Molde-LSK, Aker stadion, søndag 14.09.08 kl. 18
Collapse
X
-
Var ihvertfall vanlig for Sportsklubben å ha med 5 innbyttere tidligere for å spare penger på borteturer. Vet ikke om dette har blitt praksis igjen.
PetterKommentar
-
synes Molde er bedre enn oss for øyeblikket, her må det skjerpings til for å vinne!Kommentar
-
Der SKAL du score Sundgodt!Kommentar
-
Kommentar
-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!Kommentar
-
-
dette er faen meg VIKTIGE poeng vi har foreløpig i denne kampen, kom igjen fugla..... flere mål og sikker seier og 3 poeng trenger vi for å roe nervene. la oss vise at vi kan når dte gjelder.Kommentar
-
enig, ballen gikk VIA en spiller, han styrte den ikke i eget mål, mener jeg da.
men synes Essediri tuller litt mye nå, mister ballen for lett, utfordrer for mye, samt dårlig innlegg og corner som han ikke får over førsteforsvarer.Kommentar
-
Enig. Sett inn Riise, Essediri diller for mye og gjör ting for vanskelig. Brenne har vel ikke dominert matchen, men han har gjort bra ting da han har tatt del i spillet."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Spent på hvordan BH vil gjøre det når han kommer innpå. Kan entusiasme veie opp 100% for så lite kamptrening?- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar