Halle aktuell som Bergs høyre hånd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    Det er vel sånn det burde være... Det er jo tross alt hans assistent det er snakk om.

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      regner med att det alt er klart hvem som blir assistent trener,men att dem venter til etter sesongen.hvertfall hvis vedkommende er tilknyttet en annen norsk klubb nå.Hvis det er slik så ksn det vel kanskje tyde på att det er Halle eller Judas.Får inderlig håpe det ikke blir Judas

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Opprinnelig skrevet av sten
        regner med att det alt er klart hvem som blir assistent trener,men att dem venter til etter sesongen.hvertfall hvis vedkommende er tilknyttet en annen norsk klubb nå.Hvis det er slik så ksn det vel kanskje tyde på att det er Halle eller Judas.Får inderlig håpe det ikke blir Judas
        Hva er det som tyder på at det blir en av de?
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • sten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 873

          Jeg sa ikke att det MÅTTE være en av de,men dem er nevnt som to sterke kandidater.Hvis det er noen som er tilknyttet en annen klubb så kan det være att dem venter med å offentliggjøre det.

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            Judas spiste på Beach Club på Aker Brygge i dag. Opprettet eye kontakt ogsa sa at jeg var en Strømsgodtset fan og spurte ham om han ville jobbe i klubben etter at han hadde lagt opp etter sesongen.

            Han sa til meg "Nei... fremtida mi er allrede med en annen klubb i Eliteserien"

            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Blir nok den største kamelen dette her ja, Riseth blir som en liten gnager å regne. Ikke glem at fjøra ønsket judas til klubben etter FCK-oppholdet. Ingen tvil om at klubbledelsen ser på dette som nokså uproblematisk og vil at vi legger mobiltelefonaffæren bak oss.

              Kommentar

              • forzakanaris
                Medlem
                Møteplager
                • Feb 2007
                • 92

                Jeg biter gjerne i meg følgende påstand hvis det skulle bli et MEGET positivt resultat av dette, men:

                DET må da finnes GRENSER for hva vi (fansen) skal tåle ift. hva styret drar inn av folk i klubben??!!

                ....hvis så er tilfelle, at AB blir ass.trener...
                -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  Judas må gå!

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Blir nok den største kamelen dette her ja, Riseth blir som en liten gnager å regne. Ikke glem at fjøra ønsket judas til klubben etter FCK-oppholdet. Ingen tvil om at klubbledelsen ser på dette som nokså uproblematisk og vil at vi legger mobiltelefonaffæren bak oss.
                  Ahhh. Judas ja. Og jeg som så og si har forlagt alt hat mot han. Synd å si det, men personlig oppfatter jeg han mer som en ikke-person. Når hans navn nevnes møtes det kun av skuldertrekk fra min side. Og tro meg, jeg har slengt ekstremt mye dritt mot Judas fra tribunen de siste årene.

                  Men, man blir eldre og mer satt. Jeg skjønner alikevel at de fleste fortsatt er drit forbanna. For min del virker dette mer som et ledelsesproblem hos LSK. Er i det hele tatt Judas til vurdering? Hvorfor avfeies det ikke?

                  Jeg synes dette vitner om total mangel på respekt for fansen. Selv om Judas skulle troppe opp på Åråsen med ekstrem fotball-kompetanse, 20 millioner til nye spillere og kuk som rekker ned på knæra, så antar jeg at folk ville ønsket han til helvete.

                  Slik jeg ser det, så stiller Judas uten noen av disse fordelene. Hvorfor er han da i det hele tatt en kandidat? Nei, her krever vi en avkreftelse fra klubbledelsen.

                  Judas må gå! Allerede før han er ansatt.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • OppsalKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2008
                    • 1881

                    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                    Judas spiste på Beach Club på Aker Brygge i dag. Opprettet eye kontakt ogsa sa at jeg var en Strømsgodtset fan og spurte ham om han ville jobbe i klubben etter at han hadde lagt opp etter sesongen.

                    Han sa til meg "Nei... fremtida mi er allrede med en annen klubb i Eliteserien"

                    Til alle som har gitt med "thumbs down"

                    Dont shoot the f**king messenger.
                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

                    Alltid Celtic og LSK

                    Kommentar

                    • Kvalen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 327

                      Jeg har egentlig ikke intressert meg for fotball tidligere, men startet å få interesse i LSK for ca 3 år siden. Kan noen fortelle meg hvorfor judas er judas?
                      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                      - Ivar Hoff

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Å høre bergdølmo insinuere LSK retur og så la ham leve når du har kniv og gaffel rett foran deg gir tommel ned

                        Kommentar

                        • Hexaphim
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 2776

                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                          Til alle som har gitt med "thumbs down"

                          Dont shoot the f**king messenger.
                          Hva tror du vi ga tommel ned til? At du skrev meldingen, eller at vi ikke vil ha Judas til LSK? Skjerp deg.

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3208

                            Opprinnelig skrevet av Kvalen
                            Jeg har egentlig ikke intressert meg for fotball tidligere, men startet å få interesse i LSK for ca 3 år siden. Kan noen fortelle meg hvorfor judas er judas?
                            Andre J. Bergdølmo spilte i LSK den gangen spillerne oftest hadde jobber ved siden av. Han gikk til ledelsen og fortalte at han hadde fått ny jobb som mobiltelefonselger. "Flott !" sa alle. Like etter gikk han til ledelsen og sa at den flotte nye jobben dessverre var flytta til Trondheim, og at han enten måtte bryte kontrakten og legge opp som fotballspiller eller, hvis LSK ville ha noe for ham, så måtte vi selge ham til RBK. Det gjorde ledelsen.

                            Ikke så lenge etter overgangen ble AJB intervjua av en lokal journalist i Barteland, som gjenga at AJB hadde sagt at det bare var tull og bløff at det var noen jobb, at det var noe han fant på for å lure LSK. Han har siden forsøkt seg med at det var en fleip han dro med journalisten, at han er feilsitert osv, men de fleste fuglafans tror ikke helt på den (bort)forklaringa.

                            Siden den gangen har Bergdølmo for alle fuglafans hatt et mellomnavn som begynner på J.

                            gilbert

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2601

                              Er ikke helt sikker, men jeg husker det litt annerledes enn Gilbert. Mente at han bare sa at han hadde fått jobb i Trondheim først. Så hadde han den famøse samtalen med journalisten. Når han så ble konfrontert med spørsmål om hva slags jobb han egentlig skulle ha fått seg, så kom han med denne mobilselgerjobben. Er ikke sikker på om min hukommelse er bedre enn Gilberts dog.

                              Dette var i den tiden folk ble prakket på mobiltelefoner for 1.-, for at man skulle bli vant med mobiler. Hvem som helst kunne få en sånn jobb, siden den var provisjonsbasert.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3208

                                Opprinnelig skrevet av Kimito
                                Er ikke sikker på om min hukommelse er bedre enn Gilberts dog.
                                Jeg mener definitivt at jeg først leste om mobiltelefonselgerjobben (i Oslo-området) i RB. Alle var fornøyde, siden dette var en provisjonsbasert jobb som enda lettere også enn f.eks. Mons Ivar Mjeldes og Frode Grodås' gymlærer-deltidsstillinger på Kjellervolla ungdomsskole kunne tilpasses dags- og ukeprogrammet til en fotballspiller i eliteserien.

                                Deretter leste jeg om at firmaet og denne flotte jobben skulle flyttes (ifølge AJB) til Trondheim og hvor lei seg AJB var for at han kunne bli tvunget til å måtte legge opp som fotballspiller, siden dette var en gylden jobb han ikke kunne si fra seg. Og så om at ledelsen var forståelsesfull og lot AJB gå for en slikk og ellers nesten ingenting.

                                Etter at AJB hadde flytta til Barteland og RBK (det var vel noen måneder eller kanskje max et halvt års tid) kom så intervjuet. Og deretter kom AJBs febrilske forsøk på å (bort)forklare.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2601

                                  Da stoler jeg på deg. Jeg var veldig ung og fulgte ikke ting og tang like tett som nå.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3438

                                    Det begynner å bli en del år siden, men jeg mener at Bergdølmo ble løst fra kontrakten med LSK for at han skulle få jobben i Trondheim for så å signere for RBK kort tid etterpå.

                                    For meg er det nytt at LSK fikk noen som helst kompensasjon for han, men som sagt jeg er ikke kjent med detaljene i saken.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Synes det er skummelt at denne ansettelsen drar ut. Min mannlige intuisjon sier meg at man har bestemt seg for Judas, men ikke vil slippe denne "gledelige overraskelsen" før sesongen er over.

                                      Kommentar

                                      • dennis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 872

                                        Kanskje på tide å lage en banner eller to om våre synspunkter...

                                        Kommentar

                                        • LasseN
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 1610

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Synes det er skummelt at denne ansettelsen drar ut. Min mannlige intuisjon sier meg at man har bestemt seg for Judas, men ikke vil slippe denne "gledelige overraskelsen" før sesongen er over.
                                          Jeg frykter du har rett, og håper inderlig at intuisjonen din bommer med flere fylker..
                                          LasseN

                                          Kommentar

                                          Working...