Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Høres ut som at det er en klassisk drittkamp der FFK scorer tidlig på våre feil, filmer, syter og drøyer seg gjennom 90 samfulle minutter, LSK ikke setter sjansene og typisk dommeren har mistet kontrollen over det hele.
Antallet kort her er ikke normalt. Dommrne i fokus som vanlig denne runden, Edvardsen dreit seg ut igjen også. Rune Pedersen kan vel snart innse at han har ikke gjør noen særlig god jobb?
og våre kjære elskede hooligans står og skal ha seg en prat med ffk spillere og dommer, og klarer nok en gang å gjøre meg mere flau over å kalle meg LSK gutt enn selv et 5-0 tap hjemme mot enga noen gang kunne gjort
får bare passe på at vi havner høyere enn enga iår så er vel sessongen reddet uansett..
aaah, frustrasjoner, dra din vei
ikke bare det at vi taper, men det er en SKAM den måten vi taper på, feilene som gjøres i forsvar er bare helt utrolig! vi taper på 2 gedigne forsvarstabber og generelt elendig forsvarsspill, samtidig er vi inneffektive foran mostanders mål.
FFK spillerne ligger strødd rundt på banen, dommerne blåser i fløyta og vifter med flagga som om det skulle være 17 mai! Kort utdeles i alle retninger og kamplederen har mista fullstendig kontroll i kampen.
EJ ble forvist til tribunen, altså utvist... likevel sniker han seg ned til trenerbenken å prater. Dette er ikke lov, hva kan konsekvensen av slikt bli hvis dommer eller 4 dommer hadde sett det?
Uansett tull å skulle snike seg ned dit , er du bortvist så er du bortvist, hold deg unna da.
Møkkakamp jeg angrer på at jeg betalte for på Web-TV
faen så unødvendig av rånern å prate på seg gult kort!
Det var ikke Søgård som fikk kortet. Det var Kippe. I sin første hodeduell, på FFKs 16-meter. Et klassisk "åhå-du-heter-Frode-Kippe,-du-skal-ha-kort"-kort! Piss!
FAEN!!!
Inneffektive, upresise, og noen forferdelige tabber.....+ en dommer som var kjøpt å betalt....Begynner også å lure når Espen blir kåra til banens beste over høyttaleranlegget, det kan jo ikke stemme!?....(sorry Espen men du gjorde ALT for mange feil idag).....
Noe som gjør kvelden ekstra frustrerende er å høre på plankehaugen`s KFL sanger og at søpla tar 3 poeng på 5 min i Bodø.....:evil:...Nå er dem over oss igjen........
FAEN!!!
fredrikstad fisleklubb-spillerne lå jo faen meg mer på rygg enn ei trygda hore på heroin.
Når det er sagt har vel ikke Occean putta et eneste mål siden han sa han gikk for toppscorertittelen... Det var vel en 5-6 kamper siden.... Er jo vaksinert mot å score jo...
Det var ikke Søgård som fikk kortet. Det var Kippe. I sin første hodeduell, på FFKs 16-meter. Et klassisk "åhå-du-heter-Frode-Kippe,-du-skal-ha-kort"-kort! Piss!
Sånn er det dessverre med propagandaen til TV2, den virker over tid. Dommerne lar seg påvirke.
og våre kjære elskede hooligans står og skal ha seg en prat med ffk spillere og dommer, og klarer nok en gang å gjøre meg mere flau over å kalle meg LSK gutt enn selv et 5-0 tap hjemme mot enga noen gang kunne gjort
Var vel bare deg som så hooligans. En ekte supporter er aldri flau over å holde med Sportsklubben.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Kommentar