Dagens cup-kamp - følges den live noe sted ?
Sander - LSK
Collapse
X
-
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Re: Sander - LSK
Opprinnelig skrevet av woodyDagens cup-kamp - følges den live noe sted ?Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Endelig mål
0-1 Koren på straffe i det 46. minutt- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Opprinnelig skrevet av GlennDet går rykter om 0-0 til pause. Flaut!
Kan et mål imot sette videre cupeksistens i fare!?!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Nå kan vi vel vente oss et stormløp fra Sander i jakten på utligning?
Lista melder også at det ikke har blitt foretatt noen bytter ennå.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Tviler vel litt på om Sander i det hele tatt er i stand til noe stormløp mot våre staute menn, men vi kan jo håpe at det åpner seg noen rom vi kan bruke. Selv om gutta sikkert ikke yter maks, så lyder en knepen seier mot et 3. divisjonslag ikke akkurat som musikk i mine ører.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Opprinnelig skrevet av gulostOpprinnelig skrevet av Jan BananTviler vel litt på om Sander i det hele tatt er i stand til noe stormløp- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Stadig 1-0 til Fugla..
Ifølge tv2 har Winsnes truffet tverrliggeren,mens Radulovic hadde en mega-miss.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Vi er videre, skulle slått dette laget med minst 5 mål, men gutta hadde vel ikke helt dagen. Det viktigste er at vi er videre. Håper på bortekamp mot Bærum i neste rundeUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananOpprinnelig skrevet av gulostOpprinnelig skrevet av Jan BananTviler vel litt på om Sander i det hele tatt er i stand til noe stormløpStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryfy faen, det var en dårlig fotballkamp det.Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar