Bilder LSK - FCK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    Bildegalleri Bilder LSK - FCK!

    Kampen vi skulle vinne 2-0. Slik gikk det altså ikke.

    Allikevel vil jeg ønske Audun Braastad velkommen som ny fotograf hos oss!

    Responsen etter fotografer som har villet prøve seg i det siste har vært overveldende positiv.

    For øyeblikket har KFLs fototeam 4 medlemmer:
    Audun Braastad
    Petter Tandberg
    Sebastian Ramsland (meg)
    Stefan Haugerud

    Alle fotograferte under kampen, og vi må se oss rimelig fornøyd med hvilken fremtid fotogalleriet har på sikt.

    Klikk her for å se galleriet:


    Noen smakebiter:



    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #2
    Veldig bra bilder. Lurer dog på hvorfor flere ikke er publisert, 32 bilder er kanskje litt snaut. Vil gjerne ha enda flere tribunebilder med fokus på en eller flere personer, gjerne i øyeblikkets hete.

    Mye bra motiver dersom man retter kameraet mot tribunen når det skjer en takling, sjanse eller mål. Ansiktsuttrykk som man ikke er klar over osv.

    Dersom det er noen logisk grunn til at det ikke blir publisert flere bilder, så informér gjerne.

    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #3
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Veldig bra bilder. Lurer dog på hvorfor flere ikke er publisert, 32 bilder er kanskje litt snaut. Vil gjerne ha enda flere tribunebilder med fokus på en eller flere personer, gjerne i øyeblikkets hete.

      Mye bra motiver dersom man retter kameraet mot tribunen når det skjer en takling, sjanse eller mål. Ansiktsuttrykk som man ikke er klar over osv.

      Dersom det er noen logisk grunn til at det ikke blir publisert flere bilder, så informér gjerne.

      Det holder vel at du er med på 3 bilder, Ronny? (bilde 3,4, og 5)

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #4
        Opprinnelig skrevet av VK
        Det holder vel at du er med på 3 bilder, Ronny? (bilde 3,4, og 5)
        He, he, jeg savner ikke flere bilder av meg, men det hadde vært gøy med bilde av deg blant annet. Du har et skikkelig mongo-tryne når det skjer noe på banen. Jeg vet det, men vil ha det dokumentert
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Er det Benny som smiler anerkjennende under venstrearmen til Mykle når han gjør Meter'n-tegnet på bilde nr. 11?

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            #6
            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Er det Benny som smiler anerkjennende under venstrearmen til Mykle når han gjør Meter'n-tegnet på bilde nr. 11?
            Benny blir ikke sittende, men reiser seg på alle måter når metertegnet fremføres antar jeg...

            Kommentar

            • Krissern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1017

              #7
              Veldig artig fyr med stort hår, lsk fiskehatt og flagget stappa ned i sekken! Han er en levende kinaputt! Pleier å stå på venstre side av oppgangen på felt a! Prøv å få noen sinna bilder av han da?

              Kommentar

              • audun
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2005
                • 255

                #8
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Vil gjerne ha enda flere tribunebilder med fokus på en eller flere personer, gjerne i øyeblikkets hete.

                Mye bra motiver dersom man retter kameraet mot tribunen når det skjer en takling, sjanse eller mål. Ansiktsuttrykk som man ikke er klar over osv.
                Det hadde vært kult å få til sånne bilder. Problemet er bare at flomlyset er rettet mot gressmatta, og det er tak over tribunen. Dermed blir det ganske så mørkt på tribunen, og vanskelig å få gode bilder. Det måtte i så fall være Sebastian som tar disse bildene, for han har det mest "lyssterke" objektivet.

                Flomlyset er forresten litt rart. På midten av banen er spillerne godt opplyst, men når de er ved 16-meterne er det mye mørkere. Det virker som at lyskasterne ikke lyser godt nok nedover. Det er sikkert bare vi fotografene som har lagt merke til dette, men det er ganske frustrerende.
                Kreativ Kanaris - Fotograf
                www.audunbraastad.com

                Kommentar

                • Superstefan
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 2180

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Veldig bra bilder. Lurer dog på hvorfor flere ikke er publisert, 32 bilder er kanskje litt snaut. Vil gjerne ha enda flere tribunebilder med fokus på en eller flere personer, gjerne i øyeblikkets hete.
                  En annen grunn en den audun nevnte nå er at når vi tar tribunebildene tar vi de før kamp.Fra forran tribunen.Mens vi får lov til og stå der. Reglene sier at vi må oppholde oss bak målene og ikke gå på langsiden under kampen. Derfor blir hvertfall min 70-200mm litt for lite til og få såpass nerme bilder av sinte kanari's. Men helt enig at det hadde vært morsomt.På de neste bortekampene som det kommer noen fotografer kan vi jo prøve og få det til.
                  Fotograf Kreativ Kanaris

                  KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                  Kommentar

                  Working...