Bjarmann vender hjem (og tar med seg Lars Kristian Eriksen)
Collapse
X
-
Angående Eriksen så er blir han en forsterkning i forhold til Steinar Pedersen, men han er dårlig defensivt. Skal vi på sikt kunne konkurrere med RBK og Stabæk er jeg redd han ikke holder nivået som kreves.
Vi har en jævlig god keeper i Fredriksson, men må innrømme at Eddie er TL's desidert beste keeper.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Velkommen til enda en sunnmøring i stallen, og velkommen tilbake til Legenden Torgeir Bjarmann.
Til de få som er kritiske til Eriksen: sjerpings. Han er 25, og da står man normalt foran sine beste år som spiller. Ønsk velkommen eller hold kjeft. Dette har med helt venlig folkeskikk å gjøre. Kappe huet av en før han i det hele tatt har hatt på seg drakta? Det blir for dumt. Dessuten trenger vi sårt bedre dekning og tempo på backplassene.
Tror 97 % her ønsker Eriksen velkommen, og skeptikerne anbefales å vente å se før man uttaler seg for bombastisk.Last edited by Hamburg & Kanari; 04.09.2008, 22:42.LSK Norges beste lagKommentar
-
Dette er flott, bare gode nyheter alt sammen. Velkommen hjem Torgeir! Ønsker også Eriksen det samme, dette blir gøy. Jeg er helt sikker på at LSK neste år blir ett topplag. Kommer vel noen som vi ikke har hørt om som vil overraske oss også kanskje? Lyn har vært flinke der, dette blir spennende.Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Liten digresjon her: Lars Kristian Eriksen til venstre
Kommentar
-
Se ikke bort fra at antallet kvinnelige publikummere øker neste sesong. Han drar likevel ikke på langt nær så mange som det Rune Rudberg gjorde når han stilte opp med pauseunderholdning...
Broren til Tommy Berntsen, Stian, stilte opp på noe liknende gay-fotos når han spilte i Kålerenga Hockey / Frisk tror jeg. Kan lett bli mobbing av sånt. Beckham wannabees.
Personlig håper jeg bare han blir en bra spiller for oss.
Det lover bra for neste sesong, særlig hvis vi får tilbake våre langtidsskadde spillere og får inn enda flere spillere med tempo.
Digg at Bjarmann er tilbake.LSK Norges beste lagKommentar
-
Med Eriksen på plass er det fullt mulig at vi kan klare å innbille tilreisende fans fra utlandet om at London Pub er stamstedet vårt.
Hvis vi noen gang kommer til Europa igjen da. Og hvis en kar ved navn Smukken lærer seg å holde kjeft.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Velkommen til Lillestrøm Sportsklubb begge to!
Veldig trivelig å få mannen med et stort LSK hjerte tilbake til klubben, det føles veldig korrekt...
Eriksen er absolutt en mann vi kan dra nytte av, både i forhold til alder, teknikk, hurtighet og offensive kombinasjoner med ving...Må da være deilig å vite at du heretter skal spelle foran Norges beste supportere, istedenfor 30 gutter fra MontebelleFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Dette er flott, bare gode nyheter alt sammen. Velkommen hjem Torgeir! Ønsker også Eriksen det samme, dette blir gøy. Jeg er helt sikker på at LSK neste år blir ett topplag. Kommer vel noen som vi ikke har hørt om som vil overraske oss også kanskje? Lyn har vært flinke der, dette blir spennende.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Av de 10 Lyn-supporterne jeg kjenner, er de enstemmige i at Eriksen kan sendes med en enveisbillett tilbake til Sunnmøre. De mener han er en vandrene katastrofe, stort sett innenfor det meste. Jeg hopper ikke høyere enn en tepose av denne signeringen, og mistenker at vi nok en gang har kjøpt katta i sekken.
For det andre så tror jeg at Eriksen vil nyte godt av å komme til et nytt miljø...tror at kommer til å blomstre med et lite miljøskifte.
Og for det tredje så kommer Eriksen som bosman spiller og koster oss ikke noe annet en sign-on fee...som sannsynligvis ikke er så allverden.
Dette var to gode nyheter. Lå vel mildt sagt i korta at KONGEN skulle tilbake.
PS: Vi skal ikke ha en Kim Holmen på åråsen....vil heller at mykle og fellus skal få muligheten neste år til å utvikle seg videre....da er jeg sikker på at vi får minst en spiss som har langt flere strenger å spille på en Holmen.Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar