Av alle eks-spillerne som har blitt foreslått synes jeg Runar Kristinsson ville vært et av de mer spennende alternativene. Godt fotballhode, karismatisk type og tydeligvis lederegenskaper siden han var kaptein både i Belgia og på det islandske landslaget. Som du er inne på ville det sikkert ikke vært dumt som et lokkemiddel for å lokke islandske talenter til oss heller.
Halle aktuell som Bergs høyre hånd
Collapse
X
-
-
Jeg har gjort litt "research" med google og blant annet funnet følgende:
Summen vi fikk var 700 000 (jeg mente også det var mellom en halv og én mill) - og RBK solgte ham videre til Ajax for 25 mill.
RBKweb gjengir som dere ser den styggeste versjonen av historien, med stor skadefryd og uten blygsel på AJBs vegne. Men kallenavnet deres ("Arne" du liksom) er jo helt feil...
gilbertKommentar
-
Bergdølmo,Belsvik,Myhre og Halle er alle namn som har blitt nemnt som kandidater til assistentjobben i LSK,men ikke alle mener jeg bør vurderest. Bergdølmo er såpass upopulær blant fansen at det ville vært direkte uklokt av ledelsen å ansette ham,i tillegg har han vel ikke særlig med trenererfaring.
Belsvik?tja,bedre enn Bergdølmo,men av disse 4 håper jeg mer på de sistnemnte. I starten betraktjet jeg Halle som den jeg ville valgt om jeg hadde valget. Fortid i klubben,både som spiller og trener. Har ikke for mye peil på egenskapene hans,men han er vel en brukbar assistent?
Men i den siste tiden har jeg kommet til at Myhre heller ikke ville vært så ille. Fin fyr(vi trenger noen slike..), sier mye vettugt som fotballekspert og bør absolutt vurderest. Litt kjipt at han har fortid,og kanskje og litt hjertevarme for Enga,men likevel.Kommentar
-
I fotball-Norge snakkes det ganske varmt om Belsvik, og spesielt den offensive biten i Stabæk, som han visstnok skal ha mye av ansvaret for...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hva Belsvik skal ha tilført som ikke Nannskog/Fall hadde fra før er vanskelig å se for seg. Det øses ut med selvskryt og alle vil ta æren for noe i Stabæk. Det er nok skryt å ta av når alt går på skinner. Hvem som kan ta ansvaret for hva får vi først vite når de sliter. Må si jeg er oppgitt når folk helt ukritisk roser Jönnson for gode kjøp etc. Alle burde forstå at det rakner for Telenor-laget når nanskog forsvinner. Han er sjefen i laget, og jönsson burde sørge for å få seg en ny jobb mens nanne enda gjør ham attraktiv. Håper for guds skyld vi ikke går i samme fella og henter Belsvik for en formue til klubben.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis Bergdølmo blir ass.trener er det no serriøst gærdi med verden!! :???:
Men betviler om han villa gjort det, han er jo ikke blind eller døv heller, han veit godt at vi misliker han sterkt!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Tar jeg feil og den tidligere bartespiller kommer hanglende inn portene vil jeg øyeblikkelig gå over til "The Benny Side of Things" og skrike etter utskiftninger til halsen blir sår og fingrene ømme.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Jeg har aldrig sakt at jeg har fasiten, jeg vet bare hvem som ikke blir assistent trener.. Kilden min nekter å røpe hvem det er ,antagelig fordi vedkommende har en jobb nå tipper jeg... At Vidar Riseth sitt navn dukka opp i hodet mitt er mere på det at Berg og Vidar er gamle landslags kompiser.. Så får tiden vise hvem som har rett.Kommentar
-
Jeg har aldrig sakt at jeg har fasiten, jeg vet bare hvem som ikke blir assistent trener.. Kilden min nekter å røpe hvem det er ,antagelig fordi vedkommende har en jobb nå tipper jeg... At Vidar Riseth sitt navn dukka opp i hodet mitt er mere på det at Berg og Vidar er gamle landslags kompiser.. Så får tiden vise hvem som har rett.
- Karl Petter Løken (mannen med ekstremt merkelig hårfeste)
- Mini Jacobsen (eh, nei takk)
- Erik Thorstvedt (fin datter i det minste)
- Jostein Flo (nope, la han være i Drammen)
- Erik Mykland (...drikkekompis i tillegg)
- Dan Eggen (eller, nei han skal jo trene damer )
Nei, jeg tror neppe den nye hjelpetreneren plukkes utelukkende fordi han har spilt sammen med Henning på landsen.Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...Kommentar
-
Jeg har aldrig sakt at jeg har fasiten, jeg vet bare hvem som ikke blir assistent trener.. Kilden min nekter å røpe hvem det er ,antagelig fordi vedkommende har en jobb nå tipper jeg... At Vidar Riseth sitt navn dukka opp i hodet mitt er mere på det at Berg og Vidar er gamle landslags kompiser.. Så får tiden vise hvem som har rett.Kommentar
-
Helt i orden det, men det er veldig vanskelig å forstå hva som faller deg inn i hodet versus hva som er rykter du faktisk har hørt. Er uansett veldig takknemlig for ryktene, og muligens litt mindre takknemlig for spekulasjonene. PS! En kilde som ikke sier noe er ikke en kilde, men bare en dårlig bekjentKommentar
Kommentar