TIL-LSK, Alfheim, lørdag 27 sept, kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    #61
    Karim Essidiri MÅ benkes i denne kampen! Begrunnes på følgenede grunnlag:

    1. Han var elendig sist mot Brann.
    2. Han er midt i Ramadan (Kan ikke være positivt for fotballspilleren Essidiri)
    3. Han uttaler at han håper TIL vinner tippeligaen. TIL vinner garantert ikke tippeligaen dersom de taper mot Lsk
    4. Et j... møkkavær er ikke gunstig for denne spilleren.
    5. Midthun Lie bør komme inn på venstrekant etter en meget god kamp på Lsk 2. Riise over på høyre, evt Søgård istedet for Lie.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #62
      Hva er vitsen med slikt tull? Ramadan? Det er ikke så lenge mellom soloppgang og nedgang på denne tiden av året her til lands, så det burde vel ikke være store problemet. Med en slik argumentasjon bør vel helst Kalle/Mulle(velg selv, om du klarer å vri skallen til å forstå hvem det er snakk om) også stå over, mens Rosenborg må sette alle ivorianerne sine på benken.

      Faktisk burde vi vel gjøre det slik at ingen som feirer ramadan får lov til å gjøre jobben sin under ramadan, det må jo være negativit for arbeidskapasiteten deres. Se for deg denne situasjonen på f.eks. Oslo Sporveier; "Ali, Mustaffa, Hassan og Nasrullah! Hva faen gjør dere her?? Uten mat og drikke duger innvandreren ikke, kom dere hjem! Kanke kjøre tog uten mat i magan, vettu. Ola og Jonny, dere får dekke firern, femmern, og toern til ellingsrudåsen."

      Ola: -Jammen faen a Kåre! Er jo bare gamle tog stappfulle av svartinger på toern jo!

      Kåre: -Slapp av, Ola. Hassan hakke eti frokost i dag, så han fåkke kjøre no tog her. Detta har jeg ikke greie på, så nå må du se til å høre etter! Ække noen svartinger på toern i dag uansett, alle har fri fordi dem ikke har fått i seg no for!

      Ja, nå lurer nok alle på hva poenget med overstående dialog var. Oooooog poenget er: At det er nonsense. Det er tullball uten sammenheng, fornuft eller virkelighetssans. Akkurat som at Karim ikke skal få spille kamp i Tromsø, hvor sola for lengst har tatt kvelden for i år(dette har fuck all å si, men utifra din tankegang burde det være relevant), er nonsense.

      Det er også nonsense å si at han ikke trenger bry seg med å spille mot et lag han håper vinner serien. Om Helge Haugen hadde sagt at han håpet Brann vant serien i fjor hadde det ikke hatt en dritt å si for noen, men her reageres det... Er det virkelig så umulig å forstå at han er glad i klubben han faktisk lyktes i(PÅ TROSS av været)? Mannen er da proffesjonell fotballspiller, vi må kunne ha litt mer tiltro til ham.

      Men! At han bør droppes etter forestillinga mot Brann er det vel strengt tatt ingen tvil om. Fellus var positiv på kant i andre omgang, og bør få fortsette. Og det er strengt tatt det eneste argumentet som trengs. Resten er svada og møl.

      V for...
      Last edited by Grusom B; 26.09.2008, 10:09.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • ap4
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 271

        #63
        Ramadan har vel ikke noe å si for disse spillerne. De får lov til å spise mot at de isteden donerer penger til fattige f.eks.

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          #64
          Nei jeg synes bare karim kan feire i vei. Han kan gjerne ta en tur til mekka også for den saks skyld. Mot brann så han ut som han ikke hadde fått i seg næring på en uke!

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #65
            argumentet med været blir jo bare tull da han har spillt her i Tromsø og takla det fint da :-) må jo huske at han har vert tromsøspiller og har da hatt sin tid i møkkaværet her, takler nok det helt fint.

            Men som nevnt ovenfor ville jeg kanskje etter Brannkampen sette Fellus på kanten og Essi på benken

            og sola har ikke tatt helt kvelden for i år enda her i Nord :-)
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • Ted Nugent
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 851

              #66
              Otto
              SP-Riseth-Kippe-SS
              Riise-Kiko-JAB-JML
              Occean-Fellus

              Hvis Brenne eller Magnus er klare erstatter disse hhv JAB og Fellus.

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                #67
                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                argumentet med været blir jo bare tull da han har spillt her i Tromsø og takla det fint da :-) må jo huske at han har vert tromsøspiller og har da hatt sin tid i møkkaværet her, takler nok det helt fint.

                Men som nevnt ovenfor ville jeg kanskje etter Brannkampen sette Fellus på kanten og Essi på benken

                og sola har ikke tatt helt kvelden for i år enda her i Nord :-)
                Nei det er vel fortsatt lengre dager der oppe enn hva som er tilfelle på Romerike. Så enda mindre tid å spise på hos dere Jeg vil også gjerne se mer av Fellus!

                Kommentar

                • Nordlandstrompet
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Sep 2008
                  • 12

                  #68
                  Håper dere banker livskiten ut av de eplekjekke og arrogante tromsøfolkan.
                  Glimt - Nord Norges første og eneste stolthet.

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Nordlandstrompet
                    Håper dere banker livskiten ut av de eplekjekke og arrogante tromsøfolkan.
                    det får vi da inderlig håpe, er så lenge siden vi har vunnet på Afheim nå at det er en skam! Seier og 3 poeng på Alfheim ville være utrolig deilig og ikke minst viktig med tanke på striden i bunnen.
                    Mange vil vel si seg fornøyd med uavgjort på alfheim, det er ikke jeg, Uavgjort vil kanskje være en liten trøst, men ikke noe jeg vil være fornøyd med. Her må det seier til!!
                    samtidig ville jeg få muligheten til å stoppe kjeften litt på folk her på jobb!
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #70
                      Dagene er nok blitt litt kortere i nordnorge allerede, du. Er ikke mye, men kortere er den. Høstjevndøgn var på mandag, vettu.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Dagene er nok blitt litt kortere i nordnorge allerede, du. Er ikke mye, men kortere er den. Høstjevndøgn var på mandag, vettu.
                        Du har selvfølgelig rett. Var litt svimmel her noen minutter

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          #72
                          Jepp... dagene er blitt kortere og det er ikke lyst døgnet rundt lengre. Kampstart kl 19:00 i slutten av september tilsier flombelysning, kulde, lassokasting på rein i pausen og seier til fugla.
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7106

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Nordlandstrompet
                            Håper dere banker livskiten ut av de eplekjekke og arrogante tromsøfolkan.
                            Takk for den, herr "Dere har pengene, vi har poengene". Gå tilbake til sjarken din.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Nordlandstrompet
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Sep 2008
                              • 12

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Takk for den, herr "Dere har pengene, vi har poengene". Gå tilbake til sjarken din.
                              Synes den plakaten var ganske så kreativ, slikt får man tåle.

                              Dersom du har så lite selvironi får du heller se om noen kan hjelpe deg med selvtiliten og sinnet dit.

                              Også hjelper det vel heller ikke at man bor i Vålerenga land og en slik drittbydel som Bøler da?

                              Forstår godt at du sliter med temperamentet da.
                              Glimt - Nord Norges første og eneste stolthet.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Nordlandstrompet
                                Også hjelper det vel heller ikke at man bor i Vålerenga land og en slik drittbydel som Bøler da?
                                Store ord fra en Bodøværing som bor i Bergen.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 436

                                  #76
                                  Ottolainen

                                  SP-Riseth-Kippe-SS

                                  Fellus-Kiko-JAB-Riise

                                  Occean-Myklebust

                                  Synes Fellus gjorde det bra på kant sist, så kan vi få innlegg fra begge sider og en kjapp Mykle foran.

                                  Kommentar

                                  • heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2129

                                    #77
                                    Med tanke pà vàr lettpàvirkelige dommerstand her i landet, hater jeg à lese artikler som dette: http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/27/548345.html

                                    Spesielt avsnittet: "Han frykter ikke Lillestrøms tøffe forsvarsspillere, anført av Frode Kippe". Alt ligger vel nà til rette for en feilaktig utvisning pà Kippe, etter at Rushfeldt nok en gang faller som en sekk poteter til bakken.
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                    Endelig er mørketida over.

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av heidar
                                      Spesielt avsnittet: "Han frykter ikke Lillestrøms tøffe forsvarsspillere, anført av Frode Kippe".
                                      Jeg synes Sigurd ikke hauser opp duellene, snarere tvert i mot. Mens Opdal og resten av Brann og Bergen sammen med TV2 lager gigantsaker av "albuene" til Occean, sier Sigurd at Kippe ikke er noe verre enn andre.

                                      Edit: Og nå ser jeg at du kanskje reagerer mer på selve artikkelen enn Sigurds uttalelser. Der kan jeg nok være enig...
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • LasseN
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 1610

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av heidar
                                        Med tanke pà vàr lettpàvirkelige dommerstand her i landet, hater jeg à lese artikler som dette: http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/27/548345.html

                                        Spesielt avsnittet: "Han frykter ikke Lillestrøms tøffe forsvarsspillere, anført av Frode Kippe". Alt ligger vel nà til rette for en feilaktig utvisning pà Kippe, etter at Rushfeldt nok en gang faller som en sekk poteter til bakken.
                                        Er ikke mye bedre denne, fra http://fotball.aftenposten.no/elites...cle119023.ece:

                                        Treneren hilser en albue velkommen tidlig i kampen.
                                        – Det kan han gjerne gjøre. Da vet vi at han fyker rett ut, sier Steinar Nilsen.
                                        LasseN

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          #80
                                          Har 2 lag som jeg kunne tenkt meg å se i kveld.

                                          1:

                                          Otto

                                          SP-Kippe-Riseth-SS

                                          Riise-Kiko-JAB-Jooooon

                                          Metern-Mykle

                                          2

                                          Otto

                                          PSA/SP-Kippe-Riseth-SP/PSA

                                          Riise-Kiko-JAB-SS

                                          Metern-Mykle
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...