LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Uansett lagoppstilling. Noe av det viktigste blir å ikke gi bort frispark i området rundt 16-meteren. FFK har en som plasserer kula innenfor ramma nesten hver kamp nå. Vi gir bort frispark i farlig posisjon 2-3 ganger i løpet av en kamp. det kan bli stygt.Kommentar
-
Den mannen er skummel....Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Otto
Pedersen - Riseth - Kippe - SS
Riise - Brenne - Kiko - JML (Fellus, Bolly)
Myklebust - OO
Ønsker ikke å se Brenne, Bjørkøy, Søgård eller andre sentrale midtbanespillere på venstrekanten. Skulle gjerne hatt PSA inn for Riseth for å få fart samt at PSa nok er fremtiden og fortjener og bli satset på. Men slik Kippe og Riseth har holdt på i det siste fortjener de å få fortsette ut sesongen.Kommentar
-
Fikk han direkte rødt eller to gule?Kommentar
-
Hvis jeg ikke tar helt feil avgjøres det av forseelsen som ga rødt kort. Får han en kamps karantene soner han kun neste i 2. divisjon. Får han 2 eller flere kampers karantene må han stå over i alle klasser/divisjoner til han har sonet begge/alle kampene i 2. divisjon.
Fikk han direkte rødt eller to gule?
Han var hoderystende vitne til hvordan spissen Dan Alberto Fellus hoppet inn med to stive bein mot MK-stopper Inge Nilsen kvarteret før slutt. Heldigvis trakk Nilsen seg fra duellen, men Fellus ble likevel helt fortjent vist ut.Kommentar
-
Kommentar
-
Godt å høre at noen er enigen med meg. Jeg mener det er misbruk å bruke Brenne på kanten. Han bør få spille sentralt sammen med Kiko. Lage får jo en helt ny dimensjon offensivt. (Ref. FCK kampen)Fugla ForeverKommentar
-
Jeg håper motivasjonen etter en fin serie uten tap er større en lettelsen over å ha tatt tre tilsynelatende avgjørende poeng i kampen for fornya kontrakt inn mot kampen mot Fredrikstad.
For å få Lillestrøm på riktig spor i 2009 - nedrykkssumpa er ikke et alternativ! - har jeg trua på at en god avslutning av sesongen fører med seg mye positivitet og gir Henning Berg et svært godt utgangspunkt for sitt store prosjekt: Gjenskape Sportsklubben til en toppklubb.
Da må spillerne gire hverandre opp til å ta Fredrikstad på alvor. Sjøl om plankegjengen er sugne på medaljer har de hittil i år ikke framstått som noe mer enn et middels bortelag (mens de topper(!) hjemmetabellen).
Vi har sjansen - ta'n gutta!Vidar Evje
Kommentar
-
Otto
SP Kippe Riseth/PSA SS
Kiko
Riise Bjørkøy/Søgård
Brenne
OO Myklebust
Synes vi skal forsøke å spille sånn her, diamant på midten og vingbacker. Avhenger av at Pedersen og Stensaas jobber som faen både fremover og hjemover. Hvis det går dårlig kan vi legge om til vanlig 4-4-2 og bytte Brenne i pausen for JML."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Synes ikke denne kampen er tidspunktet for å begynne å eksperimentere med en formasjon som strengt tatt har fungert veldig greit de siste kampene. Hvertfall ikke fra start. I en veldig tradisjonell 4-4-2 har vi etterhvert begynt å fremstå ganske så solid, spesielt bakover. Foreslår at vi da heller går ut i en forholdsvis flat 4-4-2, så får vi heller ha diverse diamantformasjoner etc i bakhånd, hvis det skulle bli behov for det utover i kampen.Kommentar
-
Jeg får lyst til å bruke ett språk som sannsynligvis gir meg kort...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hoveddommer: Hagen, Tom Harald
Assistentdommer: Rønning, Njål
Assistentdommer: Larsen, Odd-Jarle
Observatør: Bjørnsen, Ola
4.dommer: Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat: Aas, SteinarHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Relativt fersk dommer av den nye generasjonen norske dommere. Jeg er stort sett alltid tvilsom til den gamle generasjonen, så dette tror jeg kan bli greit nok. Gjorde en veldig bra match på Nadderud i går hvertfall, selv om det ikke var all verdens av kontroversielle situasjoner der.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar