Halle aktuell som Bergs høyre hånd
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Brattbakk er vel mer aktuell som spydspiss, med tanke pà vàr trang til à hente gamle rosenborg-spillere...
EJ er spillerutvikler, men har definitivt et trenerpotensiale. Mulig erstatter nàr Berg drar til PL??En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Henning Berg kommer til å gjøre det kjempe bra med LSK. Han får tilbud fra utlandet og landslaget lenge før 5 års kontrakten går ut....Kommentar
-
Hvis vi klarer ett seriegull og ett cupgull på 5 år og unngår nedrykk så er jeg kjempe fornøyd.Kommentar
-
Vi har da gjort noe rett over tid, vi har enda ikke Rykka ned!Kommentar
-
snarlig avgjørelse..?
Om jeg ikke husker helt feil ble det fra LSK sin side sagt at man ønsket en avklaring på assistentrener i løpet av september..
- Da er det i såfall kun kort tid til noe er i boks.
Håper på Halle.. virker som en kan utfylle Henning på en god måte. Hans fortid i LSK er ingen ulempe hellerKommentar
-
Om jeg ikke husker helt feil ble det fra LSK sin side sagt at man ønsket en avklaring på assistentrener i løpet av september..
- Da er det i såfall kun kort tid til noe er i boks.
Håper på Halle.. virker som en kan utfylle Henning på en god måte. Hans fortid i LSK er ingen ulempe heller
Hvorfor får jeg følelsen av at dette kommer til å drøye?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Han skal vel ha tilnærmet 100 % i alle sportslige avgjørelser sammen med Bjarmann, men jeg regner med at flere "sterke menn" krever å ha et ord med i laget. Trolig vil skillelinjene mellom hva som er sportslig og hva som er administrativt bli utvisket i klubben om ikke alle respekterer Bergs makt.Kommentar
Kommentar