Bjarmann vender hjem (og tar med seg Lars Kristian Eriksen)
Collapse
X
-
-
Bjarmann: Fantastiske nyheter!
Eriksen: En middelmådig spiller rett og slett. Men han er i det minste yngre enn Pedersen og mindre skadet enn Johnsen, så greit nok.Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Har en kompis som er Lyn gutt. Han kan fortelle om en hurtig og offensiv back som kan bekle begge sider men er høyre mann.
Trenger miljøskifte for å utvikle seg videre... Spennende tider.
Ta med Obifule og Eddie så blir dette braKommentar
-
VELKOMMEN HJEM BJARMANN!!!! Dette er fantastiske nyheter, og i tillegg så får vi med oss en ung og god back med stort potensiale.
Håper Berg tar med seg Magne Simonsen også, så har vi henta de vi trenger av Lyn spillerne som er bosmann-spillere neste år.
I magne simonsen får vi en ung høyre ving med stort potensiale.. Han kan ertsatte BH Riise når han blir solgt om 1-2 år, han må bare bli frisk og spille noen kamper, så kan han fort bli solgt. Magne Simonsen har ogs¨å utvikla seg stort under henning berg i lyn, og han kan utvikle seg videre hvis han kommer til Åråsen..Kommentar
-
Forøvrig bør overskriften på tråden endres ASAP! Torgeir vender hjem for faen! (og Eriksen lunter etter).
Med andre ord, Torgeir skal være headlinern! Punktum.Last edited by holmiz; 04.09.2008, 20:59.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Fra BaillsundKommentar
-
Deilig! Bjarmann er en av oss Forhåentligvis er eriksen mindre skadet en marius johnsen, så sånn sett blir han ihvertfall en forsterkning.CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Nei, men å quote en fillenettavis sin artikkel om nok en middelmådig (knapt nok det!) spiller fra et eksotisk land som anklager andre for rasisme blir for dumt å trekke frem som årsak til at det er dumt å signe en spiller som er ønsket i klubben vår! Artikkelen er så OT som det går an å bli for at vi skal signe spilleren... Kanskje en grunn til at Eriksen ikke ble "dømt" for noe...??Kommentar
-
Når det gjelder Bjarmann er det en ikke uventet, men likevel herlig signering. Tilbake der han hører hjemme.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Tiden vil vise, jeg stoler heller på Berg og Bjarmanns vurdering her.
Dumt å skyte før han har debutertKommentar
-
for en deilig dag å bli drita på! Får en telefon fra en kamerat fra Denga som sier ar bjarmann og eriksen kommer. Deilig å bli drita i Hellas sier jeg:evil:nei og neiKommentar
-
Det sa man om Jon Midtun Lie og Steinar Pedersen også. Jeg har riktignok latt meg imponere av Steinar de siste kampene hvor jeg mener han har vært bra, men jeg gidder ikke sitte her med munnbind når jeg føler meg trygg på at vi har henta en spiller som er langt under backnivået til andre topplag i Norge. Gjaldt forsåvidt det samme med Vidar også. Dårlig timing å kritisere Vidar nå, som var ekstremt bra mot Stabæk, men bortsett fra det mener jeg også han har vært i større og mindre grad en katastrofe. Nå har jo riktignok Berg observert Eriksen hver dag i en god del år, men at bastionen.no bekrefter det som også mine Lyn-bekjente mener, ser jeg ikke på som et styrketegn for å si det sånn.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Du refererer til spillere som har vært med på tidenes møkka sesong og refererer til spillere langt over 30 år.
Takk til deg med negativitet. Håper for all del ingen nye spillere leser her inneKommentar
-
Jeg la nettopp på med min kilde i Lyn (den samme som informerte om at det ikke hadde vært kontakt angående å hente Berg tidlig).
Han kunne melde mye av det samme som de mer skeptiske sier her. Eriksen er grei, men ikke mer. Hurtig og offensiv, men blir lett overspilt, og har en dårlig fot. Merkelig at han ikke trener mer på innlegg sies det.
Så: neppe noen ny Stoffe. Benny avventer.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
TORGEIR er klar for fugla, resten av headingen sier seg selv!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar