Hvem har egentlig ansvar for å oppdatere nyheter o.l. på lsk.no?Det er ikke akkurat ofte det kommer frem noe der.Det står f.eks ingenting om skadene til Heinz og Per Magne
oppdatering på lsk.no
Collapse
X
-
-
Re: bjørn helge riise
Opprinnelig skrevet av stenfå ut fingern!!!!!hjemmesidene til tv 2,nrk,vg,dagbladet og til og med andre lags hjemmeside har oppdatert at bjørn helge er klar for lsk.da burde vel også lsk.no få det fram på sin side også
VG, TV2, NRK, Dagbladet er "nyhetsbyråer" og aviser.
Sier seg selv at dem er ute før lsk.no...
Skal du ha nyheter om lsk?
enten www.kfl.no eller http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-magasinet/LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Re: oppdatering på lsk.no
Opprinnelig skrevet av stenHvem har egentlig ansvar for å oppdatere nyheter o.l. på lsk.no?Det er ikke akkurat ofte det kommer frem noe der.Det står f.eks ingenting om skadene til Heinz og Per Magne
Tragisk side.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stenja det er nok bortkastet for det skjer ikke en dritt uansett,men det må være noe galt da andre tippeliga lag får opp nyheter om lsk på sidene sine før lsk gjør d.merklige greierKommentar
-
Jeg har akkurat sendt en mail til LSK der jeg tilbyr mine tjenester, i allefall når det gjelder oppdatering av nettsidene :lol:
Regner med at mange andre også kan være med på dette, så da får vi se hvilket svar jeg får------eLSKe-------Kommentar
Kommentar