Nyheter september 2008

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Bergens Tidende (100% Fotball)

Riseth-comeback på landslaget?
    Lillestrøm-veteran Vidar Riseth (36) har slitt med skadeproblemer i år. Sist mandag storspilte han mot Stabæk.
    .......

"Blir tøft"
    En som ikke sier nei om Hareide ringer er nevnte Riseth. Trønderen vet ikke hvor mange ganger han har gjort comeback for Norge.
    - Jeg tror ikke Åge Hareide vil ringe meg. Det blir bare ren gjetning fra min side, men jeg tror han vil satse på de unge. Men om han skulle ringe sier jeg selvfølgelig ja!
    Riseth har selv spilt tre sesonger i Glasgow, for Celtic, og vet hva som er i vente.
    - Skottene er revansjesugne etter tapet for Makedonia. Derfor vil de vise hva de kan på hjemmebane. Sånn er de bygd, derfor blir det knalltøft. Jeg tror rutine blir viktig i den kampen, sier Riseth, og påpeker:
    - Selv om jeg ikke er fremst i køen vet jeg hva dette dreier seg om. Åge vet at jeg er klar om han vil ha meg med.

Kommentar

• Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

Berg tok farvel med spillerne i Lyn

ULLEVÅL/KRINGSJÅ (VG Nett) Henning Berg slutter som trener i Lyn med umiddelbar virkning.

Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

Nå starter Berg LSK-planleggingen

Først møtte han spillerne på treningsfeltet på Kringsjå, hvor han fortalte om styrets beslutning. Deretter møtte han pressen for siste gang i Lyn-lokalene på Ullevaal.
        Og Berg innrømmer at det var tungt å ta farvel med spillerne.
        - Det var litt spesielt. Jeg har hatt en veldig god kjemi med dem og jeg har trivdes veldig godt. Jeg har utviklet meg disse åra, og spillerne har utviklet seg. Det er trist at jeg ikke lenger kan være sammen med dem. Du får et spesielt forhold til spillerne når du jobber så tett sammen med dem, sier Berg til Dagbladet.no.

LSK-planlegging
        Henning Berg hadde kontrakt med Lyn ut sesongen, men den er nå annullert. Lyn-ledelsen ønsker å planlegge framtida nå, og mener det ble vanskelig med Berg ved roret - med tanke på at han overtar Lillestrøm 1. januar.
        - Nå er jeg fristilt fra kontrakten, og jeg kan gjøre hva jeg vil, sier Berg.
        Han vil få en kompensasjon fra Oslo-klubben, som tilsvarer lønn ut kontraktstida.
        - Hva vil du gjøre framover, med tanke på at du snart overtar som LSK-trener?
        - Jeg skal slappe av litt og lade batteriene. Deretter vil begynne å planlegge min framtidige jobb, sier Berg til Dagbladet.no.
        - Kommer du til å ta kontakt med ledelsen på Åråsen for å høre om du kan begynne tidligere?
        - Nei, det er uaktuelt for meg. De har to utmerkede trenere (Erland Johnsen og Frode Grodås) og jeg kommer ikke til å ta over tidligere enn planlagt.

Bjarman-samarbeid
        Men han legger ikke skjul på at han nå kan tenke 2009-sesongen tidligere enn planlagt. Egentlig skulle han framover ledet et Lyn-lag som fortsatt kan ta medalje, men i stedet kan han legge planene for hvordan han vil at Lillestrøm skal se ut neste år.
        - Jeg skal nå forberede meg mentalt på min nye jobb, sier Berg.
        Også Torgeir Bjarmann, som forsvant som sportsdirektør i Lyn i forrige uke, tiltrer også på Åråsen etter nyttår - men det er nok ikke utenkelig at Berg og Bjarmann vil spise en del lunsjer sammen i månedene framover.
        Det har tidligere vært spekulert i at Berg ga klarsignal til Lillestrøm om å hente Bosman-spiller Lars Kristian Eriksen fra Lyn etter sesongen, men på direkte spørsmål om denne saken er årsaken til at Berg måtte gå, svarer Lyn-direktør Erik Langerud avkreftende.
        - Det er ingen enkeltsaker som er årsaken, men en sammensatt beslutning som handler om at vi skal planlegge framtida til klubben, som spesielt økonomisk sett vil bli seende litt annerledes ut. Henning har vært profesjonell og redelig de siste ukene og vi har full tillit til at han bare har tenkt på Lyn, sier Langerud.

Vil bli brukt på Åråsen
        Styreleder i Lillestrøm, Per Mathisen, understreker at det som har skjedd i dag er en sak mellom Lyn og Henning Berg, og at de ikke kan gjøre noe annet enn å forholde seg til den.

- Henning Berg starter hos oss 1. januar. Det har alltid vært planen, og slik vil det bli. Erland og Frode vil lede laget ut sesongen, sier Mathisen til Dagbladet.no.

- Vil dere ha møter med Berg for å planlegge 2009-sesongen nå som han er fristilt?

- Ja, vi kommer helt sikkert til å starte samarbeidet med tanke på neste sesong, nå som han har tillatelse til det. Men dette handler om å planlegge og tilrettelegge for neste år, og han vil ikke ha noe å gjøre med 2008-sesongen.

Mathisen forteller også at de ikke vil inngå noe midlertidig engasjement med Berg, i påvente av at kontrakten hans trer i kraft.

- Er det positivt for dere at dere kan bruke Bergs ressurser allerede nå?

- Det er det forsåvidt, men det er ikke avgjørende for oss. Planen har hele tida vært at Henning skulle komme i januar. Nå retter vi oss etter hvordan situasjonen har blitt, og det er jo ikke negativt, sier Mathisen.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/09/546267.html
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

Kommentar

• RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

Aftenposten

Henning Berg: - Sånn er fotballen.

Aftenposten-TV:

Kommentar

• RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

RB

- POSITIV: LSK-leder Per Mathisen mener dagens nyhet er positiv for Åråsen-klubben.

– En fordel for LSK

ÅRÅSEN:
            LSK-leder Per Mathisen mener det er positivt for LSK at Henning Berg går nå.

Av Morten Svesengen | Espen Bolstad
            Publisert 09.09.2008 - 15:45 Oppdatert 09.09.2008 - 15:50

Henning Berg slutter som trener i Lyn Oslo med umiddelbar virkning. Berg begynte som trener i Lyn i 2005. Hans kontrakt gikk egentlig ut ved sesongslutt. Neste sesong skal han trene Lillestrøm, mens assistenttrener Kent Bergersen skal trene Lyn inntil videre. Foto: Morten Holm / SCANPIX

Dagens nyhet om at Henning Berg nå er ferdig i Lyn mottas med positivitet på Åråsen.
            – Det er helt klart en fordel for LSK at Henning Berg nå står fritt til å fokusere på neste sesong hos oss, sier LSK-formann Per Mathisen til rb.no.
            Samtidig understreker Mathisen at det ikke blir snakk om å gjøre noe med trenerteamet ut denne sesongen.
            Erland Johnsen og Frode Grodås fortsetter altså til sesongen er over.

Starter LSK-planleggingen
            Henning Berg har i løpet av formiddagen ikke lagt skjul på at LSK-planleggingen nå starter tidligere enn antatt.
            Han er fristilt fra kontrakten med Oslo-klubben og kan gjøre som han vil.
            – Jeg skal slappe av litt og lade batteriene. Deretter vil jeg begynne å planlegge min framtidige jobb, sier Berg til rb.no.

Tre fra Lyn
            Bråket, som nå har ført til Henning Bergs avgang i Lyn, startet ikke lenge etter at trenerovergangen var klar.
            Først sprakk nyheten om at Lyn-back Lars-Kristian Eriksen var klar for kanarifuglene.
            Dager senere var tidligere LSK-kjempe Torgeir Bjarmann ansatt som ny sportslig ansvarlig i Åråsen-klubben.
            I går begynte også ryktene å svirre om at Lyn-spiss Paul Obiefule ville følge etter til «Flisbyen».

Supporterbråk
            Da Obiefule-saken oppsto understreket Bastionen-leder Tjøstel Lindøe at supporterklubben ser alvorlig på nok en eventuell lekkasje til Åråsen.
            – Hvis det stemmer at flere skal til Åråsen, høres det direkte skummelt ut. Lyn er ingen rekrutteringsklubb. Dette understreker hvor fortvilet situasjonen i Lyn egentlig er. Det er selvsagt svært beklagelig. Vi opplever allerede spillerlekkasje, sa Lindøe til TV 2 Sporten

– Ingen sammenheng
            På pressekonferansen på Ullevaal i dag mente Lyn-direktør Erik Langeru at dette var en trist dag for Lyn.
            – Klubben mister en veldig god trener, sier Langerud.
            Langerud la også til at Berg ikke har noe med LSK-overgangene til Bjarmann eller andre aktuelle spillere.

Kommentar

• RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

lsk.no

Tre hjemmeoppgjør igjen

Med syv kamper igjen av årets Tippeliga har LSK tre oppgjør på hjemmebane. Alle tre selger godt:

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

siste.no (ANB)

Lover Erland Johnsen arbeidsro

Ullevaal (ANB):
                Henning Berg har allerede fullt LSK-fokus, men akter ikke å blande seg inn i Erland Johnsens jobb.

Av MORTEN SVESENGEN
                Publisert 10.09.2008 - 07:42 Oppdatert 10.09.2008 - 07:54

– LSK er i gode hender med Erland og Frode (Grodås) som trenere, og det er ikke snakk om at jeg skal forstyrre dem i den viktige jobben de har å gjøre. Jeg vil ha en dialog med dem hvor vi avklarer min rolle framover, sier Henning Berg.
                Tirsdag ble det offentliggjort at Henning Berg ikke lenger kan være trener i Lyn, og den avtroppende Lyn-treneren har allerede fullt fokus på trenerjobben som venter i Lillestrøm. For LSK betyr det at Berg med langt større tyngde kan gå inn og starte forberedelsene av 2009-sesongen.
                – Jeg er fristilt fra Lyn, og det er ingen tvil om at jeg nå kan bruke mer tid på å involvere meg i planleggingen av neste sesong i LSK. Det skjer på et tidligere tidspunkt enn jeg ønsket og regnet med, men det er selvfølgelig en fordel for jobben jeg skal gjøre på Åråsen. Regner ikke med at LSK er misfornøyd med det, sier Berg.

Uproblematisk for Johnsen
                Nåværende LSK-trener Erland Johnsen har heller ingen problemer med at Berg nå vil dukke opp på Åråsen - tidligere enn planlagt.
                – Det må jo være en fordel for Henning at han nå kan konsentrere seg om én klubb, og for oss som skal trene laget ut sesongen, er det derfor helt uproblematisk at Henning blir mer å se. Han kan godt være tilskuer på treninger for min del, sier Erland Johnsen, som har erfaring fra en liknende situasjon i Moss fra tidligere.
                – Den gangen var jeg opptatt av å ha en god dialog med den nye treneren. Det vil jeg være med Henning nå også. Vi kan komme med mange innspill som han kan ha nytte av, mener Johnsen.

Hyllet Henning
                Gårsdagens fristilling fra Lyn betyr at Henning Berg både kan se LSKs kamper og treninger uten at noen vil reagere. Han kan også delta aktivt i jakten på nye spillere. Det kunne han naturlig nok ikke som Lyn-trener.
                – Lyn ble informert om all min kontakt med LSK, og slik sett var det helt uproblematisk for meg å være trener i Lyn. Da Lyn gjorde det klart at det var best for klubbens framtid at jeg ikke lenger trente laget, så satte jeg klubben foran meg selv. Det er slike situasjoner du må håndtere som trener.
                Lyn-direktør Erik Langerud var også klar på at Berg ikke hadde gjort noe feil etter at han skrev under femårskontrakten med LSK.
                – Henning har opptrådt meget profesjonelt. Vi har hele tiden vært informert om det Henning har gjort i forhold til Lillestrøm, og det er har ikke vært noe problem. Isolert sett ville det beste for Lyn vært at Henning fullførte sesongen som trener. Men summen av alle hendelser gjorde det vanskelig å fortsette. Uansett kan Henning gå ut av denne jobben med hevet hode. Han har gjort en meget god jobb i Lyn, fastslår Langerud. (ANB)

Vi anbefaler deg å gjøre et nytt søk i søkefeltet. Det finner du øverst til høyre hvis du har åpnet denne siden på PC eller Mac.

Kommentar

• hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

LSK-TV: Internkamp på Åråsen

Onsdag var det internkamp på Åråsen. Oppgjøret endte 0-0. LSK-TV har høydepunktene.

"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

Kommentar

• Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

-Bra defensivt.
                    Erland Johnsen var fornøyd med å se to defensivt gode lag på Åråsen-matta onsdag ettermiddag. Nå er det Molde som står for tur på søndag.

Kommentar

• CFD
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2319

Lsk-tv

LSK-TV: - Kan ikke gå galt
                      Bjørn Helge Riise spilte hele onsdagens internkamp på Åråsen, og nå melder han seg for tjeneste foran søndagens oppgjør mot Molde.

Av: Ole Kristian Bakkene

Mye har blitt sagt om Bjørn Helge Riises skade. Hovedpersonen selv er nå glad at den tunge tiden ser ut til å være over. Tiden har ikke vært den enkleste.
                      - Tung nok, men det går bedre når vi vinner kamper og spiller bedre. Da slipper jeg å stresse så mye, sier Bjørn Helge Riise til LSK-TV og fortsetter:
                      - Jeg føler nå at vi har gjort ting riktig. Nå kan det ikke gå galt for nå har jeg vært over halve Europa for å fikse kroppen. Eneste som det er feil med er nok hodet mitt, og det kan vi ikke fikse, sier han med et lurt smil.

I internkampen på Åråsen-gresset var han sentral.
                      - Jeg synes det gikk ganske greit. Det var utrolig deilig å få spilt fotball igjen uten å kjenne noen ting. Jeg holdt litt igjen, og turte ikke å slippe meg helt løs, men det var godt.

For Riise hadde en liten sperre i forhold til å gi alt.
                      - Når jeg har vært skadet fire ganger så er jeg jo litt bekymret for at det kan skje igjen, sier han.
                      - Det ble litt sånn at når jeg spurtet så stoppet jeg opp og kjente etter. Det vil jeg ikke mot Molde. Om to til tre dager så burde det være vekk.

Se hele intervjuet med Bjørn Helge Riise på LSK-TV
                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

rb.no

KLAR: Bjørn Helge Riise (t.v.) holdt igjen litt i internkampen hvor LSK A møtte LSK B, med blant andre Eidsvold Turns Stian Ringstad på laget. FOTO: TOM GUSTAVSEN

Bare hodet kan stoppe Riise

ÅRÅSEN:
                        (LSK A – LSK B 0-0). En time i gårsdagens internkamp gikk fint for Bjørn Helge Riise. For øyeblikket er hodet et større problem enn beina.

Av Morten Svesengen
                        Publisert 11.09.2008 - 06:30 Oppdatert 11.09.2008 - 06:38

– Jeg holder ubevisst litt igjen. Det sitter her oppe, sier Bjørn Helge Riise og peker på hodet.
                        Kanskje ikke så rart at Riise er litt engstelig for å gi full gass. Tidligere i år har landslagsspilleren til sammen dratt på seg strekkskade på baksiden av lårene sine fire ganger. Han vil for alt i verden unngå at det skjer igjen.
                        I går gjorde han comeback med drakt igjen – i internkamp på Åråsen.
                        Og Riises smertefrie comeback var beholdningen i en kamp som endte 0-0. Etterpå erklærte midtbanespilleren seg spilleklar til Molde-kampen søndag.
                        – Det var utrolig moro å spille igjen, og jeg kjente absolutt ingenting. Bare jeg tør å slippe meg helt løs, så skal dette går bra. Jeg er definitivt klar til kampen mot Molde, men det er ikke sikkert jeg starter kampen. Kanskje det er best å starte på benken, sier Riise.

Én time ekstra hver dag
                        Verken Riise eller støtteapparatet kommer til å ta noen sjanser førstkommende søndag. Nå tar alle mulige forholdsregler for at Riise skal unngå et nytt tilbakefall.
                        Aller mest gjør naturlig nok spilleren selv.
                        – Etter de tre andre skadene har vi prioritert én ting hver gang for å bli frisk. Denne gangen gjør vi alle de tre tingene på én gang. Samtidig prøver vi ytterligere ett tiltak. Denne gangen skal det gå bra, sier Riise.
                        For 25-åringen betyr det rundt én time ekstra forebyggende arbeid hver eneste dag. I tillegg har han kjørt et spesialopplegg hos Olympiatoppen som gjør at han bare har trent fotball annenhver dag.
                        – Det kan være litt kjedelig å stå igjen etter trening. Men jeg vet at det er viktig, og jeg er forberedt på at jeg må gjøre det resten av karrieren. Nå gjør jeg nesten hva som helst for å holde meg skadefri, sier Riise som ikke har spilt for LSK siden 20. juli. Totalt har han vært på banen i tre av LSKs 19 seriekamper.

Bommet på straffe
                        Internkampen på 2x30 minutter som LSK-trener Erland Johnsen arrangerte i går, ble aldri noen stor kamp. Det ble heller ingen mål selv om Johnsen hadde satt alle de beste spillerne på ett lag.
                        A-laget skapte riktignok klart mest, og Bjørn Helge Riise var en av dem som var nærmest scoring i sitt comeback.
                        Simen Brenne hadde også sine sjanser, mens Khaled Mouelhi satte et straffespark i stolpen og ut.
                        – Begge lag var gode defensivt. I tillegg var det ene laget litt for ineffektivt foran mål, oppsummerer Johnsen.
                        Han var også mest fornøyd med at Riise var tilbake i gul drakt.
                        – En bra gjennomkjøring for Bjørn Helge. Det var godt å e at han holdt litt igjen. Jeg regner med at han spiller mot Molde, men det er ikke sikkert han starter. For å gjøre det må han i hvert fall føle seg hundre prosent, sier Johnsen.

Kommentar

• sparwasser
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3185

Fra papir-RB

Overgangsprat for Ringstad

Åråsen: Eidsvold Turns Stian Ringstad er nærmere en LSK-kontrakt enn noen gang. I går spilte han internkamp på Åråsen, og den siste tiden har han vært i samtaler med klubben om en mulig overgang.
                          - "Det skjer mye spennende i LSK, og vi diskuterer mulighetene for en overgang", sier Ringstad.
                          G-17 landslagsspilleren har vært på trening både i LSK og i Lyn tidligere, og begge klubbene er interesserte i den lovende nesbuen.

Kommentar

• sparwasser
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3185

Fra Papir-RB

LSK tester keepertalent.

Anthony Beltran er et 18-årig keepertalent fra USA som nå er på prøvespill på Åråsen denne uken.

Last edited by sparwasser; 11.09.2008, 18:01.

Kommentar

• sparwasser
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3185

Fra papir-RB

Myklebust skadet

Åråsen: Magnus Myklebust har trolig pådratt seg strekkskade. Han satt på ergometersykkel framfor å spille internkampen.

Pål Steffen Andresen og Jon Midttun Lie var heller ikke med, grunnet skader. De er uaktuelle til kampen førstkommende søndag, men kan være tilgjengelige før Brann-kampen.

Kommentar

• RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

LSK Zone

Fra LSK Zone:
                                Riise: - Molde skal bak oss på tabellen

Søndag spiller LSK borte på Aker stadion mot tabellnaboen Molde. Bjørn Helge Riise vil legge romsdalingene bak seg i Tippeligaen.
                                - Ja, som sunnmøring og som LSK-spiller er det på tide at vi legger Molde bak oss på tabellen. Vi er et mye bedre lag enn de, og jeg gleder meg til å reise opp dit for å hente tre poeng, sier Bjørn Helge Riise til På Innsiden.

Selv har han vært ute med skade en lang periode, og har kun fått med seg tre Tippeliga-kamper så langt i år. Nå er han imidlertid tilbake, og klar for å sanke poeng med LSK i resten av høstsesongen. Skadeproblemene er borte.
                                - Jeg føler at vi har gjort ting riktig. Nå kan det ikke gå galt for nå har jeg vært over halve Europa rundt for å fikse kroppen min. Det eneste som er feil med meg er hodet mitt, og det kan vi ikke fikser, sier han med et lurt smil.

LSK spilte onsdag internkamp på Åråsen. Der holdt sunnmøringen litt tilbake.
                                - Ja, når dette har skjedd fire ganger så er man jo litt bekymret for at det kan skje igjen. Når jeg spurtet så stopept jeg opp, og kjente etter, men får jeg to til tre dager så burde det være ute av systemet. Jeg vil være med på å ta tre poeng mot Molde.

Kampstart på Aker stadion er 18:00 på søndag. Kampen vises på TV2 Sport.
                                Olli og Otto på landslagsoppdrag

Både Olivier Occean og Otto Fredrikson har vært på landslagsoppdrag. Occean var aktuell for begge VM-kvalifiseringskampene Canada skulle spille. Den første kampen mot Honudras gikk hjemme i Montreal hvor Occean ikke ble tatt med i troppen. Mot Mexico på bortebane i Chiapa fikk han imidlertid spilletid da han ble byttet inn for Rob Friend i det 81. minutt. Canada tapte begge kampene 1-2.

Otto Fredrikson var hjemme i Finland og var tatt ut til samlingen før VM-kvaliseringskampen mot Tyskland. Imidlertid ble det ikke spilletid på Fredrikson som så kampen fra tribunen. Finland ledet mot Tyskland til pause, men Mirolsav Klose reddet moderlandet ved å sette inn 3-3 på syv minutter før full tid.

Kommentar

• RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

Dagbladet

I og med at denne spilleren er linket til LSK i flere saker høyere opp i nyhetstråden, limer jeg inn denne:
                                  Også Lyns stortalent Paul Obifule har skrevet kontrakt med Lyn til 2011. Det har vært spekulert i om den nigerianske 22-åringen også ville følge Henning Berg til Lillestrøm. Men i dag skrev Obifule under en ny treårskontrakt.

Jeg tilføyer dette fra et intervju med spilleren i Nettavisen:
                                  Nettavisen vet at klubber som Rosenborg, Brann, Viking, Fredrikstad, og Lillestrøm alle har kontaktet spillerens representanter i et forsøk på å få kloa i ham.

I tillegg har det også vært interesse fra greske og engelske klubber.

- Du kunne tjent mer andre steder?

- Jeg kunne nok det, men nå var Lyn rett for meg. Og jeg er fortsatt ung, sier han.

- Tror du Henning Berg er skuffet nå?

- He he. Han er en god trener og en fantastisk fyr. Jeg ønsker han lykke til i Lillestrøm og han ønsker nok også meg lykke til her videre.
                                  Last edited by RSP; 11.09.2008, 16:22.

Kommentar

• RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

RB

Internkamp på Åråsen

Se billedserie i lsk-magasinet i rb.no:

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3780867.ece

Kommentar

• superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

Her er Tippeligaens mest lojale spillere:

Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

lsk.no

Otto tilbake på Åråsen

Torsdag kom Otto Fredrikson tilbake til Åråsen etter endt landslagsoppdrag. Nå er det Molde som er neste oppgave:

Kommentar

• 65`an
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Apr 2006
                                          • 70

vg.no

Status før runden:

Molde - Lillestrøm

Molde: Thomas Holm ute med skade. Magne Hoseth (gule kort) og Pape Pate Diouf (rødt) må stå over. Markus Andreasson aktuell for spill for første gang siden mars.

LSK: Magnus Myklebust er litt tvilsom før helgens kamp. Når det gjelder rekken av spillere som har vært ute en stund, er det ingen forandringer. Ingen spillere må stå over på grunn av kort.

Tilsvarende kamp i fjor: Ikke i samme divisjon.
                                          Omvendt møte tidligere i sesongen: 1-1.
                                          Dommer: Jonny Ditlefsen, Mo

Kommentar

Working...