Halle aktuell som Bergs høyre hånd

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Raskolnikov
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1453

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Runar Kristinson ( i om at vi ser til island igjen hva er vell bedre en en hjelpetrener fra sagaøya)
    Av alle eks-spillerne som har blitt foreslått synes jeg Runar Kristinsson ville vært et av de mer spennende alternativene. Godt fotballhode, karismatisk type og tydeligvis lederegenskaper siden han var kaptein både i Belgia og på det islandske landslaget. Som du er inne på ville det sikkert ikke vært dumt som et lokkemiddel for å lokke islandske talenter til oss heller.
    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Odinster
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2008
      • 160

Stensaas er aktuell som trener for Levanger i følge Adressa.
      Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

Kommentar

• gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3218

Opprinnelig skrevet av Torolf
        Jeg mener å huske at LSK fikk 800 000 kroner for ham - m.a.o. en symbolsk sum.
        Som jeg sa, en slikk og nesten ingenting.

Jeg har gjort litt "research" med google og blant annet funnet følgende:

Summen vi fikk var 700 000 (jeg mente også det var mellom en halv og én mill) - og RBK solgte ham videre til Ajax for 25 mill.

RBKweb gjengir som dere ser den styggeste versjonen av historien, med stor skadefryd og uten blygsel på AJBs vegne. Men kallenavnet deres ("Arne" du liksom) er jo helt feil...

gilbert

Kommentar

• Bekkis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 441

Føler meg sikker på at vi ender opp med judas... Petter Myhre til viking, dessverre... Halle har det blitt stille rundt...er bare tre serierunder pluss evt kvallik for godset før judas dukker opp på åråsen igjen...:cry:

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Slapp av det blir ingen av disse,,,,for en gang skyld har Tullebukk rett.

Kommentar

• Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

Har du noe håndfast??

Kommentar

• Islandstone
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Jun 2006
                • 19

Bergdølmo,Belsvik,Myhre og Halle er alle namn som har blitt nemnt som kandidater til assistentjobben i LSK,men ikke alle mener jeg bør vurderest. Bergdølmo er såpass upopulær blant fansen at det ville vært direkte uklokt av ledelsen å ansette ham,i tillegg har han vel ikke særlig med trenererfaring.
                Belsvik?tja,bedre enn Bergdølmo,men av disse 4 håper jeg mer på de sistnemnte. I starten betraktjet jeg Halle som den jeg ville valgt om jeg hadde valget. Fortid i klubben,både som spiller og trener. Har ikke for mye peil på egenskapene hans,men han er vel en brukbar assistent?
                Men i den siste tiden har jeg kommet til at Myhre heller ikke ville vært så ille. Fin fyr(vi trenger noen slike..), sier mye vettugt som fotballekspert og bør absolutt vurderest. Litt kjipt at han har fortid,og kanskje og litt hjertevarme for Enga,men likevel.

Kommentar

• gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

Opprinnelig skrevet av Islandstone
                  Bergdølmo,Belsvik,Myhre og Halle er alle namn som har blitt nemnt som kandidater til assistentjobben i LSK,men ikke alle mener jeg bør vurderest. Belsvik?tja,bedre enn Bergdølmo
                  I fotball-Norge snakkes det ganske varmt om Belsvik, og spesielt den offensive biten i Stabæk, som han visstnok skal ha mye av ansvaret for...
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    I fotball-Norge snakkes det ganske varmt om Belsvik, og spesielt den offensive biten i Stabæk, som han visstnok skal ha mye av ansvaret for...
                    Han kan da ikke ta æren for Nannskog/Feigursson? Hele spillet er jo bygget rundt disse to, og uten dem ville neppe Stabæk ledet tippeligaen. Nannskog ble jo hentet av Jönsson. Når det gjelder resten av kjøpene til stabæk har de en spesiell speider som har ansvaret for nesten alle vellykkede kjøp i klubben.

Hva Belsvik skal ha tilført som ikke Nannskog/Fall hadde fra før er vanskelig å se for seg. Det øses ut med selvskryt og alle vil ta æren for noe i Stabæk. Det er nok skryt å ta av når alt går på skinner. Hvem som kan ta ansvaret for hva får vi først vite når de sliter. Må si jeg er oppgitt når folk helt ukritisk roser Jönnson for gode kjøp etc. Alle burde forstå at det rakner for Telenor-laget når nanskog forsvinner. Han er sjefen i laget, og jönsson burde sørge for å få seg en ny jobb mens nanne enda gjør ham attraktiv. Håper for guds skyld vi ikke går i samme fella og henter Belsvik for en formue til klubben.

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Jeg kommer her med et rå tips som falt ned i hodet mitt i dag... Hva med Vidar Riseth.........

Kommentar

• Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

Den spesielle speideren det er snakk om er vel samme fyr som er adm. dir, er det ikke? Loe eller Lae, tror første.

Uansett! Nei, vi kan ikke hente ham.
                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Jeg kommer her med et rå tips som falt ned i hodet mitt i dag... Hva med Vidar Riseth.........
                          Du går jammen utenpå det meste av syklubber, sherrypimpende husmødre, se & hør og akersgatas verste bladsmørere. I det ene øyeblikket tror man at du har fasiten, i det neste faller det noe ned i hodet dit fra trekronene i rælingsåsen.

Kommentar

• fotball_marthe
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1069

Hvis Bergdølmo blir ass.trener er det no serriøst gærdi med verden!! :???:
                            Men betviler om han villa gjort det, han er jo ikke blind eller døv heller, han veit godt at vi misliker han sterkt!
                            Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                              Hvis Bergdølmo blir ass.trener er det no serriøst gærdi med verden!! :???:
                              Jeg er en smule i tvil om hva "særriøst gærdi" egentlig betyr, men regner med at det ikke er videre positivt ladet. Videre tar jeg for gitt at selv Grønlund & Co har nok folkevett til å unngå Judas som artikulerende forbilde for klubbens håpefulle. Selv en bankdirektør med sviktende økonomisk moral (og disse finnes det visst en del av) vil unngå å ansette egoistiske pengesiklende ledere i staben av frykt for at lett påvirkelige nyansatte skulle få for seg at underslag var en firmasport.

Tar jeg feil og den tidligere bartespiller kommer hanglende inn portene vil jeg øyeblikkelig gå over til "The Benny Side of Things" og skrike etter utskiftninger til halsen blir sår og fingrene ømme.
                              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

Opprinnelig skrevet av reka
                                Du går jammen utenpå det meste av syklubber, sherrypimpende husmødre, se & hør og akersgatas verste bladsmørere. I det ene øyeblikket tror man at du har fasiten, i det neste faller det noe ned i hodet dit fra trekronene i rælingsåsen.
                                Jeg har aldrig sakt at jeg har fasiten, jeg vet bare hvem som ikke blir assistent trener.. Kilden min nekter å røpe hvem det er ,antagelig fordi vedkommende har en jobb nå tipper jeg... At Vidar Riseth sitt navn dukka opp i hodet mitt er mere på det at Berg og Vidar er gamle landslags kompiser.. Så får tiden vise hvem som har rett.

Kommentar

• JMKANARI
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 170

Jeg har aldrig sakt at jeg har fasiten, jeg vet bare hvem som ikke blir assistent trener.. Kilden min nekter å røpe hvem det er ,antagelig fordi vedkommende har en jobb nå tipper jeg... At Vidar Riseth sitt navn dukka opp i hodet mitt er mere på det at Berg og Vidar er gamle landslags kompiser.. Så får tiden vise hvem som har rett.
                                  Hvis det resonnementet skulle holde, er jo disse aktuelle også:

- Karl Petter Løken (mannen med ekstremt merkelig hårfeste)
                                  - Mini Jacobsen (eh, nei takk)
                                  - Erik Thorstvedt (fin datter i det minste)
                                  - Jostein Flo (nope, la han være i Drammen)
                                  - Erik Mykland (...drikkekompis i tillegg)
                                  - Dan Eggen (eller, nei han skal jo trene damer )

Nei, jeg tror neppe den nye hjelpetreneren plukkes utelukkende fordi han har spilt sammen med Henning på landsen.
                                  Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Helt i orden det, men det er veldig vanskelig å forstå hva som faller deg inn i hodet versus hva som er rykter du faktisk har hørt. Er uansett veldig takknemlig for ryktene, og muligens litt mindre takknemlig for spekulasjonene. PS! En kilde som ikke sier noe er ikke en kilde, men bare en dårlig bekjent

Kommentar

• tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

Opprinnelig skrevet av reka
                                      Helt i orden det, men det er veldig vanskelig å forstå hva som faller deg inn i hodet versus hva som er rykter du faktisk har hørt. Er uansett veldig takknemlig for ryktene, og muligens litt mindre takknemlig for spekulasjonene. PS! En kilde som ikke sier noe er ikke en kilde, men bare en dårlig bekjent
                                      En kilde som ikke sier noe er ikke en kilde, men bare en dårlig bekjent...... Eller så veit han at jeg ikke greier å holde kjeft.

Kommentar

• McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5102

Samme kilden som hevdet at Lars Iver Strand var klar for oss?

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                          Samme kilden som hevdet at Lars Iver Strand var klar for oss?
                                          Takk Gud for at det ikke stemte.....Huff tenk om vi hadde hatt han og Doffen.....

Kommentar

Working...