidlig.

                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        * Når Berg ble frigitt. Her hadde LSK en gyllen anledning til å skaffe ny trener til lave kostnader. Den ble ikke benyttet før senere.
                                        Her er jeg helt enig. Etter at Henning ble frigitt, burde han umiddelbart vært på plass på Åråsen. Merkelig avgjørelse av ledelsen.

                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Kun når alt håp nesten er ute velger LSK å handle i en desperat akt. Benny vet at det finnes folk i LSK som har vært enig med han i lang tid angående Erland. Beklageligvis har ikke disse gode kreftene vunnet frem før nå. Håper det ikke er for sent.
                                        Alt håp er langtfra ute. Selv om vi skulle tape mot RBK, så har vi fortsatt muligheten til å avgjøre i siste runde, og det er fortsatt ingenting som tilsier at hverken Ålesund eller Ham-Kam er bedre enn oss. Og med 1 poeng eller mer, så kan vi også passere Godset på tabellen. Men det blir nok i overkant spennende de neste 2 kampene....

                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        PPS. Judas må gå!
                                        Her håper jeg du mener at Judas aldri må komme tilbake. Eller anser du allerede Bergdølmo som ansatt?


                                        KimFL

                                        Kommentar

                                        Working...