LSK-FFK, Åråsen, søndag 5. oktober kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marat
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Sep 2008
    • 19

I min tid som Åråsen-gjenger har jeg ikke sett maken til simpel oppførsel fra et lag som det FFK viser i dag. Drøying, "skade" etter dueller og uthaling av tiden uten at dommer Hagen gir tilsnakk og kort. Piroja, Everton og Gashi var bare pinlige, og dommer lar det utarte trass i en sportsånd på linje med Lee Carsley.

Midtbanen i dag er en feilkomponering uansett. Forhåpentligvis er Riise tilbake til VIF-kampen, og midtbanen får en ventreside som har to venstrebein i Midttun Lie og Stensaas.

Bertheussen er for dårlig for Tippeliga-fotball, verken mer eller mindre. Han har ikke potensialet til å bli noe annet enn en duellspiller, og når også duellene er dårlige og ballen går mer opp enn fram, sitter man ikke igjen med et godt utgangspunkt for en som først og fremst spiller på det fysiske.

Midtstopperpar neste kamp bør heller bli Gabrielsen og Riseth. Gabrielsen i den rollen han forhåpentligvis skal utvikle seg til å kunne spille på a-laget enn å bruke en spiller som ikke bør ha noen fremtid på Åråsen, hvis ikke standarden ligger på en midstoppertype det går 13 av på dusinet, ikke det engang, for risikoen i spillet og spilleferdighetene er dårligste LSK noen gang har hatt.

For meg ville det vært mer interessant å se hva Gabrielsen kan få til ved siden av Riseth enn å se Biffen en kamp til, uten offensive ferdigheter og med en risiko i spillet fra helvete. Mulig det er tryggere å starte med en spiller som involverer seg sånn han tross alt gjør, enn en som er raskere og trolig bedre spilleferdigheter.

På samme måte - hvis Essediri og Riise ikke blir klar - vil jeg heller se Bolly på kanten enn å se Brenne i en kamp til. Sannsynligheten for at verken Brenne eller Bolly skal dominere er ikke særlig stor, men jeg regner det heller ikke som spesielt sannsynlig at Bolly (og for så vidt Gabrielsen) ville klart å involvere seg enda mindre (negativt) enn hva Brenne på kant og Bertheussen har gjort de gangene de har spilt.

Marat
    Last edited by Marat; 05.10.2008, 23:36.
    Лучше всего с футболом являются фанатиками болельщиков

Kommentar

• Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1453

Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
      Uff, etter å ha sett situasjonene på TV var flere av situasjonene jeg trodde var filming, bare stygt spill fra LSK. Det gule til kippe så ut som et billig et, men er jo soleklart. Skjerpings!
      Tøv. Flere av situasjonene er riktignok frispark, men det er filming når man blir "skadet" hver eneste gang man av ymse grunner er en tur nede på gresset. At TV2 ikke vinklet saken spesielt fordelaktig for LSK slår ikke ned som noen bombe.
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7131

Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
        Uff, etter å ha sett situasjonene på TV var flere av situasjonene jeg trodde var filming, bare stygt spill fra LSK. Det gule til kippe så ut som et billig et, men er jo soleklart. Skjerpings!
        Vel, husk at du så disse innslagene på TV2. Kanalen der en VIF-spillers seine inngripen med strake knotter rett inn i ankelleddet til en motstander i følge "eksperten" ikke engang er gult kort.

Gashi hadde fire stygge etterslenger utover i andre omgang, og slo til en LSK-spiller i bakhodet. Den stygge lille rotta gjorde nok til å ha blitt utvist tre ganger. Se det sies det ikke noe om på TV 2. Er du overrasket over det?
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

passe på å ikke kaste for mye stein i glasshus her, selv om jeg kom ut av tellinga på hvor mange ganger wallace stupte i bakken i reneste ric flair stil uten at noen var borti han, Sundgot ble liggende nede og virka veldig skada etter tackling bakfra av piroja, men med en gang piroja får det gule kortet hopper sundgot opp og løper i posisjon som om ingenting skulle skjedd..
          Kim
          Styremedlem KFL

Kommentar

• Raskolnikov
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1453

Sundgot biter tennene sammen som en mann og løper opp for å kjempe om poeng for fugla. Poenget ditt var?
            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Langvinter
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Oct 2008
              • 3

Har lest forumer her i lang tid.

Stort sett nøyd meg med å lese.
              I dag bryter jeg lydmuren for å si følgende.

Har i flere år respektert FFK som et greit fotball lag.
              Den tid er over.
              Null respekt i all fremtid.
              Dette MÅ være instruert fra sidebenken. Så helt topp at Vidar tar det opp direkte med trener.

FFK hvem???? håper de tar turen ned i vikarligaen snarest mulig.
              Kan vi bytte dem med Moss? så vi får et østfoldslag vi kan ha en hvis form for respekt for?

Vel, 9 poeng til å spille for.

Kommentar

• Superstefan
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 2180

Jeg mistet min Manfrotto monopad (enbeint fotostativ) på kamp i dag. Enten nedenfor kfl tribunen eller når jeg knipset på tribunen før kamp.Hadde noen funnet denne eller leverte den noe sted hadde jeg vært evig takknemlig.

Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

Opprinnelig skrevet av Langvinter
                  Har i flere år respektert FFK som et greit fotball lag.
                  Den tid er over.
                  Null respekt i all fremtid.
                  Dette MÅ være instruert fra sidebenken.
                  Wallece sin sparking av ball nr to inn på banen er for meg beviset på at de hadde til hensikt å være usportslige fra første spark. Makan til usportslig møkkalag har jeg ikke vært vitne til i Norge.

Kommentar

• LSK N/B
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 830

Den dagen sportsklubben opptrer sånn som FFK gjorde i dag, er den dagen jeg slutter å gå på Åråsen. Jeg klarer ikke å fatte at noen klarer å forsvare FFk sin oppførsel i dag.
                    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

Som mange "eksperter" her inne på forumet har nevnt uttallige ganger; Hvorfor starter LSK nok en kamp uten "vinger"?! Alle tap er sure, men 1 seier og 1 tap er bedre enn 2 uavgjorte rent poengmessig.. Men tapet i "statistikken" burde vel hvert spart til en bortekamp, evt RBK kampen.
                      FFK får med 3 poeng godt betalt i forhold til spill og målsjanser, samt en del sympati rundt om på diverse forum og i media ellers.. LSK er som vanlig den store stygge ulven og de fleste har fokus på det fremfor at LSK faktisk skapte mange flere sjanser enn FFK og at FFK fremstår som ett meget usportslig lag.
                      At en FFK spiller kan vise fingern til kanarifansen uten at det en gang er nevnt i media sier sitt!!

Kommentar

• Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                        Den dagen sportsklubben opptrer sånn som FFK gjorde i dag, er den dagen jeg slutter å gå på Åråsen.
                        hehe, man klarer ikke å la være å støtte fugla
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

Kommentar

• amazing
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Oct 2008
                          • 2

Er det mulig...

Det var en gang jeg hadde LSK som mitt favorittlag! Den tiden er det slutt på.. LSK fremstår som et lag hvis eneste agenda er å komme for seint inn i taklinger, komme med knotter først og det ser rett og slett ut til at de er ute etter å skade flest mulig av motstanderne.. Og midt oppi dette står ”hærfører” Vidar Riseth.. den største grisespilleren som finnes i norsk fotball! Jeg må si jeg mistet all respekt for LSK når de hentet Riseth til klubben, altså fyren er rett og slett en vandrende katastrofe.. Jeg synes det er småflaut når LSK spillere står frem i etterkant av denne kampen, og skylder på at FFK spillerene ligger nede mye, når LSK spillerne er for seint inn i 90 % av taklingene… Det verste er at det virker som om de har trent på dette, alle er jo sånn… Brenne, Bjørkøy, Søgård, Kippe.. de var jo ikke sånn tidligere, da spilte til og med LSK fotball, nå er det bare destruktiv løping etter ballen..
                          FFK hadde t.o.m. en spiller nede med skade, spilte ballen over sidelinja, og LSK tar innkastet og går rett i angrep.. Altså HALLO..

Kommentar

• Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

Ja da var vi godt nede på jorda igjen! Så nå tipper jeg vi blir værenes her en stund også. Meget betenkelig at vi ikke evner å dra i land slike kamper. På tide for Occean å sette et par mål igjen.

Kommentar

• dennis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 872

Opprinnelig skrevet av amazing
                              Det var en gang jeg hadde LSK som mitt favorittlag! Den tiden er det slutt på.. LSK fremstår som et lag hvis eneste agenda er å komme for seint inn i taklinger, komme med knotter først og det ser rett og slett ut til at de er ute etter å skade flest mulig av motstanderne.. Og midt oppi dette står ”hærfører” Vidar Riseth.. den største grisespilleren som finnes i norsk fotball! Jeg må si jeg mistet all respekt for LSK når de hentet Riseth til klubben, altså fyren er rett og slett en vandrende katastrofe.. Jeg synes det er småflaut når LSK spillere står frem i etterkant av denne kampen, og skylder på at FFK spillerene ligger nede mye, når LSK spillerne er for seint inn i 90 % av taklingene… Det verste er at det virker som om de har trent på dette, alle er jo sånn… Brenne, Bjørkøy, Søgård, Kippe.. de var jo ikke sånn tidligere, da spilte til og med LSK fotball, nå er det bare destruktiv løping etter ballen..
                              FFK hadde t.o.m. en spiller nede med skade, spilte ballen over sidelinja, og LSK tar innkastet og går rett i angrep.. Altså HALLO..
                              Det var vel en grunn til at ballen ikke ble kastet tilbake og det var at Lsk-spillerne var j... irritert på alle ffk-spillerne som lå strødd ute på banen , de fleste med en faket skade. Så vidt jeg registrerte var det jubel på tribunen da de IKKE kastet ballen tilbake.... og jeg var en av dem.

Kommentar

• Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

Folk som slutter å heie på et lag trenger vi ikke uansett, så like greit du slutter å heie på LSK. Har man et lag så HAR man et lag, går ikke an å slutte å heie på dem. FUGLA FOREVER
                                Da dem ikke spilte ballen tilbake etter innkast hadde FFKspillerne lagt seg så mange ganger at gutta faen ble lei av dette tullet, synes de gjorde riktig, da var grensa for tulleri nådd!
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Gratulerer. Du er dagens troll.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7131

LSK fremstår som et lag hvis eneste agenda er å komme for seint inn i taklinger, komme med knotter først og det ser rett og slett ut til at de er ute etter å skade flest mulig av motstanderne.
                                    Gratulerer, du er årets største idiot. Brenn lenge og godt.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Bibaboy
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 712

Ja ekte supportere som deg har i ikke behov for i dete hele tatt. Du kan jo f.eks begynne å heie på Stabæk eller nettopp Fredirkstad hvis det er avgjørende for deg hvilken plass de ligger på. Hvis du i tillegg synes den bedritne oppførselen til FFK spillerne i går tiltaler deg som supporter. Ja da har du svært lite greie på fotball. Foreslår at du sitter hjemme å koser deg med Glamour og andre TV serier som en ikke trenger å følge med på hele tiden. Kommentaren din er så hårreisende at en skulle tro du var ei slekt med neandertaleren Gashi. Er det virkelig mulig.
                                      Fugla Forever

Kommentar

• amazing
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Oct 2008
                                        • 2

Ha ha

Like kjappe i kommentarene som spillerene er seint inn i taklingene..

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Like kjappe i kommentarene som spillerene er seint inn i taklingene..
                                          Reis hjem til Fredrikstad. Vær forsiktig så du ikke slår deg og blir liggende på veien.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...