Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi har vært nokså ujevne, etter "oppturen" uavgjort mot stabekk var vi mange hakk svakere mot molde. Fredrikstad sliter om dagen, men jeg tror ikke vi kjører over dem akkurat. De lar seg motivere av medaljekampen mens vi har "sikret" tippeligaspill og senker skuldrene. Kan fort bli tap her.
Håper jeg slipper å se enda en startoppstilling "uten" en venstrekant... Om ikke JML er god nok, bør EJ i det minste benytte seg av Fellus (Bolly inn når Fellus blir sliten) på en av kantene.
Bortsett fra hvem som skal spille venstrekant synes jeg resten av laget gir seg selv. Synes det blir for defensivt med Bjørkøy på kanten og Søgård sentralt på hjemmebane, og JML er vel den eneste venstrevingen vi har. Kjedelig å vrake PSA selvfølgelig, men å forandre på backfirern nå er bare tull.
Når det er sagt så regner jeg med at det dukker opp en skade eller to i løpet av uka.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Vi har vært nokså ujevne, etter "oppturen" uavgjort mot stabekk var vi mange hakk svakere mot molde. Fredrikstad sliter om dagen, men jeg tror ikke vi kjører over dem akkurat. De lar seg motivere av medaljekampen mens vi har "sikret" tippeligaspill og senker skuldrene. Kan fort bli tap her.
Følger tankegangen om at lag som nettopp har vunnet gjerne slepper seg litt nedpå i neste kamp, men etter en så svak vårsesong tror jeg laget er motivert for å fullføre HELE høstsesongen med stil. Vi har noe å hevne etter den dårlige bortekampen mot FFK.
Dessuten er dette en hjemmekamp for LSK, så da skal det gis full gass.
Forventer et heltent lag som kjører på i angrep og nekter motstanderne sjanser.
Er enig i at det er mye som taler for at vi kan få et overtak i denne kampen. Uansett mener jeg at det ikke er noen sikker H. Får vi et tidlig mål i mot er vi dessverre så dårlige fremover på banen at vi kommer til å slite for å utligne. Motgang i denne kampen, om det så er dommeravgjørelser, skader eller annet utenomsportslig slår verre ut for vår del. Vi er et bånnlag fremdeles. Nå bør jeg vel til sist nevne at jeg er litt sløvere enn vanlig i dag, jeg har hatt en stiv en i snart to døgn og har nokså dårlig blodtilførsel til toppetasjen. Ser ut som Joker'n i trynet gjør jeg også
Er enig i at det er mye som taler for at vi kan få et overtak i denne kampen. Uansett mener jeg at det ikke er noen sikker H. Får vi et tidlig mål i mot er vi dessverre så dårlige fremover på banen at vi kommer til å slite for å utligne. Motgang i denne kampen, om det så er dommeravgjørelser, skader eller annet utenomsportslig slår verre ut for vår del. Vi er et bånnlag fremdeles. Nå bør jeg vel til sist nevne at jeg er litt sløvere enn vanlig i dag, jeg har hatt en stiv en i snart to døgn og har nokså dårlig blodtilførsel til toppetasjen. Ser ut som Joker'n i trynet gjør jeg også
Siden ffk nå kom litt med i gullkampen kommer de til å møte topp motiverte. Vi er ute av den værste nedrykksgjørma, men tror ikke våre gutter vil stille umotiverte. Vil sikkert rette opp inntrykket fra kampen i Fredrikstad tidligere i år. Det er ingen umulig oppgave for oss å vinne denne. Defensivt er vi veldig kompakte. Og sjanser vil vi garantert få mot ffk på hjemmebane. Bare OO og Mykle kan være litt effektive for en gangs skyld.
Denne kampen har så mange poenger at det kan bli en fryd for oss supportere dersom vi slår FFK. Først av alt er det som folk har vært inne på: revansje! Vi ble regelrett utspilt og sendt hjem med halen mellom bena fra Fredrikstad tidligere i år. I tillegg har det vært en del folk fra Fredrikstad-leieren som har "mobbet" Brenne og Bjørkøy for at de valgte LSK og ikke FFK. La bena snakke, gutter! Og som nok et tillegg kan nevnes: Vi kan faktisk ende på relativ respektabel plassering for historiebøkene likevel, selv om vi ikke ender i toppen. Stå på, gutter! Vi støtter dere og følger dere.
Kommentar