LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18
Collapse
X
-
-
Kom her å prate dritt om vårt elskede lag og forvente heder og ære, tullingKommentar
-
Det er feil. Wallace segnet plutselig om innenfor 16-meteren uten at noen var i nærheten av han, og keeperen spilte ballen ut over sidelinjen.Kommentar
-
-
men det må jo gå ei grense for når man ikke gidder og gi dem ballen mer. makan til usportslige kjæringer har jeg ikke sett makan til. tenk og ha så lite selvrespekt a!!!!!! pinlig!
Forza for evig!Kommentar
-
Det var en gang jeg hadde LSK som mitt favorittlag! Den tiden er det slutt på.. LSK fremstår som et lag hvis eneste agenda er å komme for seint inn i taklinger, komme med knotter først og det ser rett og slett ut til at de er ute etter å skade flest mulig av motstanderne.. Og midt oppi dette står ”hærfører” Vidar Riseth.. den største grisespilleren som finnes i norsk fotball! Jeg må si jeg mistet all respekt for LSK når de hentet Riseth til klubben, altså fyren er rett og slett en vandrende katastrofe.. Jeg synes det er småflaut når LSK spillere står frem i etterkant av denne kampen, og skylder på at FFK spillerene ligger nede mye, når LSK spillerne er for seint inn i 90 % av taklingene… Det verste er at det virker som om de har trent på dette, alle er jo sånn… Brenne, Bjørkøy, Søgård, Kippe.. de var jo ikke sånn tidligere, da spilte til og med LSK fotball, nå er det bare destruktiv løping etter ballen..
FFK hadde t.o.m. en spiller nede med skade, spilte ballen over sidelinja, og LSK tar innkastet og går rett i angrep.. Altså HALLO..
Er det rart at LSK gir faen når fredrikstad stuper ned i bakken ved første anledning?
Jeg har ikke vært så irritert og frustrert som jeg var igår på lenge. Horegashi og gjengen er unger som alle burde gått på musikk, dans og drama. Fotball, det kan de hvertfall ikke. Ikke få meg starta på fair play engang. Når gashi blir dytta i brystet og legger seg ned (og skriker) og holder seg på kneet blir ting litt dumt. Får prøve å huske hvor du faktisk har vondt hen da.Kommentar
-
Det var en gang jeg hadde LSK som mitt favorittlag! Den tiden er det slutt på.. LSK fremstår som et lag hvis eneste agenda er å komme for seint inn i taklinger, komme med knotter først og det ser rett og slett ut til at de er ute etter å skade flest mulig av motstanderne.. Og midt oppi dette står ”hærfører” Vidar Riseth.. den største grisespilleren som finnes i norsk fotball! Jeg må si jeg mistet all respekt for LSK når de hentet Riseth til klubben, altså fyren er rett og slett en vandrende katastrofe.. Jeg synes det er småflaut når LSK spillere står frem i etterkant av denne kampen, og skylder på at FFK spillerene ligger nede mye, når LSK spillerne er for seint inn i 90 % av taklingene… Det verste er at det virker som om de har trent på dette, alle er jo sånn… Brenne, Bjørkøy, Søgård, Kippe.. de var jo ikke sånn tidligere, da spilte til og med LSK fotball, nå er det bare destruktiv løping etter ballen..
FFK hadde t.o.m. en spiller nede med skade, spilte ballen over sidelinja, og LSK tar innkastet og går rett i angrep.. Altså HALLO..
hva faan er det og si a? hvordan suporter er du a?
Bytter du lag etter hver sessong eller?
Faan så dum du er!!!
Forza for evig!Kommentar
-
Hvis du ser opptaket av kampen på web-tv så ser du at Wallace tydelig tråkker over der. Forstår at mange blir frustrerte når det ofte ligger nede FFK-spillere. Men ta dere en titt på kampen i opptak, så får dere se at alt unntatt en situasjon (Barsom som detter veldig lett) er farlige situasjoner, enten det er stygt spill av LSK eller kun uhell for FFK-spillerene. Tror mange av dere blir forbausa over at dommeren ikke ga LSK fler gule. Dommeren var elendig begge veier igår forresten.Kommentar
-
Hvis du ser opptaket av kampen på web-tv så ser du at Wallace tydelig tråkker over der. Forstår at mange blir frustrerte når det ofte ligger nede FFK-spillere. Men ta dere en titt på kampen i opptak, så får dere se at alt unntatt en situasjon (Barsom som detter veldig lett) er farlige situasjoner, enten det er stygt spill av LSK eller kun uhell for FFK-spillerene. Tror mange av dere blir forbausa over at dommeren ikke ga LSK fler gule. Dommeren var elendig begge veier igår forresten.
Ja, LSK har ikke den peneste spillestilen, men det er ikke mange andre lag som legger seg så mye.Kommentar
-
Er nok noen få situasjoner som faktisk er ekte og ikke skuespill, men det kan jo ikke være tilfeldig at ffk spillerne plutselig begynner å falle mer enn vanlig fra midten av andre omgang og ut?
Ja, LSK har ikke den peneste spillestilen, men det er ikke mange andre lag som legger seg så mye.Kommentar
-
Hvis du ser opptaket av kampen på web-tv så ser du at Wallace tydelig tråkker over der. Forstår at mange blir frustrerte når det ofte ligger nede FFK-spillere. Men ta dere en titt på kampen i opptak, så får dere se at alt unntatt en situasjon (Barsom som detter veldig lett) er farlige situasjoner, enten det er stygt spill av LSK eller kun uhell for FFK-spillerene. Tror mange av dere blir forbausa over at dommeren ikke ga LSK fler gule. Dommeren var elendig begge veier igår forresten.
FFK spilte feigt og helt imot det som er ideen med spillet. Fotball er en fysisk idrett, og da legger man seg ikke å griner, spiller ballen ut over sidelinjen for ingenting, drøyer, syter og krangler. Det er tydeligvis bare blaute kyllinger i Østfold, som liker et slikt spill, og det går faen meg ikke an. Så send Wehrmann vekk for han er en mann og hører ikke hjemme i et lag fullt av kyllinger med stupesyken.LSK Norges beste lagKommentar
-
Nå hadde jo også LSK en styggere kamp enn vanligvis også da. Oppfordrer deg til å se kampen i opptak. I første omgang er det en rekke stygge episoder fra LSK-spillerne (faktisk aller verst fra eks-FFKere Brenne og Bjørkøy). Det var en stygg kamp selv om situasjonene ikke så veldig stygge ut om man ikke så reprisen.
Når det er sagt, så du samme kampen som vi andre fikk med oss i går?
FFK la seg jo ned som om deres siste ønske var å dø av egen fri vilje på Åråsen i går! Hadde jeg kommet fra plankebyen hadde jeg hatt store betenkeligheter med å betale ut lønning til den gjengen som tok på seg de røde draktene i gårsdagens kamp, selv folka som spiller inn Hotell Cæsar legger lista milevis høyere enn det FFK sine "helter" viste i går, og det sier ikke rent lite.Last edited by holmiz; 06.10.2008, 20:22.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Istedet for å snakke om hva du røyker eller ikke røyker kunne du kanskje gitt et par eksempler på filming igår for å faktisk gjøre disse latterlige påstandene noe gyldige.
Akkurat, tenkte meg det... Sier jo seg selv at det er tøft når vi mister to av spillerne våres til skader.Kommentar
-
Det var jo akkurat det jeg sa tidligere i innlegget, det var ikke FFK-spillerne sin skyld, enten det var stygt fra LSK eller bare et hendig uhell. Både Ophaug og Wallace hadde jo uhell uten at det var stygt fra LSK.Kommentar
-
Jaha. Og hvem bedrev dette såkalte skuespillet? Det eneste jeg så klart var skuespill var Frode Kippes latterlige "helbredelse", og muligens en god porsjon overspilling av Barsom ved et tilfelle. Jeg sier ikke at LSK gikk inn for å spille stygt, men både litt av det, litt for mye tenning med uheldige sene taklinger og en del klare uhell var med på at mange FFK-spillere etterhvert lå nede. At det var skuespill og filming blir veldig enkelt og latterlig å si bare fordi det lå mange FFK-spillere nede iløpet av kampen. Se situasjonene selv.Kommentar
Kommentar