LSK på keeperjakt
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Jeg foreslår også at vi ser til f eks Danmark. Serien er på hell der, og noen alternativer kan det finnes. F eks gode reserver, eller første-keepere på lag som hverken kan rykke ned eller blande seg inn i medaljekampen.
Mvh
PertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Ja dette her kom jo veldig beleilig..
Nå som vi har Brann og VIF om kort tid.
Vi hadde virkelig trengt Heinz i de kampene.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Noen forslag til keepere vi kunne hentet inn midlertidig:
Magnus Kihlstedt fra FCK, han har blitt 2.keeper der så det kunne kanskje vært mulig å få til en utlånsavtale med København.
Andrejs Piedels fra Skonto Riga, har 6 landskamper for Latvia. Skonto har 2keepere med landslagserfaring, så også her burde man kunne få til en leieavtale.
Lee Baxter, Djurgården. Har spilt i en del store klubber, men er 2.keeper i DIF.
Stephan Andersen, ung danske som ikke har fått spille i Charlton. Forventes å bli landslags keeper for Danmark en dag.
Kristján Finnbogi Finnbogason fra KR er islands 2.keeper, han vet jeg lite om, men fugla har jo hatt en viss suksess med islendinger før...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LatvijanNoen forslag til keepere vi kunne hentet inn midlertidig:
Magnus Kihlstedt fra FCK, han har blitt 2.keeper der så det kunne kanskje vært mulig å få til en utlånsavtale med København....
Sjekk heller ut Viborgs førstekeeper, Jesper Christensen, mannen FCK ville ha som erstatter for Kihlstedt, og som kanskje er litt mer tilgjengelig nå som sesongen nærmer seg slutten. www.vff.dk
Ellers nevner jeg Dime Jankulovski - noen som vet hvor han er nå? Han var vel i Ørgryte for et par sesonger siden, men jeg følger ikke svensk foppall så veldig tett....HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LatvijanNoen forslag til keepere vi kunne hentet inn midlertidig:
Magnus Kihlstedt fra FCK, han har blitt 2.keeper der så det kunne kanskje vært mulig å få til en utlånsavtale med København.
Andrejs Piedels fra Skonto Riga, har 6 landskamper for Latvia. Skonto har 2keepere med landslagserfaring, så også her burde man kunne få til en leieavtale.
Lee Baxter, Djurgården. Har spilt i en del store klubber, men er 2.keeper i DIF.
Stephan Andersen, ung danske som ikke har fått spille i Charlton. Forventes å bli landslags keeper for Danmark en dag.
Kristján Finnbogi Finnbogason fra KR er islands 2.keeper, han vet jeg lite om, men fugla har jo hatt en viss suksess med islendinger før...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SuperErikJa dette her kom jo veldig beleilig..
Vi hadde virkelig trengt Heinz i de kampene.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av SuperErikJa dette her kom jo veldig beleilig..
Vi hadde virkelig trengt Heinz i de kampene.Kommentar
-
Tror Baron kunne trengt litt hjelp fra Lillestrøm får å komme bort fra den søla han har havnet i nå.. Men han hadde vel trengt 6-8uker på komme seg i form igjen.. Så da er neppe det noe poeng.
Dessuten tror jeg dette bare er hype fra fjøra sin side.Kommentar
-
Vi har jo Erik Jansen som en gang må få sjansen. Men siden vi har tøffe kamper fremover skjønner jeg de fleste vil ha en litt mer rutinert keeper. Hva med Terje Skjeldestad?
Ivar Rønningen, han sliter jo bare benken til RBK og spiller mye på reservelaget, tror LSK vil kunne friste for han.
Svein Inge Haagenrud, eller Marius Røvde igjen? De begge kommer til å slite benken i Ham Kam så lenge Eddie Gustafsson er i klubben. :roll:eLSKerKommentar
-
Leste denne tråden og ble mildt sagt overrasket men noen som kan avkrefte eller evt. bekrefte innholdet
Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RaweVi har jo Erik Jansen som en gang må få sjansenMen siden vi har tøffe kamper fremover skjønner jeg de fleste vil ha en litt mer rutinert keeper. Hva med Terje Skjeldestad?,
Ivar Rønningen han sliter jo bare benken til RBK og spiller mye på reservelaget, tror LSK vil kunne friste for han.
Svein Inge Haagenrud, eller Marius Røvde igjen? De begge kommer til å slite benken i Ham Kam så lenge Eddie Gustafsson er i klubben. :roll:
Mange gode forslag. Jeg synes vi enten burde bruke Jansen de kampene som trengs eller hente Haugesund keepern: Jan Kjell Larsen.Kommentar
-
-
Håper virkelig de henter Jan Kjell..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar