Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bjarmann vender hjem (og tar med seg Lars Kristian Eriksen)
He-he. Har sittet nedsyltet i jobb i hele dag, så jeg leste dette først nå.
Dette er en gledens dag for LSK, dere! Torgeir har jeg visst om i en liten stund allerede, men med Lars Kristian Eriksen med på flyttelasset styrker vi ikke bare back-, tempo- og teknikknivået i stallen, men vi investerer også i unge, fremadstormende spillere.
Glimrende! Nå ble jeg virkelig glad!
Last edited by trigz; 04.09.2008, 21:14.
Begrunnelse: Nittedøl du liksom...
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Ser ikke ut til at han bidrar så mye med mål/assists, men han er jo tross alt back. Det ser også ut til at han har en tendens til å spille gode kamper når LSK er innvolvert (hvis man skal bruke VG-børsen som kilde).
dette er glimrende...akkurat som jeg sa i går så er det en spiller fra lyn som vi virkelig trenger, så er det eriksen. i tillegg er det deilig å få bekreftet at bjarman er tilbake....fantastisk
Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!
Her jekker jeg meg en pils og nyter en sjelden kveld hjemme alene alene da madamen hjelper til hos sine foreldre på vestlandet ut uka, og nå når jeg har sjansen vurderer jeg tur til helgen da jeg har fri, og tanken på tur bare gleder meg mer og mer. Jeg har etterhvert funnet frem turutstyret, og når jeg er ferdig tenker at "jo, nå kan ikke kvelden bli stort bedre, sekken er ferdig pakket og pils var vist digg i kveld også.". Så titter jeg av gammel vane/uvane innom forumet, og hva får jeg se?
Jo Torgeir er på vei tilbake til Åråsen!!!!
Velkommen hjem, bakerst i rekka spilte en stor og sterk mann, hans navn var og er Torgeir Bjarmann!
Fy faen takk! Takk Torgeir, og stor takk også til brukeren kemkers som bringer dette årtusenets (så langt) beste nyhet!
At det følger med en ung, talentfull høyreback på kjøpet er ren bonus, som bare gjør nyheten enda triveligere!
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Det er godt å ha Bjarmann tilbake. Eriksen har jeg ikke sett nok til at jeg kan være entydig positiv eller negativ, men jeg velger å tro at han er en knallsignering.
Jeg håper dog vi ikke henter inn alt som rusler og går på Ullevål, med Nordlies innkjøpspolitikk litt for friskt i minne.
Kommentar