LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18
Collapse
X
-
-
Fredrikstad-spillerne. Og det er lengden spillerne blir liggende å vri seg i gresset det reageres på. Når det skjer så ekstremt hyppig framstår det som en på forhånd avtalt taktikk.
Det skjer ofte at dommer'n på Åråsen må gå i garderoben til enorm pipekonsert. Derimot er det svært uvanlig at bortelaget blir massivt pipi av banen. Det sier mye om hva et fotballkyndig Åråsen-publikum mener om de æreløse spillerne fra plankebyen.Vidar Evje
Kommentar
-
Fredrikstad-spillerne. Og det er lengden spillerne blir liggende å vri seg i gresset det reageres på. Når det skjer så ekstremt hyppig framstår det som en på forhånd avtalt taktikk.
Det skjer ofte at dommer'n på Åråsen må gå i garderoben til enorm pipekonsert. Derimot er det svært uvanlig at bortelaget blir massivt pipi av banen. Det sier mye om hva et fotballkyndig Åråsen-publikum mener om de æreløse spillerne fra plankebyen.
Dommerne og pipekonsert har ikke vært veldig ofte i år egentlig, men vært bra nivå på den pipinga i tre kamper på rad nå. Skal også sies at de tre dommerne har vært skikkelig dårlige også. Begge veier egentlig.Kommentar
-
Jaha. Og hvem bedrev dette såkalte skuespillet? Det eneste jeg så klart var skuespill var Frode Kippes latterlige "helbredelse", og muligens en god porsjon overspilling av Barsom ved et tilfelle. Jeg sier ikke at LSK gikk inn for å spille stygt, men både litt av det, litt for mye tenning med uheldige sene taklinger og en del klare uhell var med på at mange FFK-spillere etterhvert lå nede. At det var skuespill og filming blir veldig enkelt og latterlig å si bare fordi det lå mange FFK-spillere nede iløpet av kampen. Se situasjonene selv.
Merkelig at det bare er FFK som opplever dette på åråsen, alle andre lag klarer å stå på beina. Jeg er sikker på at den hatefulle trollinga du bedriver her inne ikke helt dekker over den skammen du må føle over å sympatisere med et slikt drittlag.Kommentar
-
Feil? Sant at jeg skrev feil navn når jeg egentlig mente Sundgot, men det var da vitterlig ingen andre filminger i løpet av kampen. Gi meg ETT eksempel til.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er nok flere lag som opplever det til tider, men da tar dommeren tak i det sånn at kampen ikke utarter seg som igår. Hadde dommeren markert at dette ikke skulle bli en stygg kamp hadde vi sett en helt annen kamp igår. Mener heller ikke at LSK er verst i klassen vanligvis, men i noen kamper utarter det seg.
Feil? Sant at jeg skrev feil navn når jeg egentlig mente Sundgot, men det var da vitterlig ingen andre filminger i løpet av kampen. Gi meg ETT eksempel til.Last edited by reka; 06.10.2008, 21:32.Kommentar
-
Kommentar
-
Hva sa Thorstvedt og resten av supperådet? Mente de det berettiget at de skulle ligge som slakt? Eller var de enige i "vår" versjon? Er jo ikke umulig det, ettersom programmet sendes på Zebra utenfor beste sendetid, mener jeg...Kommentar
-
Wallace setter seg ned på rompa to ganger uten at noen er nær ham, den friske mannen som i øyeblikket før løp kan nå knapt puste for egen maskin. Barsom tar en piruett og blir liggende i store smerter da Riseth løper forbi ham. Gashi faller om og blir liggende med dødelige smerter i kneet etter en dytt i brystet. Holder det? Kanskje du skulle stille disse spørsmålene på FFK's forum istedet? Ingen der ser ut til å bry seg nevneverdig om kampfakta
Du nevner at Wallace løp rundt før skaden? Ja selvfølgelig gjør han jo det, verre er det med Sundgot som løper rundt rett etter dommeren har gitt det gule som ingenting har skjedd.Kommentar
-
Rekdal mente at sannheten ligger litt midt i mellom. LSK spiller hardt, ltt over kanten, mens FFK nok ikke behøvde å drøye så fælt. Totalt sett vinklet de nok det mest til fordel for FFK. De dro fram en episode med Sundot hvor han spratt opp når FFK-spilleren hadde fått det gule kortet. Tacklingen til FFK-spilleren var uansett stygg og det kan vel tenkes at han bet i seg smerten når det var kort tid igjen og lite tid å gjøre det på.Kommentar
-
Nei det holder ikke i det hele tatt. Første situasjonen så tråkker Wallace over, men kommer seg tilbake på banen. Den neste så blir han skada og må byttes ut. Barsom detter lett, den er jeg med på, men den har jeg nevnt selv. Gashi sin var da faen ikke i nærheten av filming??? Så du i hele tatt den der eller? Ble faktisk vist på Matchball Mandag i dag hvor det kom tydelig frem at det var stygt spill. Det ble også sagt at Riseth skal være den siste til å snakke og at et tips til neste program var å telle hvor lenge Riseth ligger nede i løpet av en sesong.
Du nevner at Wallace løp rundt før skaden? Ja selvfølgelig gjør han jo det, verre er det med Sundgot som løper rundt rett etter dommeren har gitt det gule som ingenting har skjedd."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
Og at han sparket ballen inn på banen igjen (da han fikk gult), viser vel hvilken type spiller dette er... Usportlige jævel!Kommentar
-
Nei det holder ikke i det hele tatt. Første situasjonen så tråkker Wallace over, men kommer seg tilbake på banen. Den neste så blir han skada og må byttes ut. Barsom detter lett, den er jeg med på, men den har jeg nevnt selv. Gashi sin var da faen ikke i nærheten av filming??? Så du i hele tatt den der eller? Ble faktisk vist på Matchball Mandag i dag hvor det kom tydelig frem at det var stygt spill. Det ble også sagt at Riseth skal være den siste til å snakke og at et tips til neste program var å telle hvor lenge Riseth ligger nede i løpet av en sesong.
Du nevner at Wallace løp rundt før skaden? Ja selvfølgelig gjør han jo det, verre er det med Sundgot som løper rundt rett etter dommeren har gitt det gule som ingenting har skjedd.Kommentar
-
-
EJ ble forvist til tribunen, altså utvist... likevel sniker han seg ned til trenerbenken å prater. Dette er ikke lov, hva kan konsekvensen av slikt bli hvis dommer eller 4 dommer hadde sett det?
Uansett tull å skulle snike seg ned dit , er du bortvist så er du bortvist, hold deg unna da.Kommentar
Kommentar