Det er vel sånn det burde være... Det er jo tross alt hans assistent det er snakk om.
Halle aktuell som Bergs høyre hånd
Collapse
X
-
regner med att det alt er klart hvem som blir assistent trener,men att dem venter til etter sesongen.hvertfall hvis vedkommende er tilknyttet en annen norsk klubb nå.Hvis det er slik så ksn det vel kanskje tyde på att det er Halle eller Judas.Får inderlig håpe det ikke blir JudasKommentar
-
regner med att det alt er klart hvem som blir assistent trener,men att dem venter til etter sesongen.hvertfall hvis vedkommende er tilknyttet en annen norsk klubb nå.Hvis det er slik så ksn det vel kanskje tyde på att det er Halle eller Judas.Får inderlig håpe det ikke blir JudasDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Judas spiste på Beach Club på Aker Brygge i dag. Opprettet eye kontakt ogsa sa at jeg var en Strømsgodtset fan og spurte ham om han ville jobbe i klubben etter at han hadde lagt opp etter sesongen.
Han sa til meg "Nei... fremtida mi er allrede med en annen klubb i Eliteserien"
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Blir nok den største kamelen dette her ja, Riseth blir som en liten gnager å regne. Ikke glem at fjøra ønsket judas til klubben etter FCK-oppholdet. Ingen tvil om at klubbledelsen ser på dette som nokså uproblematisk og vil at vi legger mobiltelefonaffæren bak oss.Kommentar
-
Jeg biter gjerne i meg følgende påstand hvis det skulle bli et MEGET positivt resultat av dette, men:
DET må da finnes GRENSER for hva vi (fansen) skal tåle ift. hva styret drar inn av folk i klubben??!!
....hvis så er tilfelle, at AB blir ass.trener...-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
Judas må gå!
Men, man blir eldre og mer satt. Jeg skjønner alikevel at de fleste fortsatt er drit forbanna. For min del virker dette mer som et ledelsesproblem hos LSK. Er i det hele tatt Judas til vurdering? Hvorfor avfeies det ikke?
Jeg synes dette vitner om total mangel på respekt for fansen. Selv om Judas skulle troppe opp på Åråsen med ekstrem fotball-kompetanse, 20 millioner til nye spillere og kuk som rekker ned på knæra, så antar jeg at folk ville ønsket han til helvete.
Slik jeg ser det, så stiller Judas uten noen av disse fordelene. Hvorfor er han da i det hele tatt en kandidat? Nei, her krever vi en avkreftelse fra klubbledelsen.
Judas må gå! Allerede før han er ansatt.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Judas spiste på Beach Club på Aker Brygge i dag. Opprettet eye kontakt ogsa sa at jeg var en Strømsgodtset fan og spurte ham om han ville jobbe i klubben etter at han hadde lagt opp etter sesongen.
Han sa til meg "Nei... fremtida mi er allrede med en annen klubb i Eliteserien"
Dont shoot the f**king messenger.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Jeg har egentlig ikke intressert meg for fotball tidligere, men startet å få interesse i LSK for ca 3 år siden. Kan noen fortelle meg hvorfor judas er judas?"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Kommentar
-
Ikke så lenge etter overgangen ble AJB intervjua av en lokal journalist i Barteland, som gjenga at AJB hadde sagt at det bare var tull og bløff at det var noen jobb, at det var noe han fant på for å lure LSK. Han har siden forsøkt seg med at det var en fleip han dro med journalisten, at han er feilsitert osv, men de fleste fuglafans tror ikke helt på den (bort)forklaringa.
Siden den gangen har Bergdølmo for alle fuglafans hatt et mellomnavn som begynner på J.
gilbertKommentar
-
Er ikke helt sikker, men jeg husker det litt annerledes enn Gilbert. Mente at han bare sa at han hadde fått jobb i Trondheim først. Så hadde han den famøse samtalen med journalisten. Når han så ble konfrontert med spørsmål om hva slags jobb han egentlig skulle ha fått seg, så kom han med denne mobilselgerjobben. Er ikke sikker på om min hukommelse er bedre enn Gilberts dog.
Dette var i den tiden folk ble prakket på mobiltelefoner for 1.-, for at man skulle bli vant med mobiler. Hvem som helst kunne få en sånn jobb, siden den var provisjonsbasert.FerdigskåraKommentar
-
Jeg mener definitivt at jeg først leste om mobiltelefonselgerjobben (i Oslo-området) i RB. Alle var fornøyde, siden dette var en provisjonsbasert jobb som enda lettere også enn f.eks. Mons Ivar Mjeldes og Frode Grodås' gymlærer-deltidsstillinger på Kjellervolla ungdomsskole kunne tilpasses dags- og ukeprogrammet til en fotballspiller i eliteserien.
Deretter leste jeg om at firmaet og denne flotte jobben skulle flyttes (ifølge AJB) til Trondheim og hvor lei seg AJB var for at han kunne bli tvunget til å måtte legge opp som fotballspiller, siden dette var en gylden jobb han ikke kunne si fra seg. Og så om at ledelsen var forståelsesfull og lot AJB gå for en slikk og ellers nesten ingenting.
Etter at AJB hadde flytta til Barteland og RBK (det var vel noen måneder eller kanskje max et halvt års tid) kom så intervjuet. Og deretter kom AJBs febrilske forsøk på å (bort)forklare.
gilbertKommentar
-
Det begynner å bli en del år siden, men jeg mener at Bergdølmo ble løst fra kontrakten med LSK for at han skulle få jobben i Trondheim for så å signere for RBK kort tid etterpå.
For meg er det nytt at LSK fikk noen som helst kompensasjon for han, men som sagt jeg er ikke kjent med detaljene i saken.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg frykter du har rett, og håper inderlig at intuisjonen din bommer med flere fylker..LasseNKommentar
Kommentar