Jeg registrerer at både Søgård og Koren fikk gule kort i dag...Jeg vet at Koren mister kampen mot knarkerhorene, men hvordan ligger Espen ann?
Suspensjoner...
Collapse
X
-
Espen hadde bare 1 gult før dagens kamp så han må ikke stå over før neste kamp ( regner med at han får gult møt østkantshorene ). Kjedelig at Koren må stå over, men han har ikke vært all verden hittil, så tror ikke det er noe voldsomt tap at vi må spille med gylfi på søndag. Blir jo krige kamp mot svina, å da tror jeg det passer bedre med gylfi enn koren egentlig...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)SVARTE FAEN!!!! Søgård har også to gule! Hip faens hurra, vi kommer til å få deng av sosialknarkera.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)SVARTE FAEN!!!! Søgård har også to gule! Hip faens hurra, vi kommer til å få deng av sosialknarkera.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)SVARTE FAEN!!!! Søgård har også to gule! Hip faens hurra, vi kommer til å få deng av sosialknarkera.www.kfl.no/debattKommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesHar ikke Koren 2 gule fra før...., mener det. :?:
Koren fikk ikke gult i dag, jeg så kampen og ser at NRK er enige med meg, det samme med RB.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av scagesI nettavisens kampfakta står det at Koren fikk gult.
Mulig at det er feil.....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Det var kilden min også. Da forventer jeg at du, Herr Løper, trekker tilbake dine grove og injurierende påstander om at jeg ,selveste Grusom B, skulle være påvirket av alkohol. På Aftenposten.no står Søgård med to gule.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Det var kilden min også. Da forventer jeg at du, Herr Løper, trekker tilbake dine grove og injurierende påstander om at jeg ,selveste Grusom B, skulle være påvirket av alkohol. På Aftenposten.no står Søgård med to gule.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Dèt Nettavisen mente med å ha et gult kort ved siden av Korens navn er antagligvis at han mangler et kort på å stå over neste kamp. Nemlig!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesI nettavisens kampfakta står det at Koren fikk gult.
Mulig at det er feil.....
Det er min eneste kilde, men jeg stoler heller på de som så kampen.Kommentar
Kommentar