TIL-LSK, Alfheim, lørdag 27 sept, kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Opprinnelig skrevet av reka
    I dag er vi vel alle meter'n...
    Jepp. Selv om Meter'n var lang unna stiv i dag, så runga Meter-låta på Shamrock.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      Opprinnelig skrevet av reka
      Faen, deiligste i år!!! Hvor er kjepphøye Brutus i nå? Han bør jo være tidlig hjemme? sikkert stiv i nakken av å ha sett det flotte spillet til tromsø

      PS! Rovfugl: Tror alle på jobben din blir glad om du tar en tredagers på mandag. Misunner deg å være fugl i Tromsø nå!
      det skal jeg fortelle deg det blir utrolig digg ¨være kanarifugl i tromsø fremover :-)
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • kinstad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2007
        • 406

        Oi, så langt vi har kommet siden sist gang vi spilte mot Tromsø på Åråsen. Ble rørt og stolt. Nå mangler vi bare avsluttningene, og jeg er tilbøyelig for friskmelding.
        ________
        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          For et lag!

          For en kamp!

          Fy faen så ubeskrivelig deilig. Holdt på å fryse ihjel og mistet følelsen både her og der, men det var så jævlig verdt det. Dere som ikke dro kan angre. Tidenes tur, tidenes kamp!

          Vi 42 som møtte opp fikk en opplevelse for livet. Skål!

          Kommentar

          • 007

            Nå er målet helt klart å holde seg foran pEnga, og komme oss opp på øvre halvdel av tabellen som Erland J. har sagt er målet!
            Utrolig deilig og velfortjent seier!!
            Forza Fugla!!!

            Kommentar

            • lier_fugl
              Medlem
              Møteplager
              • Jun 2006
              • 98

              Nå ble jeg sykt glad! Fotball er konge
              Evig og for alltid.

              Kommentar

              • Ytre
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2008
                • 773

                En ufaettelig stor opplevelse på Alfeim i kveld. Mektig stemning!

                dere som ikke var der bør angre, noe av det største jeg har opplevd som LSK-supporter, ett minne for livet rett og slett.

                En herlig kveld avsluttes med tur ut sammen med spillerne.

                Vi spiller tippeliga 2009 folkens, sykt. Skpwål!!!!
                I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Opprinnelig skrevet av Ytre
                  Vi spiller tippeliga 2009 folkens, sykt. Skpwål!!!!
                  Hvor har du vært de siste 34 årene, egentlig?
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2506

                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    For et lag!

                    For en kamp!

                    Fy faen så ubeskrivelig deilig. Holdt på å fryse ihjel og mistet følelsen både her og der, men det var så jævlig verdt det. Dere som ikke dro kan angre. Tidenes tur, tidenes kamp!

                    Vi 42 som møtte opp fikk en opplevelse for livet. Skål!
                    Opprinnelig skrevet av Ytre
                    En ufaettelig stor opplevelse på Alfeim i kveld. Mektig stemning!

                    dere som ikke var der bør angre, noe av det største jeg har opplevd som LSK-supporter, ett minne for livet rett og slett.
                    Alle som så kampen på TV unte dere denne seieren, stakkars frosne og forblåste jævler som hadde tatt turen.
                    Det var høy stemning på Martin's, ikke minst når det kom bilder fra bortefeltet.

                    Sammen med laget, var det dere som var heltene i går.

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      var meget høy steming på Martins ja, høy allsang faktor, og mange mange mannsklemmer
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Hva er vitsen med slikt tull? Ramadan? Det er ikke så lenge mellom soloppgang og nedgang på denne tiden av året her til lands, så det burde vel ikke være store problemet. Med en slik argumentasjon bør vel helst Kalle/Mulle(velg selv, om du klarer å vri skallen til å forstå hvem det er snakk om) også stå over, mens Rosenborg må sette alle ivorianerne sine på benken.

                        Faktisk burde vi vel gjøre det slik at ingen som feirer ramadan får lov til å gjøre jobben sin under ramadan, det må jo være negativit for arbeidskapasiteten deres. Se for deg denne situasjonen på f.eks. Oslo Sporveier; "Ali, Mustaffa, Hassan og Nasrullah! Hva faen gjør dere her?? Uten mat og drikke duger innvandreren ikke, kom dere hjem! Kanke kjøre tog uten mat i magan, vettu. Ola og Jonny, dere får dekke firern, femmern, og toern til ellingsrudåsen."

                        Ola: -Jammen faen a Kåre! Er jo bare gamle tog stappfulle av svartinger på toern jo!

                        Kåre: -Slapp av, Ola. Hassan hakke eti frokost i dag, så han fåkke kjøre no tog her. Detta har jeg ikke greie på, så nå må du se til å høre etter! Ække noen svartinger på toern i dag uansett, alle har fri fordi dem ikke har fått i seg no for!

                        Ja, nå lurer nok alle på hva poenget med overstående dialog var. Oooooog poenget er: At det er nonsense. Det er tullball uten sammenheng, fornuft eller virkelighetssans. Akkurat som at Karim ikke skal få spille kamp i Tromsø, hvor sola for lengst har tatt kvelden for i år(dette har fuck all å si, men utifra din tankegang burde det være relevant), er nonsense.

                        Det er også nonsense å si at han ikke trenger bry seg med å spille mot et lag han håper vinner serien. Om Helge Haugen hadde sagt at han håpet Brann vant serien i fjor hadde det ikke hatt en dritt å si for noen, men her reageres det... Er det virkelig så umulig å forstå at han er glad i klubben han faktisk lyktes i(PÅ TROSS av været)? Mannen er da proffesjonell fotballspiller, vi må kunne ha litt mer tiltro til ham.

                        Men! At han bør droppes etter forestillinga mot Brann er det vel strengt tatt ingen tvil om. Fellus var positiv på kant i andre omgang, og bør få fortsette. Og det er strengt tatt det eneste argumentet som trengs. Resten er svada og møl.

                        V for...
                        Du skal ihvertfall ha for livlig fantasi.

                        Kommentar

                        • Roll75
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 834

                          Dette var nydelig! Jeg skal innrømme at jeg ikke har vært veldig optimistisk inn mot denne kampen. Men som dette smakte!! Fantastisk!! Uten seier der oppe siden 2001, også tar vi råtta på dem. Nå!!! Etter den sesongen vi har hatt. KONGE! Ohhhh Yesssss!!!

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            en GOD MANDAG!

                            usikker på om denne egentlig hører hjemme her, mods får bare flytte den hvis dem mener det er feil å plassere denne posten her
                            --------------------------------------------------------


                            ENDELIG!! vi vant over TIL på Alfheim.
                            Administrerende Direktør her i bedriften som jeg jobber i er TIL mann, og bedriften vår er Sponsor i tillegg, så han har et hjerte i TIL.
                            Hver gang LSK har gått på et tap på Alfheim får jeg gjennomgå med mye dritt på jobb, og admin direktør er an av dem som går fremst i tynetoget.
                            Vi er en svær bedrift med over 400 mennersker og de fleste bare venter på å møte meg etter TIL-LSK har spilt, eller LSK har tapt mot noen andre mens TIL har vunnet. Dette har det blitt mye av i år med den bedritne vårsesongen vi hadde.
                            I dag på jobb var folk usedvanlig stille og lite intressert i foppall!!! Normalt florerer det med spørsmål, svar og nøye gjennomgang av de forskjellige kamper, men i dag da jeg kom var det fælt så lite folk brydde seg om foppall. Jeg gliste og tok opp temaet og fikk min lille "revenge" , folk måtte bare legge seg flate.

                            Jeg bruker som regel ikke å tyne andre så mye når dem taper, for jeg vet alt for mye om hvordan det er å være på den tapende siden.
                            Men sist TIL slo LSK kom han kjørende til min avdeling og kom inn for å spørre om resultatet, hadde ikke fulgt med på TV i helga sa han, det var selvfølgelig bare bullshit, og kosa seg godt mens han mobba!
                            Han befinner seg i dag i Thailand på ferie, jeg huska hvordan han tok opp saken sist gang og har nå i dag sendt ha følgende melding i Thailand:
                            -----------------------------------------------------------------------

                            Siden du er bortreist tenkte jeg at jeg måtte sende deg en oppdatering av resultatene fra helgens runde i tippeligaen.
                            Du bruker vel kanskje internett der nede og leser resultater og e-posten, så det er vel ikke nødvendig å sende deg noen oppdateringer.
                            Men jeg gjør det likevel av ren nytelse for min egen del, og vil derfor informere om at resultatet mellom TIL og LSK endte med seier til LSK.
                            TIL slapp heldig unna med bare ett baklengsmål i en kamp som LSK eide fra start til slutt, LSK var vel heller ikke enormt gode og burde satt flere av sine sjanser i nota.
                            Men når LSK scorer 1 mål og motstanderen ikke scorer noen så holder det.
                            Vi vant over TIL på Alfheim for første gang på veldig lenge, dette tapet gjorde nok også at TIL ikke lenger er med i gullkampen, dette må jeg bare beklage men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

                            Ha en fortsatt god ferie

                            Vennlig Hilsen

                            Irving Jenssen
                            Datatekniker
                            --------------------------------

                            Jeg jobber som datatekniker og folk ringer som regel hele dagen og vil ha ting fiksa, men merkelig nok så har det vært ingen feil i dag, ingen telefoner fra dem som følger foppall, liksom bare de nøyrale tullingene som ringer med problemer i dag!
                            Mandager på jobb er som regel den værste drittdagen som finnes, men i dag er den PERFEKT
                            I samme slengen lurer jeg derfor på om noen vet om en Ledig jobb jeg kan få i løpet av de neste 14 dager før han kommer hjem?![/FONT]
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • Simeone
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2008
                              • 761

                              Spillerene drakk i Tromsø

                              Det ble etter hva jeg har blitt fortalt av flere personer som var i Tromsø drukket alkohol av så og si alle LSK spillerene der oppe. En ble også så full at han ble bedt om å gå/tatt vekk av en annen på laget.

                              Hva synes egentlig folk om dette? Er det greit sålenge man fester med supporterne? Er det greit siden det var en så viktig seier og spillerene fortjener en fest?

                              Hadde det blitt tap og det hadde blit drukket hadde det blitt ramaskrik.
                              Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                              para gritarle a la FIFA:
                              ¡Que ellos son el gran ladrón!

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Opprinnelig skrevet av Simeone
                                Det ble etter hva jeg har blitt fortalt av flere personer som var i Tromsø drukket alkohol av så og si alle LSK spillerene der oppe. En ble også så full at han ble bedt om å gå/tatt vekk av en annen på laget.

                                Hva synes egentlig folk om dette? Er det greit sålenge man fester med supporterne? Er det greit siden det var en så viktig seier og spillerene fortjener en fest?

                                Hadde det blitt tap og det hadde blit drukket hadde det blitt ramaskrik.
                                Etter Danmark seier i Semi'en i EM i 92 gikk hele troppen på monsterfylla, og vant finalen 3-4 dager etter... Kun til info.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                                  Det ble etter hva jeg har blitt fortalt av flere personer som var i Tromsø drukket alkohol av så og si alle LSK spillerene der oppe. En ble også så full at han ble bedt om å gå/tatt vekk av en annen på laget.

                                  Hva synes egentlig folk om dette? Er det greit sålenge man fester med supporterne? Er det greit siden det var en så viktig seier og spillerene fortjener en fest?

                                  Hadde det blitt tap og det hadde blit drukket hadde det blitt ramaskrik.
                                  Har vel ingen ting å si om de har vært ute på byen en tur. Oi de drakk litt alkohol, tviler veldig sterkt på at det påvirker treningene denne uken og kampen mot FFK til søndag.

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                                    Det ble etter hva jeg har blitt fortalt av flere personer som var i Tromsø drukket alkohol av så og si alle LSK spillerene der oppe. En ble også så full at han ble bedt om å gå/tatt vekk av en annen på laget.

                                    Hva synes egentlig folk om dette? Er det greit sålenge man fester med supporterne? Er det greit siden det var en så viktig seier og spillerene fortjener en fest?

                                    Hadde det blitt tap og det hadde blit drukket hadde det blitt ramaskrik.
                                    Sånn har det alltid vært i LSK, og siden det var over en uke til neste kamp, er det vel greit. Monsterfylla burde dog begrenses.

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • kinstad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2007
                                      • 406

                                      Opprinnelig skrevet av Simeone
                                      Det ble etter hva jeg har blitt fortalt av flere personer som var i Tromsø drukket alkohol av så og si alle LSK spillerene der oppe. En ble også så full at han ble bedt om å gå/tatt vekk av en annen på laget.

                                      Hva synes egentlig folk om dette? Er det greit sålenge man fester med supporterne? Er det greit siden det var en så viktig seier og spillerene fortjener en fest?

                                      Hadde det blitt tap og det hadde blit drukket hadde det blitt ramaskrik.
                                      Jeg syntes det skal være greit å feire, men trøste-øl er forebeholdt supportera mens og bruke normal folkeskikk på byen sier seg selv. Så værre en det er det ikke.
                                      ________
                                      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Opprinnelig skrevet av Simeone
                                        Det ble etter hva jeg har blitt fortalt av flere personer som var i Tromsø drukket alkohol av så og si alle LSK spillerene der oppe. En ble også så full at han ble bedt om å gå/tatt vekk av en annen på laget.

                                        Hva synes egentlig folk om dette? Er det greit sålenge man fester med supporterne? Er det greit siden det var en så viktig seier og spillerene fortjener en fest?

                                        Hadde det blitt tap og det hadde blit drukket hadde det blitt ramaskrik.
                                        Som regel er jeg veldig i mot at fotballspillere drikker seg fulle i sesong. Det er svært sjelden inviduelle idrettsutøvere på toppnivå kan tillate seg slikt. De legger det til etter sesongen. Praksisen med å ta noen pils etter treningsleir på La manga skjønner jeg enda mindre av.

                                        Men i dette tilfelle synes jeg det er greit! Spillerne har hatt en meget tøff sesong mentalt og en liten utblåsning her synes jeg ikke gjør noe. Det er lenge til neste kamp og vi kan jo ikke vinne noe. Selv har jeg hatt perioder hvor jeg ikke kunne skjønne hvordan vi kunne unngå Adecco. Spesielt etter 4-0 i Fredrikstad.

                                        Dette er nok en av få ganger jeg glatt ser mellom fingrene på slikt.

                                        Kommentar

                                        • Simeone
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 761

                                          Opprinnelig skrevet av VK
                                          Har vel ingen ting å si om de har vært ute på byen en tur. Oi de drakk litt alkohol, tviler veldig sterkt på at det påvirker treningene denne uken og kampen mot FFK til søndag.
                                          Har jeg sagt det? Vennligst ikke legg ord i munnen min.
                                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                          para gritarle a la FIFA:
                                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                          Kommentar

                                          Working...