TIL-LSK, Alfheim, lørdag 27 sept, kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    #41
    Opprinnelig skrevet av Geirfugl
    .
    Jeg regner heller ikke med det, men jeg kunne tenkt meg å se det. Jeg mener nemlig at Sundgot evner å gjøre medspissene sine gode. Det gjelder dessverre ikke Occean. Sundgot/Mykle hadde ikke gjort meg noe hvis sistnevnte er helt frisk.
    En annen ting er for øvrig at Essediri risikerer å bli hjemme sammen med Bertheussen, kanskje? Plutselig bred stall nå.
    Synes duoen Occean/Mykle funket bra mot Stabæk. Arild i toppform kunne nok utfordret om plassen, men i mine øyne er han fremdeles et stykke unna. Blir ikke mer enn eventuell supersub i denne.

    Jeg ser gjerne at vi heller tar med oss Fellus som et kant-alternativ oppover, enn å ta med Essediri-diri-diri-diri-diri-diri. Feeeet sang, men det holder ikke når du ikke gidder å prestere. Det er lov å ha endårlig/mislykket dag på jobben, men innsats kreves når det er snakk om spill for fugla. BertBert blir nok hjemme, PSA blir med oppover.

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #42
      Rushfeldt spiller

      NTB Tromsø (NTB): Tromsø-kaptein Sigurd Rushfeldt (35) spiller med nesebeskyttelse mot Lillestrøm lørdag.
      Rushfeldt brakk nesen mot Strømsgodset sist helg, men er likevel spilleklar til kampen mot LSK.
      - Du spiller lørdag?
      - Jeg tror det. Det kjennes greit ut. Rent fysisk går det helt fint, det er hvis jeg får et nytt slag som kan være problemet, sier Rushfeldt til Nordlys.
      Han kommer til å spille med beskyttelse.
      - Den festes med tape rett over nesen. Skulle jeg få en ny smell, så kan det kanskje ta bort den verste smerten, sier Rushfeldt.

      ----------------------------------------------------

      Hmm.. hvem av gutta våre er flinkest til å veive "tilfeldig" med armene i dueller? :P
      Last edited by Jan Banan; 25.09.2008, 09:47.
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #43
        De fleste har vel veivet litt for mye i nærheten av rushfeldt når man ser på antall straffer og røde kort han har sørget for at vi har fått i mot oss. Er vel liten tvil om at han vil falle lett i denne kampen også, regner med at avgjørelsen kommer på straffe i mot eller som en konsekvens av utvisning.

        Kommentar

        • Rambo86
          Medlem
          Møteplager
          • Jul 2007
          • 82

          #44
          Opprinnelig skrevet av sbraathen
          en ting er i alle fall sikkert, KARIM SKAL BENKES....herregud for en forestilling....håper dette var det siste vi så av han i fula drakt...kan ikke skjønne at han skal få ny tillitt resten av sesongen eller neste sesong av HB.
          Han trenger nok ikke benkes... men han må jobbe... han har rota en del i det siste og det er ikke noe vi trenger....

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #45
            Før kampen. Fra TILs hjemmeside: http://www.til.no/www/klubben/nyhete...sk_foer_kampen

            Kommentar

            • Brutus
              Medlem
              Møteplager
              • Jun 2004
              • 86

              #46
              Opprinnelig skrevet av reka
              De fleste har vel veivet litt for mye i nærheten av rushfeldt når man ser på antall straffer og røde kort han har sørget for at vi har fått i mot oss. Er vel liten tvil om at han vil falle lett i denne kampen også, regner med at avgjørelsen kommer på straffe i mot eller som en konsekvens av utvisning.
              Dommer Kjetil Sælen vil nok være spesielt obs på aktive albuer fra LSK-stoppere i duell med Rushfeldt i denne kampen.
              DIXI

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #47
                Opprinnelig skrevet av Brutus
                Dommer Kjetil Sælen vil nok være spesielt obs på aktive albuer fra LSK-stoppere i duell med Rushfeldt i denne kampen.
                Det vil ikke være noe nytt. Han vil nok også bruke sitt blinde øye til å vurdere Same-Sigurds fallesyke.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  #48
                  Sigurd skal ikke ha noe mer beskyttelse fra dommern fordi han har litt vondt i nesa. Han kan selv velge å stå over kampen hvis han er delvis. Nei han må regne med å få seg en trøkk han som andre.

                  Kommentar

                  • Brutus
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jun 2004
                    • 86

                    #49
                    Såvidt jeg vet er albuer i ansiktet forbudt uansett, brukket nese eller ikke brukket nese. Det jeg sier er at dommeren garantert vil holde ekstra godt øye med LSKs stoppere i duell med Rushfeldt. Sælen følger med i media som alle andre, og ingen fotballinteresserte har unngått å merke seg hva som har skjedd med Rushfeldt.
                    DIXI

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      #50
                      Men heldigvis er fotball-Norge mer enn same-sigurd. På banen er det 21 andre spillere også, tro det eller ei. Jeg tror dommern skal holde fokus på de vanlige tingene og ikke passe de som har en skavank eller to. Nå har jo Riise hatt litt problemer med beina, men tror ikke dommern følger nevneverdig med på det!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #51
                        Er unødvendig å spille med maske mot et fair LSK-forsvar som stort sett får kort for munnbruk og en og annen uheldig felling. Alle kan jo se på VG-nett hvilken forsvarspiller som leder kortstatistikken. Be heller Rushfall ta på samelua med bjeller istedet så oppdager dommeren lettere når han faller.

                        Kommentar

                        • Odinster
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2008
                          • 160

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av RSP
                          "Til alle på Lillestrøm: I dag måtte vi skrape is av bilene, og på lørdag er det meldt skikkelig Tromsø-høstvær med 3 grader og litt sludd i luften"

                          Det er sånt som nesten får meg til å ønske en ekskludering av TIL fra Tippeligaen. De kunne i de minste låne Lerkendal som hjemmebane i denne perioden.

                          Det er en kjent sak at lagene med finest spill lider mest under slike forhold. Dette blir en lite velspilt kamp er jeg redd. Lange baller opp på Occean og Sundgot?

                          Nei, vi skulle sendt dem ned i Adecco'n da vi hadde sjansen.

                          Kommentar

                          • Bekkis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 441

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Odinster
                            "Til alle på Lillestrøm: I dag måtte vi skrape is av bilene, og på lørdag er det meldt skikkelig Tromsø-høstvær med 3 grader og litt sludd i luften"

                            Det er sånt som nesten får meg til å ønske en ekskludering av TIL fra Tippeligaen. De kunne i de minste låne Lerkendal som hjemmebane i denne perioden.

                            Det er en kjent sak at lagene med finest spill lider mest under slike forhold. Dette blir en lite velspilt kamp er jeg redd. Lange baller opp på Occean og Sundgot?

                            Nei, vi skulle sendt dem ned i Adecco'n da vi hadde sjansen.
                            Banen der oppe blir vel ikke påvirket noe særlig av været, det er jo tross alt kunstgress. noe som vi burde være godt forberedt på...

                            Kommentar

                            • Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Odinster
                              Det er en kjent sak at lagene med finest spill lider mest under slike forhold. Dette blir en lite velspilt kamp er jeg redd. Lange baller opp på Occean og Sundgot?
                              Mener du at lsk spiller pr.dags dato pen fotball langs bakken?
                              Daukjøtt Felt C

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Brutus
                                Dommer Kjetil Sælen vil nok være spesielt obs på aktive albuer fra LSK-stoppere i duell med Rushfeldt i denne kampen.
                                Finnes det noen dommere som ikke er ekstremt overpåpasselige med LSK-albuer, Brann i samarbeid med TV2 lagde jo tom. en legende utav albuene til Occean?

                                Rushfeldt har lite å frykte. Han spiller på egen risiko som alle andre spillere, og vet at norske dommere blåser 60/40 motstanderens vei når LSK er på banen.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Odinster
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2008
                                  • 160

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                  Banen der oppe blir vel ikke påvirket noe særlig av været, det er jo tross alt kunstgress. noe som vi burde være godt forberedt på...
                                  Sant nok. Kanskje det er en fordel at gutta må løpe for å holde varmen...

                                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                                  Mener du at lsk spiller pr.dags dato pen fotball langs bakken?
                                  Touché!

                                  Kommentar

                                  • Brutus
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Jun 2004
                                    • 86

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Odinster
                                    Det er en kjent sak at lagene med finest spill lider mest under slike forhold. Dette blir en lite velspilt kamp er jeg redd. Lange baller opp på Occean og Sundgot?
                                    Det blir kjølig vær og regn, men banen er flott og innbyr til raskt pasningsspill. Selv om vi kjørte over dere i vårens kamp, var det ekstremt vanskelig å få til godt spill på den potetåkeren kampen ble spilt på. Ellers er det jo direkte morsomt å se at dere frykter for å bli nødt til å slå lange baller på Occean og Sundgot, dvs LSKs vanlige spillestil.
                                    DIXI

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Brutus
                                      Det blir kjølig vær og regn, men banen er flott og innbyr til raskt pasningsspill. Selv om vi kjørte over dere i vårens kamp, var det ekstremt vanskelig å få til godt spill på den potetåkeren kampen ble spilt på. Ellers er det jo direkte morsomt å se at dere frykter for å bli nødt til å slå lange baller på Occean og Sundgot, dvs LSKs vanlige spillestil.
                                      Vel.... Nå er det ikke akkurat lange baller mot metern vi har hatt mest suksess med i det siste, spillet langs bakken i midten og på sidene har vist seg mye mere effektivt.
                                      Vi bruker det spillet mest som en avledningsmanøver mot forhåndsdømmende lag, som feks TIL
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        #59
                                        Merkelig utsagn fra en supporter av Norges mest profilerte kick-and-run lag? Er vel ikke få polere som er slått på samen eller sequreira i år og Tommy Knarvik er vel heller ikke noen playmaker i Koren-klassen

                                        Jeg er vel en av få som orker å se laget deres dunke fotball, både fordi jeg er halvt tromsøværing og fordi tromsø spiller en type fotball som gir meg gode minner fra Erlandsen-tiden. Jeg har også såpass gangsyn at jeg ikke bruker tid på å påpeke dette på isbergets forum

                                        Kommentar

                                        • Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Brutus
                                          Det blir kjølig vær og regn, men banen er flott og innbyr til raskt pasningsspill. Selv om vi kjørte over dere i vårens kamp, var det ekstremt vanskelig å få til godt spill på den potetåkeren kampen ble spilt på. Ellers er det jo direkte morsomt å se at dere frykter for å bli nødt til å slå lange baller på Occean og Sundgot, dvs LSKs vanlige spillestil.
                                          Tror vel ikke dere skal klage på baneforholdene andre steder med den fordelen dere har med det kunstgresset. Og nå har vel ikke akkurat Alfheim vært noe særlig å skryte av om våren. Kan ikke huske å ha sett gresset før langt uti juni!

                                          Kommentar

                                          Working...