Essediri var grusomt dårlig mot Brann. Jeg synes personlig han bare har spilt en god kamp i år, og det er mot Stabæk. Riise bør brukes på høyre side hvor han er klart best. Det viser seg jo gang på gang at når spillere spiller på ukjente plasser så går det dårlig. JML har også spilt meget godt på LSK 2 og det bør kvalifisere for plass på A laget. Min mening er derfor JML inn. Essediri UT.
LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18
Collapse
X
-
hva er vitsen
Med å fylle om kampenes tråder, med lagoppstillinger.
EJ tar ut hele laget.
Lite interessant hva dere tror om laget1Kommentar
-
Kommentar
-
Hvordan er det med Brenne for tiden, er han kampklar eller ?
har ikke sett noe info.Kommentar
-
Kommentar
-
Tok meg selv i å glede meg til kamp i morgen, for første gang i år. Hadde til og med ringet ut en sikker H på bongen til tippelaget "Meter'n".
Tabbe. Gilberts treningsrapport med alle skadene fikk meg raskt ned på jorda igjen. Dette ser skummelt ut, men heldigvis er også FFK plaget av skader og dårlig form.
Jeg mener imildertid at det nå er duket for Joooon på kanten. Spesielt med Bjørn Helge ute, så er det viktig med en skikkelig ving. Jada, jeg har vært kritisk mot Jooon i år, men som kjent mener jeg også at det viktigste prinsippet er å benytte spillere på rett plass. Alt annet er ekstremt Hareide og Semb, altså fiasko.
Bjørkøy er nok totalt sett en bedre spiller en Jooon, men jeg mener Joooon er en bedre ving. Ikke minst har han venstreben å legge inn med, noe som er en viktig utløsende faktor for Meter'n i boksen.
Oppsummert blir nok dette litt for spennende, med mindre et mirakel skjer. Viktig med seier i morgen, da kan vi legge litt avstand ned til de unevnelige før neste runde, og legge de igjen i grøfta etter seier på Ullevaal!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Før kampen.
Lillestrøm– Fredrikstad
Lillestrøm (9): Spissen Dan Alberto Fellus fikk direkte rødt kort i en 2.-divisjonskamp denne uken og er dermed uaktuell til helgen. I samme kamp måtte Pål Steffen Andresen tidlig ut med skade, og heller ikke han er aktuell. Ellers er troppen intakt, og det blir det neppe store forandringer på laget som slo Tromsø sist.
Fredrikstad (3): Raymond Kvisvik soner den siste av sine tre kamper i helgen. Andreas Tegström tilbake etter skade. Kasey Wehrman fortsatt uaktuell.
Tilsvarende kamp i fjor: 3-0.
Omvendt møte tidligere i sesongen: 0-4.
Dommer: Tom Harald Hagen, Grue.
* Lillestrøm har en fin eliteseriestatistikk mot Fredrikstad som de har slått 11 ganger på 21 forsøk. Fredrikstad har vunnet fem oppgjør, og like mange har endt uavgjort. Målforskjellen er 34-18 i Lillestrøms favør.
* Fredrikstad har ikke vunnet noen av sine siste seks bortekamper mot Lillestrøm i eliteserien, og sist seier kom 18. oktober 1981 (0-1).
* Også de siste seks bortekampene i årets eliteserie har endt uten seier for Fredrikstad, og deres siste borteseier kom i Tromsø 8. juni. Klubbrekorden kom i perioden mai 1982 til august 1984, da laget spilte 16 strake bortekamper uten full pott.
* Det neste målet Fredrikstad scorer vil være deres 700. på høyeste nivå, mens de er to mål fra å slippe inn like mange. De har spilt 464 kamper på øverste nivå.
* Lillestrøm har bare scoret åtte mål etter pause, og bare HamKam er like ufarlige etter hvilen. Som eneste lag i årets eliteserie har ingen av Lillestrøms innbyttere scoret mål.
* Lillestrøm har scoret åpningsmålet 11 ganger denne sesongen, og det har resultert i seks seirer, tre poengdelinger og to tap.
* Steinar Pedersen er den eneste Lillestrøm-spilleren som har spilt samtlige minutter for Kanarifuglene, mens ingen av Fredrikstads spillere har vært på banen i alle sesongens 22 kamper.
Kommentar
-
Riise
Nå har ikke jeg fått lest denne tråden, eller noen annen tråd rundt emnet. Jeg har bare sett artikkel som sa at Riise var usikker til imorgen? At han hadde gitt seg på trening idag med krampe.
Hvordan er egnetlig stå der? Er han klar igjen, eller er det fortsatt usikkert?Kommentar
-
Nå har ikke jeg fått lest denne tråden, eller noen annen tråd rundt emnet. Jeg har bare sett artikkel som sa at Riise var usikker til imorgen? At han hadde gitt seg på trening idag med krampe.
Hvordan er egnetlig stå der? Er han klar igjen, eller er det fortsatt usikkert?-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
Jeg tror det er ganske klart nå at Bjørn Helge
(1) har lært av det siste året, og gir seg bråfort hvis han kjenner noe som helst han ikke liker i låret, enten det er på oppvarminga eller i løpet av kampen, og ikke minst
(2) veldig gjerne vil spille landskamp eller iallfall være med landslaget som reelt alternativ i neste uke, og at han derfor sjøl neppe tar noen som helst sjanser.
Selvsagt vil han aller helst spille kampen i dag for klubblaget, både fordi han elsker å spille for Fugla og vi fortsatt ikke er helt på trygg grunn, men også for å vise seg fram for Hareide som kampklar og god nok til å starte.
Men alt i alt tipper jeg han er ganske så forsiktig hvis han skulle kjenne noe til skaden i dag.
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har virkelig "trua" før denna matchen når både EJ og Espen går ut og sier at treningsuka kun har vært brukbar, men ikke stort mer!??:???:
Får håpe detta er mer et spill for galleriet for å si d sånn...
3 poeng, en god match og mye selvtillit i troppen inn mot derby mot søpla hadde virkelig gjort seg!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Har virkelig "trua" før denna matchen når både EJ og Espen går ut og sier at treningsuka kun har vært brukbar, men ikke stort mer!??:???:
Får håpe detta er mer et spill for galleriet for å si d sånn...
3 poeng, en god match og mye selvtillit i troppen inn mot derby mot søpla hadde virkelig gjort seg!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar