Halle aktuell som Bergs høyre hånd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Latvijan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 360

    Opprinnelig skrevet av gilbert
    Andre J. Bergdølmo spilte i LSK den gangen spillerne oftest hadde jobber ved siden av. Han gikk til ledelsen og fortalte at han hadde fått ny jobb som mobiltelefonselger. "Flott !" sa alle. Like etter gikk han til ledelsen og sa at den flotte nye jobben dessverre var flytta til Trondheim, og at han enten måtte bryte kontrakten og legge opp som fotballspiller eller, hvis LSK ville ha noe for ham, så måtte vi selge ham til RBK. Det gjorde ledelsen.

    Ikke så lenge etter overgangen ble AJB intervjua av en lokal journalist i Barteland, som gjenga at AJB hadde sagt at det bare var tull og bløff at det var noen jobb, at det var noe han fant på for å lure LSK. Han har siden forsøkt seg med at det var en fleip han dro med journalisten, at han er feilsitert osv, men de fleste fuglafans tror ikke helt på den (bort)forklaringa.

    Siden den gangen har Bergdølmo for alle fuglafans hatt et mellomnavn som begynner på J.

    gilbert
    Bør også nevnes at Judas fikk muligheten til å gjøre det (litt) godt igjen sommeren 2005.
    Judas var da ferdig i Bor. Dortmund og ble tilbudt kontrakt med fugla.
    Det meste tydet på at han ville signere som Bosmann, men den gang ei!
    Nok en gang skulle Judas dolke sin lokale klubb og spytte i ansiktet på samtlige med medlemskap i KFL. Judas ga ikke noe svar på kontraktsforslaget innen fristen og signerte i stedet for en annen Skandinavisk klubb.

    Om Judas skulle blitt en del av teamet på Åråsen vet jeg faen ikke hva jeg gjør… Skummel tanke og man kunne ønske at styret respekterte fansens mening om akkurat dette. Det er tross alt ikke ofte KFL blander seg direkte inn i det sportslige.

    Dette handler om stolthet. Du s*ger ikke en mann som har p*lt kona di!

    Kommentar

    • morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

      Opprinnelig skrevet av Latvijan

      Dette handler om stolthet. Du s*ger ikke en mann som har p*lt kona di!
      Om han ikke har gjort det da? Fysjameg!
      Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

      Kommentar

      • Latvijan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 360

        Opprinnelig skrevet av morten
        Om han ikke har gjort det da? Fysjameg!
        Dette kan fort spore av...nei du bør vel helst holde deg for god til det uansett.

        For å si det hele på en mindre vulgær måte, man forer ikke en hund som har bitt av deg hånden.
        Last edited by Latvijan; 07.10.2008, 14:05.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          For å slippe sølvpengepraten litt har vi i forumnissenes presseklubb snappet opp at Myhre har avslått ass. jobben i Viking.


          Her går det abolutt an å håpe. Myhre er en personlig favoritt foran en rekke større eller mindre "fotballpersonligheter". Han virker mer seriøs enn de fleste, og vil nok neppe stå og sove på treningene. At han bare har spillererfaring fra 2. div tar jeg som et positivt tegn og mener det er en god motvekt til Hennings bakgrunn. Et "good cop/bad cop" team som både har autoritet og tilstrekkelig ydmykhet. I tillegg vil søplasupporterne gråte tennveske i månedsvis.

          Halle er forøvrig en grei nummer to, mest pga. fravær av negative kvaliteter. Dessverre kan han også virke litt som "mannen uten egenskaper".

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            Hvis Mjelde får sparken i Brann, ville jeg gjerne ha sett ham på Åråsen som Bergs assistent.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              Opprinnelig skrevet av MortenA
              For meg er det nytt at LSK fikk noen som helst kompensasjon for han, men som sagt jeg er ikke kjent med detaljene i saken.
              Jeg mener å huske at LSK fikk 800 000 kroner for ham - m.a.o. en symbolsk sum.

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Opprinnelig skrevet av KFL41
                Hvis Mjelde får sparken i Brann, ville jeg gjerne ha sett ham på Åråsen som Bergs assistent.
                Da kan du jo kanskje få drømmen din oppfylt. Etter det tv 2 sporten kjenner til så har ledelsen i Brann og spillerutvalget krisemøte akkurat nå om Mjeldes fremtid i Brann. Brann har innkalt til pressekonferanse klokken 20.30. Tema: Mjeldes fremtid i Brann. http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2281034.ece

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Det blir ikke judas,Halle , Myhre ,Mjelde eller Powell..... Dette har jeg fra sikre kilder(for dere som fortsatt tror på meg) Kilden sa ikke hvem men at det har hvert klart i ca 1 mnd.....Jeg tipper på en fra lyn.

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Det blir ikke judas,Halle , Myhre ,Mjelde eller Powell..... Dette har jeg fra sikre kilder(for dere som fortsatt tror på meg) Kilden sa ikke hvem men at det har hvert klart i ca 1 mnd.....Jeg tipper på en fra lyn.
                    Har du ikke noe konkret navn? Litt lyst å vite hvem som blir assistent.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Jeg fikk dessverre ikke noe navn jeg nevte di over og det var ingen av dem,, så er det noen trøst så er jeg like nyskjerrig

                      Kommentar

                      • dennis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 872



                        Takket nei til Viking


                        IKKE TIL VIKING: Petter Myhre har takket nei til jobben som assistenttrener i Viking. ( Foto: Digitalsport )
                        Av: Stig Nilssen, Olav Rege Olsen

                        STAVANGER: Petter Myhre blir ikke Uwe Röslers nye assistent.

                        Viking ønsket å hente inn Petter Myhre som Uwe Röslers nye assistent.
                        Etter det Aftenbladet.no kjenner til, har Myhre nå takket nei til jobben.
                        - Jeg uttaler meg fortsatt ikke om denne saken før vi har en assistenttrener klar, sier sportsdirektør Egil Østenstad.
                        Röslers mangeårige assistent, Gunnar Halle, ga i midten av september beskjed om at han ikke ønsket å forlenge kontrakten sin med klubben. Hovedårsaken til det var den hektiske pendlervirksomheten fra sitt hjem i Fjellhammar til Stavanger.
                        I etterkant av Halles beskjed, kom det frem at Rösler ønsket seg en ny, norsk og ekstern assistent til klubben og var i samtaler med Myhre.
                        Blir på Østlandet

                        Verken Myhre selv eller Østenstad, ønsker å bekrefte Myhres kandidatur, men Aftenbladet.no vet at Rösler ønsket den tidligere Vålerenga-treneren til Stavanger.
                        Den nåværende TV 2-eksperten har tidligere uttalt at den største utfordringen ved en eventuell

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          ^ Kvalitetsinnlegg!

                          Spøk til side - hva sa vannrørene om Lyn da, tullebukk? Det er vel ikke mer å hente der på trenersida, Kent B har fått hovedtrenerstilling og Tommy B har signert ny kontrakt (ville forøvrig kost meg glugg ihjel om han kom til oss)

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Jeg fikk dessverre ikke noe navn jeg nevte di over og det var ingen av dem,, så er det noen trøst så er jeg like nyskjerrig
                            Mitt råtips er Magnus Powell.

                            Kommentar

                            • forzakanaris
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Feb 2007
                              • 92

                              Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Mitt råtips er Magnus Powell.
                              Tullebukk nevnte vel at powell ikke var aktuell..?
                              -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Opprinnelig skrevet av reka
                                ^ Kvalitetsinnlegg!

                                Spøk til side - hva sa vannrørene om Lyn da, tullebukk? Det er vel ikke mer å hente der på trenersida, Kent B har fått hovedtrenerstilling og Tommy B har signert ny kontrakt (ville forøvrig kost meg glugg ihjel om han kom til oss)
                                Kan vel også nevne at Per Brogeland også er uaktuell da han tar over Eidsvoll Turn fra 1. Januar.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  Nå frykter jeg plutselig Bjørnebye, siden alle de vi har snakket om er iflg tullebukk uaktuelle...

                                  Kommentar

                                  • Tough Alliance
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Oct 2007
                                    • 67

                                    Men hvor ble det av spekulasjonene rundt Belsvik...?
                                    Hørte rykter fra personer i Stabæk-miljøet. Personlig favoritt - han MÅ jo ha lært litt/plukket opp noe av Jan Jönsson ang. det offensive spillet. Det hadde vi trengt!

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      Opprinnelig skrevet av forzakanaris
                                      Tullebukk nevnte vel at powell ikke var aktuell..?
                                      Hva så?

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2601

                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Det blir ikke judas,Halle , Myhre ,Mjelde eller Powell..... Dette har jeg fra sikre kilder(for dere som fortsatt tror på meg) Kilden sa ikke hvem men at det har hvert klart i ca 1 mnd.....Jeg tipper på en fra lyn.
                                        Ståle Stensaas...
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Powell er ikke aktuel selv om jeg gjerne vil ha han, Mit tips er Belsvik eller Runar Kristinson ( i om at vi ser til island igjen hva er vell bedre en en hjelpetrener fra sagaøya)

                                          Kommentar

                                          Working...