TIL-LSK, Alfheim, lørdag 27 sept, kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Kamptråd TIL-LSK, Alfheim, lørdag 27 sept, kl. 19.00

    Nå er det faen meg på tide vi tar en seier på alfheim, det er alt for lenge siden sist nå!

    Kevin Larsen hos TIL er ute med 3 gule, Sigurd Rushfelt er usikker etter nesebrudd, mulig han skal spille med maske står det å lese i avisene i dag, da er det bare å gi han en liten kakk på nesa i begynnelsen så vi blir kvitt han:-)
    Måtte Fugla stille like motiverte og bra spillemessig som dem til tider var i dag, her MÅ vi vinne!
    Last edited by Håkon Henriksen; 22.09.2008, 20:58.
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2756

    #2
    På Alfheim kalkulerer jeg alltid med tap, uansett.
    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #3
      Regner med at myklebust er klar til denne kampen og at vi stiller med mykle og occean på topp. Noen som vet om brenne er tilbake? Om brenne er ute(eller kanskje uansett) håper jeg fellus får en ny mulighet på vingen.

      Otto
      Pedersen Riseth Kippe Stensås
      Fellus Bjørkøy Kiko Riise
      Occean Myklebust

      Synes riise gjorde en bra jobb på venstre i dag og hadde en del bra innlegg med begge bein. Mulig han burde spille på høyre mot tromsø.

      Tromsø har flyt og en bra trener, men det er ikke de største navna de stiller med. Vi bør ha en mulighet mot tromsø.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #4
        Otto
        Pedersen - Riseth - Kippe - SS
        Riise - Kiko - Brenne - Fellus
        OO - Myklebust

        Kommentar

        • mats
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 621

          #5
          helt enig... kanksje riise bør komme seg over på høyre bare

          Kommentar

          • Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

            #6
            B lir tøft i Tromsø, men alle lag i tippeligaen med untak av stabæk er rævva, alle slår alle, så vi har mulighet til å vinne, noe som er veldig viktig i denne kampen. Med seier her trur jeg vi er sikra kontrakt neste år.

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2600

              #7
              Opprinnelig skrevet av Henrik
              Otto
              Pedersen - Riseth - Kippe - SS
              Riise - Kiko - Brenne - Fellus
              OO - Myklebust
              Nei, jeg er uenig i denne. Riise leverer bra fra venstre (med noen gode innlegg også). Han liker å løpe inn i banen på høyre også, og han liker å skyte fra avstand. Fellus kan jo stå stille og lempe en ball på Lillestrøm-hoder fra høyre (så i alle fall sånn ut i dag), og jeg forestiller meg at han ikke er all verden med venstre.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                #8
                Kippe fikk gult idag, hvordan er det med han og karantene?

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kimito
                  Nei, jeg er uenig i denne. Riise leverer bra fra venstre (med noen gode innlegg også). Han liker å løpe inn i banen på høyre også, og han liker å skyte fra avstand. Fellus kan jo stå stille og lempe en ball på Lillestrøm-hoder fra høyre (så i alle fall sånn ut i dag), og jeg forestiller meg at han ikke er all verden med venstre.
                  Tja, slik jeg ser det blir Riise bedre når han kan gå rundt og slå innlegg eller inn i banen og spille stikkere. Begge deler kan han gjøre fra høyre. Fra venstre går han mer inn på skudd da venstrefoten er for upresis til innlegg. Han har fortsatt ikke overbevist meg med skuddbeinet sitt, og dermed foretrekker jeg han på høyre.

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    #10
                    vi kan prøve på en god gammeldags parkere bussen forran mål taktikk og være drit feige, så setter vi den ene sjangsen vi kommer til å få..

                    Kommentar

                    • Brutus
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Jun 2004
                      • 86

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                      Sigurd Rushfelt er usikker etter nesebrudd, mulig han skal spille med maske står det å lese i avisene i dag, da er det bare å gi han en liten kakk på nesa i begynnelsen så vi blir kvitt han:-)
                      Man skal høre mye fra en tromsøværing før ørene ramler av. Men velkommen til Alfheim, for all del! Håper Karim spiller fra start, har var virkelig dårlig i dagens kamp mot Brann. Men LSK gjorde en god annenomgang, og jeg anser lørdagens kamp for å være helt åpen. Jeg tipper at TIL stiller med følgende lag (4-4-2): Sead Ramovic; Tom Høgli - Miika Koppinen - Douglas Sequeira - Hans Åge Yndestad; Martin Knudsen - Tommy Knarvik - Helge Haugen - Ruben Yttergård Jenssen; Morten Moldskred - Sigurd Rushfeldt. På innbytterbenken: Kenny Stamatopoulos, Joel Lindpere, Rune Lange, Adriano Muñoz, Yngvar Haakonsen, Roger Risholt.
                      Last edited by Brutus; 22.09.2008, 22:37. Begrunnelse: Tyrkkleif
                      DIXI

                      Kommentar

                      • Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2600

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                        Tja, slik jeg ser det blir Riise bedre når han kan gå rundt og slå innlegg eller inn i banen og spille stikkere. Begge deler kan han gjøre fra høyre. Fra venstre går han mer inn på skudd da venstrefoten er for upresis til innlegg. Han har fortsatt ikke overbevist meg med skuddbeinet sitt, og dermed foretrekker jeg han på høyre.
                        Isolert sett er nok Riise hakket bedre på høyre enn på venstre, men i forhold til hvor lite effektiv jeg vil tro Fellus er fra venstre, foretrekker jeg helt klart Riise der.

                        At noen i det hele tatt skyter brukbart fra 18-20 meter på laget vårt er et pluss selv om Riise foreløpig ikke ser ut til å ville være en målgrossist av dimensjoner på langskudd. Han prøver og gir seg aldri. Treffer nok til slutt et par ganger også skal du se. Skuddet i dag var for øvrig bra. Fikk han ikke et annet brukbart forsøk blokkert også?

                        Red.: ...og Riise hadde faktisk et par gode innlegg med venstre.
                        Ferdigskåra

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2600

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Brutus
                          Man skal høre mye fra en tromsøværing før ørene ramler av. Men velkommen til Alfheim, for all del!
                          Regner ikke med at kommentaren var altfor seriøst ment. Tromsø på Alfeim er ikke et sted man ønsker å dra med ryggen mot veggen, men hvis EJ fortsetter å få gutta til å spille som i det siste, og skjønner at det å ligge litt lavere på bortebane er mest effektivt med et par hurtige karer offensivt, så får jeg nesten litt troen på det. Uten Reggeanussen er det kanskje lettere å komme til også. Satser på HSft-s lagoppstilling for oss.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 964

                            #14
                            Det var vel Kippe sitt 5. gule så han må vel stå over. Tror vi kunne trengt Kippes duellstyrke men det er bra med PSA sin hurtighet mot Moldskred. Vi har jo også Biffen i bakhånd.

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              #15
                              Kippes 4. gule. Kan spille mot TIL hvis han får tillitt av Johnsen.

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Brutus
                                Man skal høre mye fra en tromsøværing før ørene ramler av.
                                Den var ikke helt seriøst ment da :-)

                                Både gruer og gleder meg til denne kampen, hvis Fugla spiller som i dag så gleder jeg meg sinnsykt, men hvis dem fortsetter som tidligere i år med en god omgang av 3 så gruer jeg meg.
                                Vi har ikke hatt for vane og følge opp etter vi har spillt bra i år, vi faller liksom helt ned igjen, nå håper jeg gutta klarer å holde laget i gang litt slik at vi kan få oppleve 2 gode omganger, og en seier på Alfheim som vi ikke har opplevd på så ALT for lenge!
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • WAK
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 964

                                  #17
                                  I følge liga guiden i VG var det hans 5. gule.

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2600

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av WAK
                                    I følge liga guiden i VG var det hans 5. gule.
                                    Fjerde iflg. TV2-s nettsider, og statistikken der er som regel veldig pålitelig. Jeg kjenner og jobber med de som har ansvaret.
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kimito
                                      Fjerde iflg. TV2-s nettsider, og statistikken der er som regel veldig pålitelig. Jeg kjenner og jobber med de som har ansvaret.

                                      Da går jeg ut fra at de går igjennom kamprapporten som legges ut noen dager etter kamp fra NFF?

                                      TIL har en sterk moral, en bakromsspiss, en sterk spiss og en god skytter (Knarvik) I tillegg er de gode på dødballer og en råsterk defensiv. Sluppet inn veldig få mål iår. Nå mangler de Reginussen.

                                      Som regel er det LSK som jakter medaljer/gull og ryker på en smell. Nå er det Tromsø som jager gull/medalje. Håper også resultatet blir snudd på hodet slik at vi står igjen med tre poeng. En gang må denne ganninga til samemafiaen ta slutt.

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2600

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                                        Da går jeg ut fra at de går igjennom kamprapporten som legges ut noen dager etter kamp fra NFF?
                                        Stemmer det.
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        Working...