Bør også nevnes at Judas fikk muligheten til å gjøre det (litt) godt igjen sommeren 2005.
Judas var da ferdig i Bor. Dortmund og ble tilbudt kontrakt med fugla.
Det meste tydet på at han ville signere som Bosmann, men den gang ei!
Nok en gang skulle Judas dolke sin lokale klubb og spytte i ansiktet på samtlige med medlemskap i KFL. Judas ga ikke noe svar på kontraktsforslaget innen fristen og signerte i stedet for en annen Skandinavisk klubb.
Om Judas skulle blitt en del av teamet på Åråsen vet jeg faen ikke hva jeg gjør… Skummel tanke og man kunne ønske at styret respekterte fansens mening om akkurat dette. Det er tross alt ikke ofte KFL blander seg direkte inn i det sportslige.
Dette handler om stolthet. Du s*ger ikke en mann som har p*lt kona di!
Judas var da ferdig i Bor. Dortmund og ble tilbudt kontrakt med fugla.
Det meste tydet på at han ville signere som Bosmann, men den gang ei!
Nok en gang skulle Judas dolke sin lokale klubb og spytte i ansiktet på samtlige med medlemskap i KFL. Judas ga ikke noe svar på kontraktsforslaget innen fristen og signerte i stedet for en annen Skandinavisk klubb.
Om Judas skulle blitt en del av teamet på Åråsen vet jeg faen ikke hva jeg gjør… Skummel tanke og man kunne ønske at styret respekterte fansens mening om akkurat dette. Det er tross alt ikke ofte KFL blander seg direkte inn i det sportslige.
Dette handler om stolthet. Du s*ger ikke en mann som har p*lt kona di!
Kommentar