LSK-Brann, Åråsen, mandag 22.09.08 kl. 19
Collapse
X
-
Kommentar
-
Nå SKAL vi ha 3 poeng!STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA
Join the cause:
Bli med i denne:
http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79Kommentar
-
Fellus konge på kanten, la han overta for essidiri !Kommentar
-
Kommentar
-
Khaled Mouelhi er i en klasse for seg selv på midten i dag. Om den mannen får noen kreative sjeler foran seg neste år kommer til å få sitt definitive gjennombrudd. Med unntak av et par stygge feilpasninger styrer han midten totalt i dag. Jævla kjipt at vi ikke klarer å score mer enn ett mål, men spillet er uansett ganske bra.Kommentar
-
Men selvfølgelig helt enig med deg ang Alsaker!Kommentar
-
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan puseklepp kan få så mye mediadekkning. Det var jo huseklepp ditt og huseklepp datt , for en spiller som gjorde en ganske normal kamp.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
synes 2 omgang var bra, men vi bør ikke si oss fornøyd, vi bør vinne i dag og vi missbruker for mange muligheter, akkurat det bør vi ikke være fornøyd med.
Fellus spillte jævlig bra på kanten synes jeg, innlegg rett på skallen til gutta i boksen som ikke klarer å utnytte sjangsene.
Var godt å se at vi noen ganger spilla oss gjennom med ballen på bakken i stedet for de høye lange uten adresse!
men fortsatt mange lange baller opp mot metern som alldri får noe ut av dem, virker som om EJ baserer det høye lange spillet på at vi skal vinne 2 ballen og angripe derfra, nesten så vi er nødt til å ha flaks eller feil i forsvar for å komme til sjangse ved den type spill, liker det ikke.
men cred til EJ for å ikke vente med byttene til det var spillt 90 min i dag !, og faktisk gjorde bytter som i mine øyne virka riktig.
Mye positivt i dag synes jeg.Kommentar
Kommentar