Ny keeper på plass!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Ny keeper på plass!

    Klaus Reitmeier har skrevet under for 2 måneder. Da har vi en solid keeper på plass til å erstatte Müller og Misund, som er ute med henholdsvis håndbrudd og fotballankel.

    Selv har jeg stor tro på Reitmeier, ettersom jeg regner med at Uwe og Fjøra vet hva de driver med.
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Siden han har skrevet under for LSK må han være temmelig god...

    Da jeg hørte på nyhetene at "lillestrøm har skaffet seg en keeper på 42 år som ikke har spilt fotball på lenge" og
    fjøras kommentar "jeg har scoret en god del på han"
    må jeg si man ble ganske :o :o :o
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #3
      Han la opp i mars i år så det er ikke så lenge siden han spilte bundesliga-fotball, så regner med at det er en solid keeper vi har skaffet oss!

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2600

        #4
        Mars er nå ikke så altfor lenger. I tillegg var han 41 år og har trolig erfaring nok i massevis til å takle noen kamper i Eliteserien.

        Hvor mange glimrende keepere er klare til å steppe inn på under en uke i en to måneders periode tror du. Stoler også på Fjøra og Uwe her.
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • pondus73
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 612

          #5
          Jeg må si at jeg er litt skeptisk på hvilke signaler dette sender til våre unge spillere, les Jansen.
          Men på den annen side så er det vel ikke vanskeligere kamper å debutere i eliteserien i, så jeg ser absolutt at erfaring er veldig viktig i de to første kampene i allefall!!

          Så jeg håper ikke dette betyr at "den gamle mannen" får spille alle våre kamper mens Heinz og Misund er skada!!
          Det er veldig viktig for både Jansen og vårt rykte at vi tør slippe til våre unge spillere!!
          ------eLSKe-------

          Kommentar

          • Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2600

            #6
            Er litt enig der, men skjønner om ikke lederne er overivrige på å sende en helt uerfaren gutt utpå Brann stadion på den 16. I tillegg har man møtet mot VIF og deres dødballer i den neste så...jeg er mer tilbøyelig til å sende unggutten utpå etter det. Uansett hva man velger kan det vel være greit å ha en backup til han også.
            Ferdigskåra

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              #7
              Hva betyr denne kampen, og den neste, når vi likevel ikke skal ta medalje før om 3 år, slik det sies fra ledelseshold?
              Hvorfor ikke slippe til Jansen med én gang, og gi han et adrenalin-kick uten like?!
              På kort sikt har vi ikke annet å tape enn 3 poeng i Bergen. Det kan skje uansett, og om det er 1-0 eller 4-2 er likegyldig. Utespillerne gjør jo som alltid sitt beste for at keeperen skal få en lettest mulig jobb.
              Og tenk om vi går bort og vinner kampen, og Jansen gjør en strålende prestasjon som debutant, i Bergen, på 16. mai.. Ubetalelig!
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Gleder meg til å se vår leiesoldat. Man må satse på rutine mot motstand som Brann og Vif. Jansen kunne sikkert gjort det greit, men hvis han hadde tabbet seg ut kunne dette fort ødelagt mye av spillehumøret hans. Selvsagt bør han få sjansen men ikke mot disse motstanderne.

                Kommentar

                • Kølla Riisa
                  Seniormedlem
                  • Jun 2004
                  • 1021

                  #9
                  Hvis han ikke slipper til nå, når skal han slippe til da???
                  Det blir vel lenge til både Misund og MUller er ute igjen samtidig.

                  Jeg synes faktisk vi burde slippe han løs i løvens hule. Tro at dette er noe tjener på i det lange løp. Hva er det han trener for hver dag, på hver trening og i hver kamp?? Det er jo å bli god nok for A-laget når sjansen skulle komme!
                  Litt av en nedtur og ikke få sjansen da, mår begge de andre keeperne er skadet. Han blir 21 kampen mot VIF(22.mai) hvis han ikke er god nok for eliteserien da vil han noengang bli det da??

                  Håper virkelig han får spille noen av kampene når Muller og Misund er borte.
                  La Jansen styre troppene til seier i Bergen!

                  Kommentar

                  • Canaria
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Sep 2004
                    • 73

                    #10
                    Det er vel uansett greit å ha en ekstra keeper. Hva hvis vi bare hadde satset på Jansen og han også hadde blitt skadet? Da er det nok helt greit å ha en Reitmeier i tillegg.


                    Kommentar

                    • pondus73
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 612

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Canaria
                      Det er vel uansett greit å ha en ekstra keeper. Hva hvis vi bare hadde satset på Jansen og han også hadde blitt skadet? Da er det nok helt greit å ha en Reitmeier i tillegg.
                      Det er vel ingen som har ment noe annet tror jeg!!!
                      Selvsagt bør man minst ha to keepere tilgjengelig!!

                      Spørsmålet er jo bare hvordan man benytter de ressursene man allerede har!!!
                      ------eLSKe-------

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Selv hadde jeg håpet, og håper forsåvidt fortsatt på at Jansen spiller mot Brann, men det er bra at vi har fått en erstatter klar. Tror helt klart vår "unge" tysker holder ett bra nok nivå til å steppe inn i noen kamper...

                        Hvor mange kamper må man spille for å bli seriemester? Før så var det vel over 10, men mener å huske at den regelen ble omgjort og at det nå holder med 4 kamper? Hadde jo vært gøy for Klaus å blitt seriemester i Norge
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Hadde sikkert vært gøy for unge Jansen også...
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #14
                            Det er ingen andre plasser på laget hvor ERFARING betyr mer enn for en keeper. Å stå bakerst mens 16 000 piper mot deg, og prøve å få deg ut av fatning mens laget ditt leder 1-0, krever baller. Og selv om Jansen i følge ekspertene er et stort talent, så har han ikke fått den erfaringen som kreves for å bli kastet inn på laget i den mest travle perioden av sesongen.

                            Klarer vi å karre til oss poeng både i kampene mot Brann og bydelslaget så vil vi forbli i toppen.
                            Da bør vi ikke gamble med keeperplassen.

                            mvh
                            perta
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • Koren
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Feb 2004
                              • 43

                              #15
                              Fullstendig skandale hvis Jansen må vike for en avdanka pensjonist!
                              Alle tippeliga kamper er viktige for oss, og kampen mot brann skiller seg ikke ut fra de andre.

                              Husker at real madrid engang måtte vinne siste gruppekampen i champions league og som hos oss nå, var deres 1. keeper(bodo ilgner) og 2. keeper(cesar) skada. de slengte utpå en uerfaren 17 åring med navn iker casillas...

                              Kommentar

                              • 14
                                Medlem
                                Møteplager
                                • May 2005
                                • 91

                                #16
                                Jeg er også litt skeptisk til de signalene det sportslige utvalget sender til Eirik Jansen med sine uttalelser. Det at de, såvidt meg bekjent, ikke har nevnt Jansen i én uttalelse i forbindelse med denne saken, bekymrer meg litt.

                                Samtidig må vel samtlige her innrømme at det er bra å ha en skadefri og rutinert herremann med oss til Bergen, for slik det ser ut nå, kan jo verken Müller eller Misund spille, og Grodås eller Kjell Lier har vel heller ikke de betalt lisens for spill i toppdivisjonen :-)

                                Uansett, det er noe litt Sylvester Stallone'sk (se link under) over den godeste Klaus, vi får bare håpe at han er like tøff som Sly, dersom han skulle få sjansen i Bergen. Samma for meg bare Fugla vinner...

                                link til FC Erfurts spillerstall (med Klaus som nummer tre fra toppen):

                                Kommentar

                                • Sem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2005
                                  • 1626

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av 14
                                  Uansett, det er noe litt Sylvester Stallone'sk over den godeste Klaus
                                  Må bare si meg enig i det

                                  Kommentar

                                  • christoffer
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2004
                                    • 326

                                    #18
                                    Jansen kommer aldri til å bli første keeper i Lillestrøm, det beste han kan oppnå er å bli andre keeper. Tviler også på det.

                                    Skjønner godt at dem ikke satser på han.

                                    Kommentar

                                    • pondus73
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 612

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av christoffer
                                      Jansen kommer aldri til å bli første keeper i Lillestrøm, det beste han kan oppnå er å bli andre keeper. Tviler også på det.

                                      Skjønner godt at dem ikke satser på han.
                                      Hva er poenget med å ha han som tredjekeeper da???
                                      ------eLSKe-------

                                      Kommentar

                                      • christoffer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2004
                                        • 326

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av pondus73
                                        Opprinnelig skrevet av christoffer
                                        Jansen kommer aldri til å bli første keeper i Lillestrøm, det beste han kan oppnå er å bli andre keeper. Tviler også på det.

                                        Skjønner godt at dem ikke satser på han.
                                        Hva er poenget med å ha han som tredjekeeper da???
                                        Poenget er vel at det finnes ikke mange gode keepere som godtar å være tredje-keeper!

                                        Hvis Lsk hadde ville satset på han ville de jo ikke hentet Heinz?
                                        Sier ikke at jeg har rett, men hvor mange 3 keepere har Lillestrøm hatt, som har tatt steget helt opp? Eneste jeg kommer på i farten er Jon Knutsen.

                                        Kommentar

                                        Working...