Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
For oss LSK-supportere som befinner oss i utlendighet vil det være et kjempetilbud å få webkamera på Åråsen! Andre lag har jo det! Få opp et par slike NÅ!
Intet ville være som å kikke på Åråsen, lytte på LSK-CDn og ta en kveld med en Guinness eller to her ute.
Gjør jeg? Hmm... det visste jeg ikke. Jeg tenker på webcamera som oppdateres ja...
Men ikke nødvendigvis hvert 15. minutt. Det finnes jo alternativer med hyppigere bildeskift? Det er ment som et tilbud til den og de som befinner seg LAAANGT borte... og savner favorittlaget og favorittbanen. ikke til den som vil følge en kamp. Vil du dét, så får du møte opp. Vi som aldri kan dét får trøste oss med webkameraet. Bare det å se et oppdatert bilde av gresset gir et lite kick. Du forstår vel dét du som er en eLSKer av fotball? Det var "bare" det... Se i nåde til oss i det fjerne og gi oss et par webkameraer. Vi forlater aldri LSK selvsagt om vi har reist fra Lillestrøm.
Man behøver jo ikke låse kameraet i en posisjon. Et slikt kamera er bevegelig: Det betyr at vi kan se banen/gresset når det ikke skjer nope... og andre ting ellers. Men hviorfor nøye seg med ETT kamera!? Har man to kameraer kan man både se fugla og kanarifans... - pluss bane!!!
Har også sett kameraer som streamer live over nettet. Hadde vært tøft å kunne fikse for eksempel streaming av lyd fra hjemmekampene våre over nettet live til kanaris i Australia og andre obskure steder. Kongekult, faktisk.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Har også sett kameraer som streamer live over nettet. Hadde vært tøft å kunne fikse for eksempel streaming av lyd fra hjemmekampene våre over nettet live til kanaris i Australia og andre obskure steder. Kongekult, faktisk.
Men da ville vel mange sittet hjemme og sett på isteden for å være på kamp?
Det skulle iallefall kostet :o
lyd hadde vært helt KONGE !! sitte å høre på KFL :-)
dem som bor i lillestrøm kan seff ikke få tilgang til dette , hehe .
bare dem nord for sinsenkrysset , og man kan ikke sammenligne hverken tv eller lyd med det å være der
bare dem nord for sinsenkrysset , og man kan ikke sammenligne hverken tv eller lyd med det å være der
Nå er jo Lillestrøm et sted jeg bare suser forbi i flytoget, men er dere plutselig havnet SØR for Sinsenkrysset??? :shock:
Nå er jo Lillestrøm et sted jeg bare suser forbi i flytoget, men er dere plutselig havnet SØR for Sinsenkrysset??? :shock:
Kommentar