Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ref nyhetstråden er Gunnar Halle aktuell som Henning Bergs høyrehånd. Hva syntes folket?
Jeg står med åpne armer om Halle kommer tilbake igjen.
Opprinnelig skrevet av hoyt: Håper vi får en assistent med offensiv legning, og dermed ikke Halle.
Jeg mener vi har nok trenere med defensiv bakgrunn nå.
Selv om halle er velkommen hjem er det vel også interssant å kikke på de alternativene som finnes og kanskje også hvem andre som er aktuelle i apparatet rundt hovedtrener? Ny fysisk trener & muligens en mental trener er noe vi burde tenke på jamfør alle skadene og tendensen vi har til å gi fra oss ledelsen...
Berg, Bjarmann, Halle og Mathisen høres ut som en faglig sterk kvartett til å lede LSK. Men jammen blir det stor overgang fra den gode(?) gamle Ivar Hoff og Jan Åge Fjørtoft stilen.
Han trener vel juniorspillere hos QPR? Har vel et stykke igjen å gå.
Jeg kunne forøvrig tenkt meg (grøss) Petter Myhre som hjelpetrener. Vi har jo god erfaring med å hente talenter fra skjetten som har blitt gjort til vrakgods i søpla.
Mangler bare David Hay som offensiv trener da, siden vi kommer til à holde nullen i hver kamp.
Spòk til side, Halle er selvfòlgelig et meget godt alternativ og noe sier meg at den lista ikke bestàr av sà veldig mange flere navn. Jeg kommer i alle fall ikke pà noen realistiske alternativer i skrivende stund.
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Vi har nok behov for en offensiv assisterende trener. Berg, Johnsen og grodås kan jo det meste bakover. Send Halle til Lyn på opplæring, og dersom vi mister Johnsen kan vi jo hente han hehehe
Vi bør ha en med gode ideer fremover på banen, nå er det lite kreativitet
Kommentar