LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

Trist kamp det her. Fryktelig frustrerende å stå å hutre seg igjennom 90 minutter for så å se Occean og Mykle brenne de mulighetene like før full tid.

Det tristeste i dag var likevel det svinet som kaster et beger ut på banen, blir forvist fra tribunen for så å prøve å yppe til bråk med fele feltet. Jeg veit ikke hvem du er, jeg driter ganske hardt i det, men vit at du er et fullstendig verdiløst drittmenneske!
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

FFK spillerne opptrer jo som kjærringer. Må være ekstremt flaut!

Kommentar

• gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

Fortsatt noe som tror vi ikke kan rykke ned?
        F eks via kvalikk mot Sogndal..?

Kampen i dag er kanskje årets dårligste hjemme, og det sier ikke lite. Vi har kun oss selv å skylde på.
        Men det er ikke så veldig overraskende at det kommer en slik kamp nå. På lsk.no gikk Erland Johnsen ut og nærmeste begravde nedrykkingsspøkelset en gang for alle etter seieren i Tromsø.
        Treningene skal også ha vært veldig dårlige denne uken. Og da Riise og Kippe meldte forfall, så ble motgangen enda tydeligere.
        I tillegg makter EJ å komponere et helt lag uten en eneste kantspiller. Brenne, som har vært pill råtten det meste av sesongen, burde vært tatt av etter 20 minutter. For til og med en rusten Jooon sørget jo plutselig for at vi hadde vingspill igjen. Når vi i tillegg vet at FFK sliter på backplassene, så var laguttaket enda mer merkelig.

PS: Var forresten Riise skadet, eller sparer han seg til landslaget som er en viktigere arena for ham??
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          EJ ble forvist til tribunen, altså utvist... likevel sniker han seg ned til trenerbenken å prater. Dette er ikke lov, hva kan konsekvensen av slikt bli hvis dommer eller 4 dommer hadde sett det?
          Uansett tull å skulle snike seg ned dit , er du bortvist så er du bortvist, hold deg unna da.
          Han sniker seg vel ikke ned til benken? Han satt på tribunen, 1 meter fra benken... og han stod noenganger så jeg. Tror 4.dommer så at EJ prøvde å kommunisere med benken fra tribuneplassen sin. Men vanskelig for meg å si, var på stadion og fulgte ikke veldig med på akkurat det.

Tom Harald Haugen, du burde faen meg ikke fått lov til å dømme på løkka engang!! For en latterlig "kar"!
          Kim
          Styremedlem KFL

Kommentar

• maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1287

Her var det mange som ikke hadde gjort hjemmeleksa si. Tydligvis har både spillere, trenere og støtteapparat lullet seg inn i troen på at jobben var gjort i Tromsø.
            At vi taper både mot vif og rbk er det særdeles "gode" muligheter for og vips så trenger bare Ålesund å vinne enten mot Glimt (h) eller Lyn (b) for at kampen i Ålesund blir helt avgjørende.
            Så får vi se da om LSK fortsatt er en Tippeligaklubb i midten av november, eller om Tom Nordli og Kongsvinger tar i mot oss til åpningskamp i Adecco ligaen i april 2009.

ps. Jeg regner med at BHR allerede har meldt forfall til landskampen. For han tar vel ingen sjanser? Eller?

Kommentar

• KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

Faen trist kamp i dag. blir irritert over fredrikstad kyllingene som ligger mer enn det dem løper, og at vi ikke klarer å sette de sjansene på slutten.

Riise og Kippe spilte ikke kippe litt på slutten da men. synes myklebust gjorde det bra på kanten, men Bertheussen var for klønete og han må vel ha litt for skylda på 0-1 målet pluss at han holder på å drite seg skikkelig ut på slutten av første omgang.

Søpla neste kamp. seier der så er det bra igjenn

Kommentar

• tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                og våre kjære elskede hooligans står og skal ha seg en prat med ffk spillere og dommer, og klarer nok en gang å gjøre meg mere flau over å kalle meg LSK gutt enn selv et 5-0 tap hjemme mot enga noen gang kunne gjort

får bare passe på at vi havner høyere enn enga iår så er vel sessongen reddet uansett..
                aaah, frustrasjoner, dra din vei
                Jeg var en av hooligansa som du så fint kaller det. Jeg gikk bort pga at pikken piroja rett etter kampen viste fingern til kanarifansen så han fikk noen sannhetens ord av meg etter kampen... Det var ikke verre enn det....

Kommentar

• Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                  og våre kjære elskede hooligans står og skal ha seg en prat med ffk spillere og dommer, og klarer nok en gang å gjøre meg mere flau over å kalle meg LSK gutt enn selv et 5-0 tap hjemme mot enga noen gang kunne gjort

får bare passe på at vi havner høyere enn enga iår så er vel sessongen reddet uansett..
                  aaah, frustrasjoner, dra din vei
                  La merke til denne gjengen selv. Spesielt en fyr med briller og Napapirji jakke var virkelig voldsom i oppførselen sin.

Trist kamp, ræva spill. Enda tristere at spillere som Jon er det vi har å kaste innpå. Talentløs spiller, rett og slett.

Fredrikstad lå jo mer på bakken enn Liiiin jentene jo. Møkkagjeng.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

Skal vedde på at vi har kantspillere på 3je laget som er bedre en dem vi starta kampen med i dag..... Har vi ikke plass til Brenne på midtbanen så sett han på benken,han og Bjørkøy har ingen ting på kantene og gjøre. Faen er dette så inni helvetes vanskelig å skjønne.

Kommentar

• BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      Fortsatt noe som tror vi ikke kan rykke ned?
                      F eks via kvalikk mot Sogndal..?

Kampen i dag er kanskje årets dårligste hjemme, og det sier ikke lite. Vi har kun oss selv å skylde på.
                      Det er vel ganske mange her på forumet som har vært sikre. Det har tidvis også vært forsøk på latterliggjøring av oss mer kritiske.

Nei, dette er langt fra over beklageligvis. Skal ikke se bort fra at vi må ha hjelp fra andre for å overleve. De neste tre kampene er alle tøffe. VIF har endelig fått selvtillit igjen, RBK valser over det meste, og Aalesund har trua tilbake. Vi får håpe noen hjelper oss, slik at siste serierunde ikke er avgjørende.

I tillegg makter EJ å komponere et helt lag uten en eneste kantspiller. Brenne, som har vært pill råtten det meste av sesongen, burde vært tatt av etter 20 minutter. For til og med en rusten Jooon sørget jo plutselig for at vi hadde vingspill igjen. Når vi i tillegg vet at FFK sliter på backplassene, så var laguttaket enda mer merkelig.
                      Rimelig sterkt å sette opp et lag hvor midtbanen består av fire sentrale spillere. Vi mangler totalt bredde til Jooon kommer inn. Selv om Jooon ikke er noen stjerne, så holder han bredden, og gjør at FFK må tenke bakover. Myklebust gjør det greit på høyre, men sliter med avslutninger, uansett langt bedre enn Bjørkøy.

Brenne er en skandale på venstrekant, men jeg tror ikke Erland har skjønt det gitt. Synes virkelig synd på Brenne, som aldri får sjansen sentralt. Vi trenger noen der som kan skyte. Kiko og Søgård er totalt nakne.

Faktisk også bedring i spill etter at Erland blir utvist. Spørsmålet nå er hvor mange kampers karantene han får.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1453

Men det er ikke så veldig overraskende at det kommer en slik kamp nå. På lsk.no gikk Erland Johnsen ut og nærmeste begravde nedrykkingsspøkelset en gang for alle etter seieren i Tromsø.
                        Treningene skal også ha vært veldig dårlige denne uken. Og da Riise og Kippe meldte forfall, så ble motgangen enda tydeligere.

PS: Var forresten Riise skadet, eller sparer han seg til landslaget som er en viktigere arena for ham??
                        Jeg er enig i at vi kun har oss selv å takke, men svært uenig i at dette var den dårligste kampen vi har spilt hjemme. Kampen i dag var veldig mye bedre enn hjemmekampene mot Tromsø, vif og Ham/Kam for å nevne noen andre grusomme kamper. I dag skaper vi nok til å score mer enn 1 mål, men dessverre er Meter'n ikke så stiv som han var tidligere og Myklebust blir fryktelig heit de gangene han får sjansen. Defensivt gjør midtbanen vår en god jobb, men Biffen og Riseth fungerte ikke sammen i det hele tatt. Begge var dårlige, men Biffen var aller verst og la etter min mening inn en god søknad om å få en stolpe. 3 giganttabber gir et ellers ganske tafatt FFK-lag 2 billige mål.

Ellers er jeg enig i kritikken av laguttaket. Både Joon og muligens også Essediri burde spilt fra start. Merkelig at Brenne ikke ble byttet ut tidligere. Når byttene først kom synes jeg dog Erland skal ha ros for å gjøre de riktige tingene.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          At vi taper både mot vif og rbk er det særdeles "gode" muligheter for og vips så trenger bare Ålesund å vinne enten mot Glimt (h) eller Lyn (b) for at kampen i Ålesund blir helt avgjørende.
                          Så får vi se da om LSK fortsatt er en Tippeligaklubb i midten av november, eller om Tom Nordli og Kongsvinger tar i mot oss til åpningskamp i Adecco ligaen i april 2009.
                          Spesielt når vi ikke har stoppere igjen til neste kamp heller. Riseth sin skade var mere alvorlig enn kippe sin, han forventa å være ute ca en uke. Kippe er vel uansett suspendert pga gule kortet sitt? Andresen er jo allerede ute for i år... og bertheussen imponerte ingen idag! spennende å se hvem som kommer inn der..
                          Kim
                          Styremedlem KFL

Kommentar

• Canário
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1471

Denne kampen viste hvor trist norsk fotball kan være. Led meg igjennom store deler av kampen. Pasningskvaliteten må opp mange hakk, og midtbanen må bli mye mer delaktig i angrepene. En midtbane med Søgård, Kiko, Bjørkøy og en feilplassert Brenne forteller litt om problemet. Men vi har bare vår egen udyktighet å takke. Hvilke feil var det Hagen gjorde som kostet oss noe? Forsvaret derimot...

Dommeren var "veik", men det er kanskje en fordel oss med alt det som var av obstruksjoner, etterslengere og mæling av baller. Hadde det vært Edvartsen som hadde vært her i dag, kunne dette blitt meget stygt i kortstatistikken.

Kommentar

• veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

Kampen mot disse søplehuene fra Fredrikstad skulle vi ha vunnet!! Hadde mer enn nok sjanser til å score 3 mål. Isteden tapte vi takket være en gavepakke fra Riseth og elendige avslutninger fra Mykle og Occean.

Vi trenger en ny spiss! Hvordan i helvete er det mulig å ikke score på den sjansen Occean hadde?
                              trenger også nye kantspillere. Det er jo helt elendig uten Riise.

Kommentar

• ap4
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 271

En av de mest frustrerende kampene jeg har vært på. FFK-spillerne ligger mer nede enn de står på beina, en elendig dommer, giganttabber og spolerte gigantsjanser av LSK-spillere. At Occean brenner de sjansene er faen meg helt utrolig!

Kommentar

• evabeik
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • May 2008
                                  • 70

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                  Han sniker seg vel ikke ned til benken? Han satt på tribunen, 1 meter fra benken... og han stod noenganger så jeg. Tror 4.dommer så at EJ prøvde å kommunisere med benken fra tribuneplassen sin. ...
                                  EJ satt ikke 100% rolig på sin plass, og sneik seg ned mot/på benken minst en gang. Dommerene så det nok ikke, men det gjorde TV2 og viste klipp av det i sin sending. De visste forøvrig klipp av EJ, som gjorde at han virket nærmest like aktiv fra 1. rad som på benken. Tror vel ikke det var fult så ille, men de har sine TV-bilder og det skal vel straffe seg det også!?!

Kommentar

• veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

Dette har ikke noe med kampen å gjøre, men jeg orker ikke lage en egen tråd om det.
                                    Jeg ble vitne til et oppgjør mellom casuals fra LSK og det jeg antar er casuals fra Fredrikstad før kampen i dag. Dette skjedde utenfor LSK-Shopen. Selve dansen varte bare i ca. 1 minutt. Av det jeg kunne se var det ingen som ble alvorlig skadet, men noen blodige ansikter så jeg hvertfall.

Kommentar

• Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

Opprinnelig skrevet av veiron
                                      Dette har ikke noe med kampen å gjøre, men jeg orker ikke lage en egen tråd om det.
                                      Jeg ble vitne til et oppgjør mellom casuals fra LSK og det jeg antar er casuals fra Fredrikstad før kampen i dag. Dette skjedde utenfor LSK-Shopen. Selve dansen varte bare i ca. 1 minutt. Av det jeg kunne se var det ingen som ble alvorlig skadet, men noen blodige ansikter så jeg hvertfall.
                                      Jævla synd i grunn. Skulle gjerne sett at alle ble alvorlig skada.
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

Noen ting må vel være klare for ledelsen nå:

Biffen holder definitivt ikke nivået

Brenne er ekstrem pengesløsing på venstrekant.

Vi spiller fortsatt for livet, og jeg tror dessverre ikke at dette blir avgjort før siste kamp mot Aafk, så EJ må holde tett om at vi er sikret. Sånt straffer seg ALLTID!! Nisser!!

Petter

Kommentar

• emanem
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Aug 2006
                                          • 100

Riise

Jeg er ganske sikker på at Riise har meldt forfall til landslaget. Juonarlist som spurte han under kampen i hvertfall og jeg tolket det som et ja.

Dommeren var dårlig i dag, og Frekkstad var jenter, men avsluttningene og bevegelsene til Fugla var det verste.

Aftenposten:

Dommer Hagen fikk sterke pipekonserter mot seg både ved pause og etter kampen. Han hadde vel ikke sin beste dag på jobben. LSK-fansen var også sterkt irritert over at FFKs spillere så ut til å lide av en kollektiv fallsyke i en periode

Kommentar

Working...