Sigurdson VS Hulsker.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    Sigurdson VS Hulsker.

    Leser i VG idag at NFF skal straffe Hulsker for ett slag han ga Werni.


    Bildene viser at Hulsker med knytta hånd slår tidligere Lillestrøm spiller Petter Werni ryggen, samtidig som han selv sier at han "dulta borti med hånda".


    Rekdal er nå plutselig på Lillestrøm og Frode Kippe sin side i saken som var mot Sigurdsson. Han sier at Kippe ble slått halvt ihjel med overlegg. Dette er jo sant, men hvorfor kom ikke den støtten da LSK faktisk trengte den, jo fordi han sier det kun for å befri sin egen stygge spiller Hulsker.

    Fy faen for uspiselig reke.



  • HanseFrank
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 221

    #2
    Re: Sigurdson VS Hulsker.

    Det er fint at du hater Rekdal så mye at du til og med vier han oppmerksomhet på Kanari-Fansens, men jeg synes ikke en VIF-trener behøver å kritiseres fordi han for to uker siden ikke var med i et hylekor som angikk Viking, LSK, Sigurdsson og Kippe.

    At han nå bruker Kippe-saken er vel bare naturlig, da det er nærmeste perspektiv å sette på den. Og at han bruker den til sin fordel er vel også naturlig, det ville vært litt tåpelig å stått frem i media med navn og bilde, for så å sende i vei en lekse hvor man kunne konkludere med at Rekdal motarbeidet VIFs beste utfall av saken, ville det ikke?

    Når det gjelder NFFs holdning i disse to sakene, så synes jeg den er god, og jeg håper og tror det er en linje de vil legge seg på, og ikke bare er for å statuere et eksempel.

    Videobevis er greit å bruke i karanteneøyemed, i situasjoner dommeren ikke har sett. Overprøving av dommerens vurdering med videobevis er jeg sterkt i mot, da det vil gi rom for også å overprøve andre episoder og situasjoner som er naturlige i kampene. Ellers håper jeg videoer blir brukt flittig i trening av dommere i forhold til senere episoder.

    For ordens skyld - jeg mener helt klart at dommeren burde vurdert Sigurdssons angrep til rødt kort - samtidig som jeg mener at Kippes konsekvens av handlingen er totalt irrelvenat for straffen. Jeg har lest flere (til og med Fjørtoft) bruker Kippes alvorlige skade som argument, men det holder selvsagt ikke.
    HanseFrank
    - på den andre siden...

    Kommentar

    • HanseFrank
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 221

      #3
      Re: Sigurdson VS Hulsker.

      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
      Men Fjøra han kritiserer du. godt gjort HanseFrank.
      Ja, jeg kritiserer gjerne Fjørtoft om jeg mener det er legitimt, men i dette tilfellet er det vel litt hårsårt å kalle det kritikk. Jeg vil snarere si at jeg påpeker en logisk brist i hans resonnement.

      At jeg gjør det på Kanari-Fansens forum synes jeg er mer naturlig enn å kritisere Vålerengas trener i samme forum.

      EDIT: CocaJerry har (igjen) slettet innlegget jeg svarer på.
      HanseFrank
      - på den andre siden...

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Re: Sigurdson VS Hulsker.

        Opprinnelig skrevet av HanseFrank
        Det er fint at du hater Rekdal så mye at du til og med vier han oppmerksomhet på Kanari-Fansens, men jeg synes ikke en VIF-trener behøver å kritiseres fordi han for to uker siden ikke var med i et hylekor som angikk Viking, LSK, Sigurdsson og Kippe.

        At han nå bruker Kippe-saken er vel bare naturlig, da det er nærmeste perspektiv å sette på den. Og at han bruker den til sin fordel er vel også naturlig, det ville vært litt tåpelig å stått frem i media med navn og bilde, for så å sende i vei en lekse hvor man kunne konkludere med at Rekdal motarbeidet VIFs beste utfall av saken, ville det ikke?

        Når det gjelder NFFs holdning i disse to sakene, så synes jeg den er god, og jeg håper og tror det er en linje de vil legge seg på, og ikke bare er for å statuere et eksempel.

        Videobevis er greit å bruke i karanteneøyemed, i situasjoner dommeren ikke har sett. Overprøving av dommerens vurdering med videobevis er jeg sterkt i mot, da det vil gi rom for også å overprøve andre episoder og situasjoner som er naturlige i kampene. Ellers håper jeg videoer blir brukt flittig i trening av dommere i forhold til senere episoder.

        For ordens skyld - jeg mener helt klart at dommeren burde vurdert Sigurdssons angrep til rødt kort - samtidig som jeg mener at Kippes konsekvens av handlingen er totalt irrelvenat for straffen. Jeg har lest flere (til og med Fjørtoft) bruker Kippes alvorlige skade som argument, men det holder selvsagt ikke.
        Men Fjøra han kritiserer du, godt gjordt HanseFjank.

        Poenget er at det er jævlig sleipt å begynne å bruke Kippe som forsvar i en sak der Hulsker også er skyldig. Selvfølgelig er det naturlig for enkelte sleipe svin å gjøre dette, MEN det betyr ikke at det er riktig for det skjønner du. Det er forskjell på å motarbeide VIFs beste utfall i saken og det å oppføre seg som en sleip snik av en jævel.

        Hvis Reka ville støtte Kippe så burde han ha sagt det han sier nå for 2 uker siden.

        Dette hylekoret du snakker om, mener du at det ikke var på sin plass? var det gæli av oss/LSK ledelsen og andre folk å støtte Kippe i en sak der han ble slått ned med overlegg eller?

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #5
          Re: Sigurdson VS Hulsker.

          Opprinnelig skrevet av HanseFrank
          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Men Fjøra han kritiserer du. godt gjort HanseFrank.
          EDIT: CocaJerry har (igjen) slettet innlegget jeg svarer på.
          Dumt av deg å svare på ting som ikke står der. Hvis du titter på det innlegget som jeg skreiv etter at du posta dette så ser du at det står akurat det samme der, bortsett fra at det står mye mer.

          "igjen", herregud stakkars fyr. Du som er for rask på avtrekkern samtidig som du også er for treig. :lol:

          Kommentar

          • HanseFrank
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 221

            #6
            Re: Sigurdson VS Hulsker.

            Opprinnelig skrevet av CocaJerry

            Dette hylekoret du snakker om, mener du at det ikke var på sin plass? var det gæli av oss/LSK ledelsen og andre folk å støtte Kippe i en sak der han ble slått ned med overlegg eller?
            Hvor kan du lese at jeg mener det ikke var på sin plass? Mitt poeng er bare at man når litt lenger om man legger til grunn eksisterende regelverk, og ikke skadens omfang.

            At LSK-folk da presser saken frem i media synes jeg er helt riktig, men jeg skjønner ikk hvorfor du etterlyser at Rekdal gjør det samme.

            Jeg har aldri tidligere lest noe fra noen i LSK hvor de har etterlyst at Erlandsen har deltatt i en debatt om situasjoner der LSK ikke har vært innblandet. Og det synes jeg er helt greit. Fokus, tror jeg han kaldte det.
            HanseFrank
            - på den andre siden...

            Kommentar

            • HanseFrank
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 221

              #7
              Re: Sigurdson VS Hulsker.

              Opprinnelig skrevet av CocaJerry
              Dumt av deg å svare på ting som ikke står der. Hvis du titter på det innlegget som jeg skreiv etter at du posta dette så ser du at det står akurat det samme der, bortsett fra at det står mye mer.
              Fortell gjerne mer om hvordan man kan "svare på ting som ikke står der". Men en ting skal du ha da, du rakk å endre nicket mitt til HanseFjank. Det synes jeg var lumpent gjort, men sjitt au, jeg skal vise storsinn, og ikke trekke opp gamle debatter om Cola og Coca.
              HanseFrank
              - på den andre siden...

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #8
                Re: Sigurdson VS Hulsker.

                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                Hvor kan du lese at jeg mener det ikke var på sin plass? Mitt poeng er bare at man når litt lenger om man legger til grunn eksisterende regelverk, og ikke skadens omfang.
                Jeg spurte deg HanseFrank. Da jeg legger til dette "?" tegnet så betyr det at det er ett spørsmål. Grunnen til at jeg spør er fordi du presterer å kalle de som klagde den gangen for ett hylekor.

                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                At LSK-folk da presser saken frem i media synes jeg er helt riktig, men jeg skjønner ikk hvorfor du etterlyser at Rekdal gjør det samme.
                Jeg har aldri etterlyst det, det er bare du som ikke klaler å lese igjen.
                Jeg sier at det er jævlig sleipt og frekkt av reketryne å bruke Kippe som forsvar nå da han holdt kjeft for 2 uker siden!!!!!!!!.
                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                Jeg har aldri tidligere lest noe fra noen i LSK hvor de har etterlyst at Erlandsen har deltatt i en debatt om situasjoner der LSK ikke har vært innblandet. Og det synes jeg er helt greit. Fokus, tror jeg han kaldte det.
                I saker der fotballspillere blir slått ned på banen så bør hvem som helst være voksne nok til å være ærlig samme faen hvilken klubbtilhørighet man har.
                At du ikke forstår dette sier alt om deg, men for meg så var ikke dette akkurat nyheter.

                Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                Fortell gjerne mer om hvordan man kan "svare på ting som ikke står der". Men en ting skal du ha da, du rakk å endre nicket mitt til HanseFjank. Det synes jeg var lumpent gjort, men sjitt au, jeg skal vise storsinn, og ikke trekke opp gamle debatter om Cola og Coca.
                Fordi jeg fant ut at jeg skulle slette innlegget for å fikse på skrivefeil og skrive mere ca 5 minutter før du presterte og svare på det.

                HanseFjank :lol:

                Kommentar

                • Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

                  #9
                  Coca & Hans

                  NOK.. Ta denne diskusjonen på pm.. :evil:

                  .-
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                    Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                    Fortell gjerne mer om hvordan man kan "svare på ting som ikke står der". Men en ting skal du ha da, du rakk å endre nicket mitt til HanseFjank. Det synes jeg var lumpent gjort, men sjitt au, jeg skal vise storsinn, og ikke trekke opp gamle debatter om Cola og Coca.
                    Fordi jeg fant ut at jeg skulle slette innlegget for å fikse på skrivefeil og skrive mere ca 5 minutter før du presterte og svare på det.

                    HanseFjank :lol:
                    Hvis du skulle lure på hvordan jeg kan ta meg enn sånn frihet så var det fordi jeg trodde at du ikke var i forumet, men det er litt vanskelig å se i og med at du skjuler at du er i forumet. :wink:

                    Kommentar

                    • HanseFrank
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Mar 2004
                      • 221

                      #11
                      Her er etterlysningen din;

                      "Dette er jo sant, men hvorfor kom ikke den støtten da LSK faktisk trengte den"

                      Resten lar jeg stå avkledd og ubesvart.
                      HanseFrank
                      - på den andre siden...

                      Kommentar

                      • HanseFrank
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2004
                        • 221

                        #12
                        Det er forresten ikke meningen å skjule at jeg er i forumet, og jeg kommer opp som bruker på egen skjerm, så dette skjønner jeg ikke noe av. Men det var kanskje fordi jeg var logget av når du skrev dette siste innlegget, og ikke det første, eller...?

                        Det var siste ord fra meg.

                        Og Håkon - såpass mener jeg man bør tåle i et forum? Er det for drøy kost for deg så mener jeg oppriktig at du bør vurdere å gi fra deg kapteinsbindet en periode.
                        HanseFrank
                        - på den andre siden...

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                          Her er etterlysningen din;

                          "Dette er jo sant, men hvorfor kom ikke den støtten da LSK faktisk trengte den"

                          Resten lar jeg stå avkledd og ubesvart.

                          Jeg legger til disse 2 innleggene. Du har til og med quota meg på det, men nekter for det og prøver å blande inn noe annet som jeg sa tidligere i det første innlegget. hahahahhaha :lol: .
                          Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry

                          Dette hylekoret du snakker om, mener du at det ikke var på sin plass? var det gæli av oss/LSK ledelsen og andre folk å støtte Kippe i en sak der han ble slått ned med overlegg eller?
                          Hvor kan du lese at jeg mener det ikke var på sin plass? Mitt poeng er bare at man når litt lenger om man legger til grunn eksisterende regelverk, og ikke skadens omfang.
                          Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                          Det var siste ord fra meg.
                          Dette var siste ord fra meg :lol:

                          Kommentar

                          • Per Arne
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2347

                            #14
                            God dag mann økseskaft
                            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                            Kommentar

                            • cyberspud
                              Medlem
                              Møteplager
                              • May 2004
                              • 86

                              #15
                              Re: Sigurdson VS Hulsker.

                              Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                              Leser i VG idag at NFF skal straffe Hulsker for ett slag han ga Werni.


                              Bildene viser at Hulsker med knytta hånd slår tidligere Lillestrøm spiller Petter Werni ryggen, samtidig som han selv sier at han "dulta borti med hånda".


                              Rekdal er nå plutselig på Lillestrøm og Frode Kippe sin side i saken som var mot Sigurdsson. Han sier at Kippe ble slått halvt ihjel med overlegg. Dette er jo sant, men hvorfor kom ikke den støtten da LSK faktisk trengte den, jo fordi han sier det kun for å befri sin egen stygge spiller Hulsker.

                              Fy faen for uspiselig reke.



                              http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276812
                              Er veldig enig med deg i det coca...
                              Usportslig oppførsel burde straffes hardt, gjrene med en utestengelse (tidlig ute og forsvarer NFF, hvis noe derimot har blitt fortalt og jeg har skjønt riktig). Noen dommere der ute tror jeg kunne dømt rødt kort med en gang hadde de sett hva som skjedde utenom TV- en

                              Blir jo på en måte en klassiker av en hendelse, da både en vålenga spiller og en (tidligere) Lsk- spiller møtes på banen og ett eller annet skjer.

                              SLÅ HARDT NED PÅ USPORTSLIG OPPFØRSEL!!
                              2004 Lillestrøm

                              spud

                              Kommentar

                              • Mannschaft Rösler
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Nov 2003
                                • 247

                                #16
                                Her kan dere lese hva vår kjære Bjarmann sier om morroklumpen fra møre. Trøkk her.
                                PS anbefaler å forlate siden etter kort tid.

                                Kommentar

                                • general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

                                  #17
                                  jævli fin å nyttig diskusjon det her...nei...

                                  ta det på pm...Dere blir jo ikke enige.

                                  klager på at folk ikke tar seg tid til å lese nye innlegg, men er det noe rart da når de nye innleggene bare er "piss" som ikke interesser så veldig mange....
                                  Seriegull 2016!!!

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av general
                                    jævli fin å nyttig diskusjon det her...nei...

                                    ta det på pm...Dere blir jo ikke enige.

                                    klager på at folk ikke tar seg tid til å lese nye innlegg, men er det noe rart da når de nye innleggene bare er "piss" som ikke interesser så veldig mange....
                                    oja du snakker til meg eller? :lol:

                                    I og med at du ikke sier noe om denne saken i det hele tatt så kunne jo du tatt dette på pm som du verdsetter så høyt.
                                    Tviler på at det er så veldig mange andre enn deg som synes dette var interesant.

                                    Jeg klager ikke på at folk ikke leser innleggene, men jeg klager på at de ikke gidder å skjønne/prøve å få med seg hva som står der.

                                    Det var ikke jeg som spora denne debatten ut på vidda, jeg må jo svare da folk skriver til meg, ihvertfall da de spør om ting.

                                    Kommentar

                                    Working...