Erland Johnsen gjør en god jobb. Gleder meg til å se gutta mot Fredrikstad.
LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18
Collapse
X
-
-
Satser på at vi vinner å holder enga bak oss,har gamblet stort med en på jobbe.. Kom igjen Sportsklubben!!!!!!!!!!
Vil btw se dette laget:
--------OF---------
SP---FK---VR---SS
-----KM----ES-----
BHR------------DAF
-----OO----MM----På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Så FFK- Godset som nøytral tilskuer på søndag(forøvrig en merkelig følelse å være på kamp -og ikke bry seg). Må si at FFK's Ewerton imponerte meg stort! Vanvittig teknisk, uberegnelig og med en fart inn mot forsvarsrekka som kan ta lurven fra noen og enhver. Denne karen må ikke få mye plass med ball! Redd Ewerton må tråkkes ned endel i torva og at det gir Wallace en del skumle frispark legg...
Forsvaret til FFK imponerte meg imidertid ikke og var heldige som ikke ble straffet hardere av Godset.
Forøvrig en lidelse å være der ned å måtte høre på endeløse rip-offs fra Plankene...makan!Kommentar
-
Etter at jeg fikk tilbake de poengene Erland hadde lovet meg (selv om det ble ett hjemme og tre borte) så har tilitten min steget til trenerens plan og optimismen like så.
Tipper vi får se en Occean som er keen på hevn og et angrepsvillig LSK som presser FFK tilbake. Alikevel er jeg fortsatt redd for Gardar Johanson (?) som er et uromoment som ikke trenger mange sjansene før den sitter i buret. Fugla kan eie kampen så mye de vil men det hjelper ikke så lenge vi ikke setter`n i kassa. Fungerer det offensive heller ikke denne kampen er jeg redd det blir et neglebitende jevnt resultat.
-------------Otto
Pedersen-Kippe-Riseth-Stensås
Riise-Mouehi-Bjørkøy-Lie/Søgård
-------Occean-Myklebust________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke bra hvis PSA ikke rekker denne kampen når Riseth ble skada mot slutten av kampen mot TIL. (Skal ikke bli for umiddelbar, men det kan være en grunn for at han ble vraket i dag). Vet dog ikke hvordan det står stilt med han nå, men bra dekning bak er det uansett IKKE. Problemet til Biffen er vel mer "evnen" til å lage frispark på feil sted og bør ikke komme innpå med mindre det er prekært. Søgård bør vel heller ikke være "førstevalg" når Brenne igjen er klar (sannsynligvis). Foten til Wallace er særs FARLIG (kan ikke sies tydelig nok).
Med Fellus ute er det ingen tvil om at spissparet bør bli OO og MM. Midtforsvaret til FFK er bra i duellspillet og vi trenger Myklebusts bevegelser. Pasoja er kanskje landets beste på det området for tiden. Både Gerrbrand og Piiroja holder bra tippeligaklasse, men begge to kan gjøre enkle feil når de blir presset.
Ingen av spissene til FFK er noen "tanksentere". Vi bør ha god kontroll så lenge de ikke blir utfordret noe større på tempo (Johansson er vel mer møtende, mens en av de to brasilianerne som trolig starter er mer bakromstyper).
MaratЛучше всего с футболом являются фанатиками болельщиковKommentar
-
myklebust fra start....
håper magnus får tilliten fra start igjenn. og det hadde vært morro og sett fellus og og magnus sammen på topp en gang. alle baller må jo ikke være høye og lange...
Forza for evig!Kommentar
-
Som det har blitt sagt før her så har Occean sin funksjon. To bakromsspisser gjør at vi ikke ha noen targetman å spille opp på som kan spille vidre (helst på en-touch) som igjen vil resultere i fetere sjanser. Og særlig mot FFK vil nok en med muskler på topp være viktig.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Det er greit å komme med ytringer og bekymringer, men Pasoja slipper vi å se på søndag. Han spiller i HamKam...Kommentar
-
Hva gjør Bjørkøy / Brenne i denne kampen egentlig, sitter på tribunen? Bjørkøy spiller kanskje ?
Det bør være en indikasjon på at du ikke akkurat har levert ditt beste, når du må sitte å se på dine nye lagkamerater ta opp kampen mot dine gamle lagkamerater, uten at du selv får være med "å leke"LSK Norges beste lagKommentar
-
Hva gjør Bjørkøy / Brenne i denne kampen egentlig, sitter på tribunen? Bjørkøy spiller kanskje ?
Det bør være en indikasjon på at du ikke akkurat har levert ditt beste, når du må sitte å se på dine nye lagkamerater ta opp kampen mot dine gamle lagkamerater, uten at du selv får være med "å leke"Kommentar
-
Tror den femmeren vil fungere like dårlig som 4-3-3.. Man ser jo at 4-5-1 og 4-3-3 ofte er en lik formasjon..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Har 2 uttak jeg er positiv til.
1:
Otto
Pedersen - Riseth - Kippe - Stensaas
Riise - Bjørkøy - Mouelhi - JML
Myklebust - Occean
2:
Otto
Pedersen - Riseth - Kippe - PSA
Riise - Bjørkøy - Mouelhi - Stensaas
Myklebust - Occean
Håper det blir en av disse. Her får vi innlegg fra begge kantene mot Occean og bør beholde den gode defensive trenden vi har sett i høst.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
På tide med litt negative tanker igjen....
Ser at man i en sak om Erland J på lsk.no sier at "tankene om nedrykk er begravd en gang for alle".
Slike holdninger gjør meg livredd...
Ja, vi tok et veldig viktig skritt i riktig retning med seier i Tromsø, men likevel er ikke dette avgjort. Skulle vi tape de to neste, og f eks Ålesund slår Godset borte (som er fullt mulig) og Glimt hjemme (som også er mulig), så er helvete løs igjen...
Bare så det er nevnt, i tilfelle spillere og trenere har glemt at det fortsatt er 12 poeng å kjempe om.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Ut i fra det jeg vet om skader/suspensjoner håper på noe alla dette:
----------------Otto---------------
Pedersen---Kippe----Riseth----Stensås
Riise----Mouehi-----Bjørkøy----Lie
-------Occean----Myklebust------
Hva er status til Essediri? Hvis han er klar er det bedre med Essediri på høyre, og dermed skyver vi Riise over på venstre.Kommentar
-
Hvorfor endre på noe nå som vi har endelig har kommet i gang med 4-4-2? Håper på noe av det samme som mot samene.
Hvis Mykle er helt klar så er jeg positiv til 442, men med Occean og Sundgot
på topp blir vi altfor enkle å lese offensivt. Ihvertfall hvis Sundgot fortsetter
å være så stasjonær slik han har vist seg i det siste.Kommentar
-
Det er greit også å avpasse etter hvilken motstander man møter. Spesielt mot RBK som har kommer delvis i flyten igjen.
Hvis Mykle er helt klar så er jeg positiv til 442, men med Occean og Sundgot
på topp blir vi altfor enkle å lese offensivt. Ihvertfall hvis Sundgot fortsetter
å være så stasjonær slik han har vist seg i det siste.Kommentar
Kommentar