LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bibaboy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 712

Opprinnelig skrevet av TheFugl

Hva er status til Essediri? Hvis han er klar er det bedre med Essediri på høyre, og dermed skyver vi Riise over på venstre.
    Essediri var grusomt dårlig mot Brann. Jeg synes personlig han bare har spilt en god kamp i år, og det er mot Stabæk. Riise bør brukes på høyre side hvor han er klart best. Det viser seg jo gang på gang at når spillere spiller på ukjente plasser så går det dårlig. JML har også spilt meget godt på LSK 2 og det bør kvalifisere for plass på A laget. Min mening er derfor JML inn. Essediri UT.
    Fugla Forever

Kommentar

• Hertis
      I karantene
      Forumonanist
      • May 2004
      • 173

hva er vitsen

Med å fylle om kampenes tråder, med lagoppstillinger.
      EJ tar ut hele laget.

Lite interessant hva dere tror om laget1

Kommentar

• Fuglegutt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2008
        • 863

Opprinnelig skrevet av Hertis
        Med å fylle om kampenes tråder, med lagoppstillinger.
        EJ tar ut hele laget.

Lite interessant hva dere tror om laget1

makan... hva er vitsen med å eta, man blir jo sulten igjen...
        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

Hvordan er det med Brenne for tiden, er han kampklar eller ?
          har ikke sett noe info.
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

Kommentar

• Fuglegutt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2008
            • 863

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
            Hvordan er det med Brenne for tiden, er han kampklar eller ?
            har ikke sett noe info.

Visstnok ute ca ei uke til... Men helt klart på bedringens vei... Klar til neste kamp tenker jeg...

Kommentar

• BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

Tok meg selv i å glede meg til kamp i morgen, for første gang i år. Hadde til og med ringet ut en sikker H på bongen til tippelaget "Meter'n".

Tabbe. Gilberts treningsrapport med alle skadene fikk meg raskt ned på jorda igjen. Dette ser skummelt ut, men heldigvis er også FFK plaget av skader og dårlig form.

Jeg mener imildertid at det nå er duket for Joooon på kanten. Spesielt med Bjørn Helge ute, så er det viktig med en skikkelig ving. Jada, jeg har vært kritisk mot Jooon i år, men som kjent mener jeg også at det viktigste prinsippet er å benytte spillere på rett plass. Alt annet er ekstremt Hareide og Semb, altså fiasko.

Bjørkøy er nok totalt sett en bedre spiller en Jooon, men jeg mener Joooon er en bedre ving. Ikke minst har han venstreben å legge inn med, noe som er en viktig utløsende faktor for Meter'n i boksen.

Oppsummert blir nok dette litt for spennende, med mindre et mirakel skjer. Viktig med seier i morgen, da kan vi legge litt avstand ned til de unevnelige før neste runde, og legge de igjen i grøfta etter seier på Ullevaal!
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

Før kampen.

Lillestrøm– Fredrikstad
                Lillestrøm (9): Spissen Dan Alberto Fellus fikk direkte rødt kort i en 2.-divisjonskamp denne uken og er dermed uaktuell til helgen. I samme kamp måtte Pål Steffen Andresen tidlig ut med skade, og heller ikke han er aktuell. Ellers er troppen intakt, og det blir det neppe store forandringer på laget som slo Tromsø sist.
                Fredrikstad (3): Raymond Kvisvik soner den siste av sine tre kamper i helgen. Andreas Tegström tilbake etter skade. Kasey Wehrman fortsatt uaktuell.
                Tilsvarende kamp i fjor: 3-0.
                Omvendt møte tidligere i sesongen: 0-4.
                Dommer: Tom Harald Hagen, Grue.
                * Lillestrøm har en fin eliteseriestatistikk mot Fredrikstad som de har slått 11 ganger på 21 forsøk. Fredrikstad har vunnet fem oppgjør, og like mange har endt uavgjort. Målforskjellen er 34-18 i Lillestrøms favør.
                * Fredrikstad har ikke vunnet noen av sine siste seks bortekamper mot Lillestrøm i eliteserien, og sist seier kom 18. oktober 1981 (0-1).
                * Også de siste seks bortekampene i årets eliteserie har endt uten seier for Fredrikstad, og deres siste borteseier kom i Tromsø 8. juni. Klubbrekorden kom i perioden mai 1982 til august 1984, da laget spilte 16 strake bortekamper uten full pott.
                * Det neste målet Fredrikstad scorer vil være deres 700. på høyeste nivå, mens de er to mål fra å slippe inn like mange. De har spilt 464 kamper på øverste nivå.
                * Lillestrøm har bare scoret åtte mål etter pause, og bare HamKam er like ufarlige etter hvilen. Som eneste lag i årets eliteserie har ingen av Lillestrøms innbyttere scoret mål.
                * Lillestrøm har scoret åpningsmålet 11 ganger denne sesongen, og det har resultert i seks seirer, tre poengdelinger og to tap.
                * Steinar Pedersen er den eneste Lillestrøm-spilleren som har spilt samtlige minutter for Kanarifuglene, mens ingen av Fredrikstads spillere har vært på banen i alle sesongens 22 kamper.

Kommentar

• ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

FuglaTifo kjører storinnsamling imorgen.
                  Håper alle bidrar så vi kan bidra med flotte tifoer de siste kampene!

På forhånd takk!

Med vennlig hilsen
                  ChriZza
                  - på vegne av FuglaTifo

Kommentar

• evabeik
                    Medlem
                    Møteplager
                    • May 2008
                    • 70

Riise

Nå har ikke jeg fått lest denne tråden, eller noen annen tråd rundt emnet. Jeg har bare sett artikkel som sa at Riise var usikker til imorgen? At han hadde gitt seg på trening idag med krampe.

Hvordan er egnetlig stå der? Er han klar igjen, eller er det fortsatt usikkert?

Kommentar

• forzakanaris
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Feb 2007
                      • 92

Opprinnelig skrevet av lillespira
                      Nå har ikke jeg fått lest denne tråden, eller noen annen tråd rundt emnet. Jeg har bare sett artikkel som sa at Riise var usikker til imorgen? At han hadde gitt seg på trening idag med krampe.

Hvordan er egnetlig stå der? Er han klar igjen, eller er det fortsatt usikkert?
                      Det ser ut til at Riise ikke blir klar til i morgen. Har ikke fått noen opplysninger om skaden er slått opp igjen, får håpe det ikke er så alvorlig!
                      -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

Kommentar

• sten
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2005
                        • 873

skal vistnok ikke være alvorlig,men tviler på att han spiller mot fredrikstad

Kommentar

• Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

Opprinnelig skrevet av sten
                          skal vistnok ikke være alvorlig,men tviler på att han spiller mot fredrikstad
                          I dagens RB sier Erland Johnsen at han regner med at Frode, Vidar og Bjørn Helge spiller.

Kommentar

• sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

det var fint å høre.da var det nok ikke alvorlig.håper dem ikke tar noen sjangser med bjørn helge.

Kommentar

• Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

Nå som vi er så godt som klare for TL neste år også, ser jeg ingen grunn til å gamble ble spillere (spesielt Riise) som man tror blir klare, og dermed risikere å slå opp skaden nok en gang.

Kommentar

• gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3218

Jeg tror det er ganske klart nå at Bjørn Helge

(1) har lært av det siste året, og gir seg bråfort hvis han kjenner noe som helst han ikke liker i låret, enten det er på oppvarminga eller i løpet av kampen, og ikke minst

(2) veldig gjerne vil spille landskamp eller iallfall være med landslaget som reelt alternativ i neste uke, og at han derfor sjøl neppe tar noen som helst sjanser.

Selvsagt vil han aller helst spille kampen i dag for klubblaget, både fordi han elsker å spille for Fugla og vi fortsatt ikke er helt på trygg grunn, men også for å vise seg fram for Hareide som kampklar og god nok til å starte.

Men alt i alt tipper jeg han er ganske så forsiktig hvis han skulle kjenne noe til skaden i dag.

gilbert

Kommentar

• Fuglegutt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2008
                                  • 863

Snakket med BHR før i dag, gutten er rimelig sikker på å spille,men kjenner en viss Murring bak i låret. Skulle testes litt senere fram imot kampstart. Sees på kamp

Kommentar

• gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

Opprinnelig skrevet av gilbert
                                    (2) veldig gjerne vil spille landskamp eller iallfall være med landslaget som reelt alternativ i neste uke, og at han derfor sjøl neppe tar noen som helst sjanser.
                                    Kampen i dag er 10 ganger viktige enn noen av landskampene.
                                    Er BHR enig i det...?
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                      Kampen i dag er 10 ganger viktige enn noen av landskampene.
                                      Er BHR enig i det...?
                                      BHR er mest opptatt av å finne et attraktivt utstillingsvindu. Det tror han at han finner på landslaget.

Kommentar

• Martini
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 294

Har virkelig "trua" før denna matchen når både EJ og Espen går ut og sier at treningsuka kun har vært brukbar, men ikke stort mer!??:???:

Får håpe detta er mer et spill for galleriet for å si d sånn...

3 poeng, en god match og mye selvtillit i troppen inn mot derby mot søpla hadde virkelig gjort seg!
                                        FUGLA TIL VI DØR!

Kommentar

• andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

Opprinnelig skrevet av Martini
                                          Har virkelig "trua" før denna matchen når både EJ og Espen går ut og sier at treningsuka kun har vært brukbar, men ikke stort mer!??:???:

Får håpe detta er mer et spill for galleriet for å si d sånn...

3 poeng, en god match og mye selvtillit i troppen inn mot derby mot søpla hadde virkelig gjort seg!
                                          Nå mener jeg å huske at trenere og spillere pratet om gode treningsuker i hele vår og sommer, uten at det på noen måte viste seg på kampdag. Jeg for min del tar derfor en medioker treningsuke som et godt tegn.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

Working...