Halle aktuell som Bergs høyre hånd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3438

    #61
    Halle og Myhre er vel de to mest opplagte kandidatene blandt RB's utvalgte, men jeg skulle ønske vi søkte litt bredere.

    Primært ville jeg gjerne sett en tidligere offensiv midtbanespiller i rollen. En spillertype ala Dag Risnæs. Nå aner jeg ikke hva den mannen driver med om dagen, men det er spillertypen jeg er på jakt etter. En som kan jobbe med den offensive samhandlingen. Som andre har nevnt har Berg og Johnsen det defensive på det trygge, og jeg håper vi har andre offensive alternativer enn Belsvik. Brogeland er også et bra alternativ, men ikke sikker på hva hans ambisjoner for tiden.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #62
      kan ikke en av dere som er gode på og skrive forfatte en pressemelding?

      kan jo ha utgangspunkt i RB artikkelen?

      Kanari-Fansen stiller seg sterkt tvilende til RB artikkel
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #63
        Opprinnelig skrevet av iL
        kan ikke en av dere som er gode på og skrive forfatte en pressemelding?

        kan jo ha utgangspunkt i RB artikkelen?

        Kanari-Fansen stiller seg sterkt tvilende til RB artikkel
        Høres ut som en meget fornuftig idé.

        Det er jo mange skriveføre folk på forumet. Bare pass på at "bannergutta" ikke får jobben.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #64
          Myhre også aktuell som assistent for Uwe i Viking; iflg. VG er det allerede kontakt mellom partene:

          Viking-trener Uwe Rösler ønsker seg den tidligere Vålerenga-treneren Petter Myhre som sin assistenttrener.

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1252

            #65
            Mener det ville være en fordel og få inn en ny person som ikke kjenner LSK for godt. Gunnal Halle har allerede hvert her før.

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2601

              #66
              Forslag/utkast

              Kanari-Fansen bekymret over rykter

              Det er med undring og bekymring Kanari-Fansen ser at Berdølmos navn trekkes frem som et alternativ til assistentjobben i LSK.

              Bergdølmo har vært et mildt sagt kontroversielt navn i supporternes rekker siden den famøse overgangen til Rosenborg på 90-tallet. Etter en symbolsk nedgraving av stridsøksen på TV, hvorpå Bergdølmo valgte å gå til FC København istedenfor å benytte seg av fansens tvilende aksept av et potensielt gjensyn, har han igjen vært regnet som "persona non grata" i kanarifansøyne.

              Derfor finner vi det nødvendig å advare klubben om at et eventuelt gjensyn med André Bergdølmo er en kamel som lettere settes fast i halsen enn den kan svelges. Vi finner det underlig at mannens treneregenskaper kan verdsettes så høyt at man ønsker å overstyre fansen i dette tilfellet. Så vidt vi kan se har han ikke erfaringen eller noe som likner en CV verdt å opprøre så mange mennesker som er opptatt av klubbens stolthet og integritet.

              Bergdølmo har selv gjort seg upopulær på Romerike, og til tross for at han tydeligvis ønsker seg tilbake til klubben, kan vi ikke se annet enn at han selv står ansvarlig for å skulle bli møtt med en flat og kald hånd når han igjen flørter med klubben han to ganger har latt i stikken.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1252

                #67
                Opprinnelig skrevet av Kimito
                Kanari-Fansen bekymret over rykter

                Det er med undring og bekymring Kanari-Fansen ser at Berdølmos navn trekkes frem som et alternativ til assistentjobben i LSK.

                Bergdølmo har vært et mildt sagt kontroversielt navn i supporternes rekker siden den famøse overgangen til Rosenborg på 90-tallet. Etter en symbolsk nedgraving av stridsøksen på TV, hvorpå Bergdølmo valgte å gå til FC København istedenfor å benytte seg av fansens tvilende aksept av et potensielt gjensyn, har han igjen vært regnet som "persona non grata" i kanarifansøyne.

                Derfor finner vi det nødvendig å advare klubben om at et eventuelt gjensyn med André Bergdølmo er en kamel som lettere settes fast i halsen enn den kan svelges. Vi finner det underlig at mannens treneregenskaper kan verdsettes så høyt at man ønsker å overstyre fansen i dette tilfellet. Så vidt vi kan se har han ikke erfaringen eller noe som likner en CV verdt å opprøre så mange mennesker som er opptatt av klubbens stolthet og integritet.

                Bergdølmo har selv gjort seg upopulær på Romerike, og til tross for at han tydeligvis ønsker seg tilbake til klubben, kan vi ikke se annet enn at han selv står ansvarlig for å skulle bli møtt med en flat og kald hånd når han igjen flørter med klubben han to ganger har latt i stikken.

                Syntes det du skriver er greit bra.
                Men regner med at media er innom her og allerede har fått med seg at mange ikke ønsker Andre judas Berdølmo tilbake.

                At han derimot sier ja til en evnt assist jobb er jo forståelig.
                Hvem ville ikke det med et sådet tynt grunlaget som den mannen har opparbeidet seg.
                Regner med, og tar det som en sølvfølge at klubben også ser hvilke mangel på trenererfaringer Bergdølmo har.
                Syntes forøvrig at det blir feil at en supportergruppe skal proklamere med et utsagn i media om dette.
                Det er klubben som tar valgene og klubben som må komme med de offesielle uttalelsene.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #68
                  Er enig i at vi bør komme med en uttalelse på vegne av fansen. Synes imidlertid du er litt snill og tar for lite i.

                  Synes også vi burde ha banner(e) mot brann som vise at vi faen ikke vil ha judas tilbake.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1252

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Er enig i at vi bør komme med en uttalelse på vegne av fansen. Synes imidlertid du er litt snill og tar for lite i.

                    Synes også vi burde ha banner(e) mot brann som vise at vi faen ikke vil ha judas tilbake.
                    Blir fel og fokusere på hvem som skal være asistenttrener neste sesong.
                    Det er mye viktigere med støtte til laget som svever mellom 1 div og fornyet tippeligakontrakt.
                    ( Forøvrig hadde vel judas ikke sagt ja engang om lsk var klar for en evnt 1 div. )

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2601

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Er enig i at vi bør komme med en uttalelse på vegne av fansen. Synes imidlertid du er litt snill og tar for lite i.

                      Synes også vi burde ha banner(e) mot brann som vise at vi faen ikke vil ha judas tilbake.
                      I mediaspråk og som eventuell offisiell kommuniké er ikke det å ta lite i.

                      Enig med Glasgow i at det ikke er vits å begynne med bannere og greier basert på et rykte. En liten uttalelse som advarsel derimot... Fokus bør uansett være på kampene og støtting av spillerne.

                      Forslaget mitt er ment som et forslag hvis vi ønsker å ta offisiell avstand.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                        Forslaget mitt er ment som et forslag hvis vi ønsker å ta offisiell avstand.
                        Jeg synes forslaget er bra. Og i denne saken - hvor jeg har inntrykk av at det er full enighet i KFL om at Bergdølmo er uønsket - synes jeg et en pressemelding/uttalelse så absolutt er på sin plass.

                        Kommentar

                        • OppsalKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2008
                          • 1881

                          #72
                          Et annet forslag

                          Hva med å ta direkte kontakt med klubben?

                          Kontakt detaljene og emailaddressene til styret er tilgjengelige på LSK.no, er det ikke?

                          Hvis nok mennesker mailer, så bør de faktisk forstår budskapet.... (tom Grønland)
                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                          Alltid Celtic og LSK

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2601

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av RSP
                            Jeg synes forslaget er bra. Og i denne saken - hvor jeg har inntrykk av at det er full enighet i KFL om at Bergdølmo er uønsket - synes jeg et en pressemelding/uttalelse så absolutt er på sin plass.
                            Forresten synes jeg det kanskje er best å gå ut med ut dette etter mandag hvis det skulle være aktuelt. Da beholdes fokuset på det sportslige frem til kampen mot Brann.
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Kimito
                              Forresten synes jeg det kanskje er best å gå ut med ut dette etter mandag hvis det skulle være aktuelt. Da beholdes fokuset på det sportslige frem til kampen mot Brann.
                              Ja, det vil være et bomskudd av dimensjoner å lage bråk rundt dette nå. For de som er glad i LSK er det én eneste ting som bør få all fokus: Hjelpe Sportsklubben til ny kontrakt.
                              Sett i forhold til det gir jeg blaffen i hvem som blir vannbærer for Henning Berg.
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #75
                                Jeg tar det for gitt at Sportsklubben henter Judas. Noe annet ville overraske meg med dagens regime. I tillegg er det vel nok et ekstra incentiv for dem at Judas ikke er ønsket av KFL. Jeg har gitt opp og lar det heller skure og gå, ikke noe jeg kan gjøre for å påvirke denne avgjørelsen i noen retning jeg ønsker.

                                Så får jeg heller håpe at årsmøtet tar et kraftig oppgjør med dagens styre og de tvilsomme avgjørelsene man tar i gangene oppe på Åråsen.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • OppsalKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2008
                                  • 1881

                                  #76
                                  Banner with message?

                                  Foreslår at KFL lager noe som kan brukes under kampen\når spiller kommer ut\i pause i forhold til Judas ...

                                  Hva sier alle?

                                  Kunne lages i forveien av kampen?
                                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                  Alltid Celtic og LSK

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    #77
                                    Fokus bør rettes mot kampen i kveld og full støtte til laget som kjemper for å overleve..
                                    La Henning Berg og Torgeir Bjarmann styre hva som skal skje neste sesong og ta heller ett oppgjør med styret på årsmøtet!

                                    Kommentar

                                    • OppsalKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2008
                                      • 1881

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Fokus bør rettes mot kampen i kveld og full støtte til laget som kjemper for å overleve..
                                      La Henning Berg og Torgeir Bjarmann styre hva som skal skje neste sesong og ta heller ett oppgjør med styret på årsmøtet!
                                      Helt uenig.

                                      Hvis vi bare venter, så kan jeg godt tenke meg at klubben ansette Judas i mens.

                                      Ta oppgjøret nu!
                                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                      Alltid Celtic og LSK

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                        Helt uenig.

                                        Hvis vi bare venter, så kan jeg godt tenke meg at klubben ansette Judas i mens.

                                        Ta oppgjøret nu!
                                        Dersom klubben vurderer å ansette Bergdølmo og mener han er best kvalifisert for jobben.. tror du de endrer mening pga meninger ytret via hat bannere mot "Judas"? Tror nok Henning Berg får vilja si uansett hvem han vil ha..
                                        Personlig syntes jeg det er rart at klubben vurderer en person uten trenererfaring i det hele tatt!

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Personlig syntes jeg det er rart at klubben vurderer en person uten trenererfaring i det hele tatt!
                                          Fullstendig enig. I konkurranse med de andre kandidatene som er nevnt (Halle, Myhre, Belsvik) kan jeg ikke skjønne annet enn at Bergdølmo faller gjennom, bl.a. pga. manglende erfaring. Jeg har faktisk trua på at Henning Berg og klubben ser dette, og at vi slipper å se ham på Åråsen.

                                          Kommentar

                                          Working...