Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvem av spillerne kommer til å få en skade i kveld? Jeg tipper ihvertfall èn eller to...
Første jeg tenkte da jeg leste at vil stilte med "stjernene" var "faen, nå blir Riise skadet igjen". Krysser fingrene for at dette blir en skadefri kamp.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Jeg så den første omgangen, det ble spilt 2 x 30 minutter.
Laget i første omgang:
Otto
Steinar Pedersen - Bertheussen - Kippe - Stensaas
Bolly - Søgård - Bjørkøy - Midttun Lie
Fellus - Occean
1 - 3 ved pause
0 - 1 Fellus - som bestemte seg på rundt 30 meter for at nå hadde det vært nok stadionåpningkosefotball, tok med seg ballen forbi to-tre Skjettenspillere, og satte den i mål fra 14 - 15 meter.
1 - 1 Straffe, som Mato Grubisic satte inn etter at Kippe hadde gitt sin stadionåpningsgave da han førte ballen med hånda på vei ut av feltet.
1 - 2 Midttun Lie fikk ballen fra Fellus litt til siden på sekstenmeteren, tenkte seg om ett sekund, og plasserte den med yttersiden ved motsatt stolpe. Pent.
1 - 3 Occean. Akkurat da jeg tenkte at jeg ikke hadde sett noe til Bolly, vant han tilbake en ball han egentlig hadde mistet ute ved sidelinja, gikk innover og ga til Fellus, som la rett videre til Occean, som plasserte den i mål.
Jeg hadde kledd på meg for lite og måtte dra til pause.
Ikke så mye å berette ellers. Fellus virket ivrig etter å vise seg fram. De andre tok det roligere. Jeg var den eneste som ikke holdt tale.
Forresten, Peter Werni spilte det meste av omgangen før han ble byttet ut. Morsomt gjensyn.
Jeg så den første omgangen, det ble spilt 2 x 30 minutter.
Laget i første omgang:
Otto
Steinar Pedersen - Bertheussen - Kippe - Stensaas
Bolly - Søgård - Bjørkøy - Midttun Lie
Fellus - Occean
1 - 3 ved pause
0 - 1 Fellus - som bestemte seg på rundt 30 meter for at nå hadde det vært nok stadionåpningkosefotball, tok med seg ballen forbi to-tre Skjettenspillere, og satte den i mål fra 14 - 15 meter.
1 - 1 Straffe, som Mato Grubisic satte inn etter at Kippe hadde gitt sin stadionåpningsgave da han førte ballen med hånda på vei ut av feltet.
1 - 2 Midttun Lie fikk ballen fra Fellus litt til siden på sekstenmeteren, tenkte seg om ett sekund, og plasserte den med yttersiden ved motsatt stolpe. Pent.
1 - 3 Occean. Akkurat da jeg tenkte at jeg ikke hadde sett noe til Bolly, vant han tilbake en ball han egentlig hadde mistet ute ved sidelinja, gikk innover og ga til Fellus, som la rett videre til Occean, som plasserte den i mål.
Jeg hadde kledd på meg for lite og måtte dra til pause.
Ikke så mye å berette ellers. Fellus virket ivrig etter å vise seg fram. De andre tok det roligere. Jeg var den eneste som ikke holdt tale.
Forresten, Peter Werni spilte det meste av omgangen før han ble byttet ut. Morsomt gjensyn.
Scora ikke Midtun Lie i andre fugla kampen også? Lov å håpe på at han kan gjøre en real innsats mot Tomsø i helgen?
Kommentar