Slokvik må gå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Slokvik må gå!

    Dette har vært en gjenganger for Benny i år, spredd over en rekke tråder. Vi har aldri hatt så mye skader som denne sesongen. De har vært spredd over omtrent hele stallen, og har ofte vært langvarige og med tilbakefall.

    Slokvik er selvsagt hovedansvarlig for dette som fysisk trener. Det nytter ikke å legge all skyld på Uday og treningsopplegget i vinter. For det første, så var Slokvik med på det, og for det andre, så begynner det å bli en stund siden et nytt regime ble innført.

    Nei, Slokvik har en stor del av skylden for elendigheten i år. Hvis Tom Nordlie var hjerteresset (Uday) i regimet som har knekt ryggen på LSK, så hadde Slokvik i det minste rollen som sparkonge (Kjemiske Ali), for å benytte den analogien. Slokvik var den som utførte det fysiske treningsopplegget, som fortoner seg som en fotballmessig massaker.

    For å være litt positiv her også (som mange etterlyser), så er det ekstremt bra at vi får inn Geir Kåsene, som både er trivelig og kompetent. Det skjer samtidig som at fysio Jørn Karlsen (hjerterfem, Doktor Død i regimet) forsvinner, ikke et sekund for tidlig.

    PS. Folk kan sikkert gjette seg til hvem jeg anser som sparesset i elendighetens regime.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #2
    Jeg mistenker benny for å ta alt og alle som hadde noe med Nordlie å gjøre. Hvorfor ikke sparke spillerne våre når du er igang? Er det noen du ikke driver heksejakt på Benny?

    Var det ikke her du mente at Erland Johnsen måtte gå?
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #3
      Ser for meg BennyLems alter ego i hekseprosessene under middelalderen: Lenge før utspørringen har tatt til og den stakkars kjerringa har blitt dyppet i elva har benny fyrt opp bålet og står klar med tennvæska. Dessverre fungerer vel mange av disse anklagene mot apparatet i lsk på samme måte som en typisk heksejakt: Går det til helvete beviser det at benny har rett i sine antagelser. Går det bra beviser det absolutt ingenting.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #4
        Opprinnelig skrevet av CFD
        Jeg mistenker benny for å ta alt og alle som hadde noe med Nordlie å gjøre. Hvorfor ikke sparke spillerne våre når du er igang? Er det noen du ikke driver heksejakt på Benny?
        Vel, da misforstår du litt. Jeg var kritisk til Nordlie og ville ha han fjernet. Det ble etterfulgt. Imidlertid mener jeg at all skyld ikke kan legges hos Nordlie. Han har en rekke medkollaboratører. Herunder Slokvik, som jeg holder ansvarlig for årets skademareritt.

        Som kjent var jeg av Nordlies tidligste kritikere, og også blant de kraftigste. Noe av det jeg var mest kritisk til var treningsopplegget, som jeg advarte mot i vår. Dette ble forsøkt imøtegått av Nordlie selv gjennom media, samt av flere regimetro her på forumet. I etterkant, så har det vist seg at Benny hadde rett. Danton, Bjørn Helge og flere andre har i ettertid bekreftet det Benny har advart mot.

        Nå advarer jeg som kjent mot Slokvik, noe jeg også har gjort i en rekke andre tråder.

        Fortell med det CFD, hvis ikke Slokvik er ansvarlig for skademarerittet, hvem er det da?
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          #5
          Antar at Lemmet har inngående kunnskap i treningsopplegget fra i vinter? I så fall, opplys oss! Hvis ikke du har mer saklig argumentasjon enn det du åpner tråden med, foreslår jeg at du gaffataper tastefingrende dine på ryggen...

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Vi vet disse tre tingene:

            - BennyLem er svært sjelden eller aldri å se på LSKs treninger. Han vet følgelig lite om hva som skjer på feltet, hvilken rolle Slokvik spiller og har spilt osv.

            - BennyLem kjenner fint lite til Slokvik, både som fagmann og person.

            - Det er hovedtreneren som har siste ordet i forhold til treningsmengde og innhold på treningene. Og når det gjelder å si stopp til enkeltspillere (f.eks. Riise), har fysio, lege og ikke minst spilleren selv et minst like stort ansvar som den fysiske treneren.

            Jeg har ingen grunn til å tvile på Slokvik, verken som fagmann eller person. I den grad jeg har hørt noe, har det vært positive ting.

            Og hva mener du han egentlig har skylda for? Er det Slokviks feil at Midttun Lie ryker fingeren mens han holder Gundersen i trøya? At Otto får en vridning under oppvarminga?

            Er det Slokviks feil at Riseth sliter med akillesen og Pål Steffen med en betennelse under foten? Vil det ikke være mer naturlig å legge skylda på lege, fysio eller spilleren selv, om man absolutt skal fordele skyld i disse to tilfellene?

            Hva med Kiesenebner og Johnsen, som har samme kneskader som Solskjær? Er dette Slokviks feil, og ikke minst, er Uniteds medisinske apparat også udugelig?

            Like idiotisk er det å klandre Slokvik for Riises skader. Allverdens eksperter både i inn- og utland har forsøkt å finne svaret på gåten. Ingen klarer det. Kanskje vi skal la BennyLem undersøke Riise?

            Nei, full støtte til Slokvik fra denne kanten. La oss stå sammen i serieinnspurten!

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #7
              Opprinnelig skrevet av skotten
              Antar at Lemmet har inngående kunnskap i treningsopplegget fra i vinter? I så fall, opplys oss! Hvis ikke du har mer saklig argumentasjon enn det du åpner tråden med, foreslår jeg at du gaffataper tastefingrende dine på ryggen...
              Den argumentasjonen virker skremmende kjent. Det var nøyaktig den samme Uday prøvde seg på i vinter. Han uttalte blant annet dette, sannsynligvis myntet på undertegnede:

              "– Nei, egentlig bryr jeg meg ikke om så mye. Men av og til blir jeg irritert når jeg leser for eksempel fansens diskusjonsforum. I det siste er det blitt hevdet der at LSK under min ledelse driver med "gampetrening". Når det kommer slike feilaktige uttalelser som er basert på ukvalifisert synsing fra folk som ikke har vært til stede på en eneste trening, blir jeg irritert, sier han." http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=185

              Som presisert, så har ettertiden vist at Benny hadde rett den gangen. Denne tråden inneholder forøvrig mye nyttig: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...n+2008&page=45 Som dere kan se har Benny vært kritsik til Slokvik siden april.

              Oppsummert, jeg har ikke vært på en eneste trening i år. Som tidligere påpekt synes jeg det er direkte skremmende at en fyr bak et tastatur på Torshov klarer å se problemer i LSK raskere enn de som følger klubben tett.

              La meg justere det siste litt. Jeg vet det er mange andre sentrale i klubben som har sett problemene, men de har ikke turt eller villet gjøre noe med de.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #8
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Vi vet disse tre tingene:

                - BennyLem er svært sjelden eller aldri å se på LSKs treninger. Han vet følgelig lite om hva som skjer på feltet, hvilken rolle Slokvik spiller og har spilt osv.
                Se svar til Skotten. Det der er Uday-argumentasjon dere bedriver, og vi så hvor det førte han.

                Opprinnelig skrevet av Lars
                - BennyLem kjenner fint lite til Slokvik, både som fagmann og person.
                Benny ser resultatene i årets sesong. Mangel på overskudd og hyppige skader har vært kjennetegnet. Som jeg spør over, hvis ikke dette er Slokvik sitt ansvar, hvem er det da?

                Det nytter ikke å legge all skyld på Uday her. Flere har vært medskyldige.

                Opprinnelig skrevet av Lars
                Og hva mener du han egentlig har skylda for? Er det Slokviks feil at Midttun Lie ryker fingeren mens han holder Gundersen i trøya? At Otto får en vridning under oppvarminga?

                Er det Slokviks feil at Riseth sliter med akillesen og Pål Steffen med en betennelse under foten? Vil det ikke være mer naturlig å legge skylda på lege, fysio eller spilleren selv, om man absolutt skal fordele skyld i disse to tilfellene?

                Hva med Kiesenebner og Johnsen, som har samme kneskader som Solskjær? Er dette Slokviks feil, og ikke minst, er Uniteds medisinske apparat også udugelig?

                Like idiotisk er det å klandre Slokvik for Riises skader. Allverdens eksperter både i inn- og utland har forsøkt å finne svaret på gåten. Ingen klarer det. Kanskje vi skal la BennyLem undersøke Riise?
                Som jeg har nevnt tidligere, så vil man alltid ha noen skader i klubben. Alle skader vil kunne forklares som enkeltepisoder. Det er når det blir så mange skader samtidig og over lang tid at vi må se etter underliggende årsaker.

                Hvorfor har LSK mer skader nå enn LSK har hatt tidligere? Hvorfor har LSK mer skader enn andre klubber?

                Jeg tror ikke på tilfeldigheter over tid. Min forklaring er at Slokvik har gjort en dårlig jobb over tid, og må ta ansvar for det. Jeg er åpen for andre forklaringer, men uflaks og tilfeldigheter som bortforklaring aksepterer jeg ikke.

                Opprinnelig skrevet av Lars
                Nei, full støtte til Slokvik fra denne kanten. La oss stå sammen i serieinnspurten!
                Litt pussig å skulle innføre fredningstid på forumet. Skal det være slik at vi ikke kan kritisere trenere eller spillere mens sesongen pågår? Er det først etter sesongen, og et eventuelt nedrykk, at vi kan ta diskusjonen?
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Som presisert, så har ettertiden vist at Benny hadde rett den gangen.
                  Jasså?

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Jeg blir ikke akkurat imponert over at du har hatt rett i dine spådommer en eller annen gang. Om man fyrer av nok skudd, vil selv en blind person treffe blinken til slutt...

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3208

                      #11
                      Ansvar for kondisjon og skader

                      Fra annen idrett, f.eks. langrenn (som Slokvik for øvrig burde kjenne godt til), er det godt kjent at treningsregimer har svært langvarige virkninger. Utøvere som har overtrent et år eller for én sesong har ofte fått svake resultater, men tjent på det året etter, hvis de har vært kloke nok til å dempe litt på treningsmengde og/eller intensitet.

                      Langtidsvirkningene av nesten halvannet års regime med vekt på Nordlie-testen er derfor neppe borte etter tre-fire måneder. Det var det jeg blant annet hadde i tankene da jeg skreiv at sesongen har tært på kreftene. (Et alternativ, som jeg ikke tør å se helt og totalt bort fra, er at reduksjonen i treningsmengdene som ble gjort i vår, alt før TN fikk sparken, har skylda for eventuell svak kondis. Men nå ser det for meg ikke ut som det er kondisjonen i selve kampene som er problemet, spillerne har fortsatt hatt godt med krefter igjen i sluttminuttene av de siste kampene.)

                      Overtrening og feiltrening kan derimot opplagt fortsatt skape grunnlag for skader og slitasjer, som vi har hatt med en urovekkende høy tendens i år. Særlig når vi tar i betraktning de flotte treningsforholda det siste året, med oppvarma kunstgras, innendørshall og oppvarma naturgras, i tillegg til selve Åråsen. Likevel er skadefrekvensen nå minst like høy som under Erlandsens gampetrening på en hardfrossen grusbane ved Skedsmohallen.

                      En viktig del av forklaringa er faktisk å finne i rekrutteringspolitikken, med innkjøp av to langtidsskadde spillere. De var ment å erstatte våre to viktige australske nøkkelspillere, men har omtrent ikke spilt, og utsiktene framover er heller ikke veldig lyse. Rekruttering av eldre og erfarne spillere gir også økt skadepotensiale. Jeg synes både Riseth og Stensås har gjort solide jobber jeg setter pris på, men all erfaring tyder på at du er mer utsatt for skader jo eldre du blir.

                      Andre skader kan neppe noen i ledelsen bebreides for, som Jooons finger og Espens skulderskade i treningskamp i vinter.

                      Men at typiske belastningsskader som Riises, Steffis og Simens og flere andre som sliter med småtrøbbel kan ha å gjøre med treningsopplegget, det virker ganske logisk. Og her må ansvaret legges på flere: Hovedtrener gjennom de foregående halvannet år, det medisinske apparatet, spillerne sjøl (det er nokså opplagt at Bjørn Helge er en vanskelig mann å holde tilbake når han nesten alltid er for ivrig etter å trene og spille mer, særlig når treneren har de samme tendenser). Og naturligvis fysisk trener.

                      Etter min vurdering var det relativt vågalt av daværende hovedtrener å ansette en fysisk trener uten særlig erfaring fra fotball eller annen lagidrett. Og at Slokvik var med på opplegget fra Nordlie gir ham et tungt medansvar for dagens situasjon. Men som nevnt er det såpass mange andre faktorer og ansvarlige at jeg personlig veit altfor lite (enda jeg er iallfall litt nærmere enn Torshov...) om hvilken rolle Slokvik faktisk har spilt til at jeg verken vil kreve et Slokvikhode på et fat eller vil gi full støtte. Her, som ofte ellers, er jeg litt skeptisk, men avventende til jeg får svar på noen flere spørsmål.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Se svar til Skotten. Det der er Uday-argumentasjon dere bedriver, og vi så hvor det førte han.
                        Heller Nordlieargumentasjon enn FrP-argumentasjon, som du bedriver.

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Benny ser resultatene i årets sesong. Mangel på overskudd og hyppige skader har vært kjennetegnet. Som jeg spør over, hvis ikke dette er Slokvik sitt ansvar, hvem er det da?
                        En evaluering av hver enkelt skade for seg, vil kunne gi svar på hvor mange som har vært grunnet i overbelastning. I utgangspunktet klarer jeg bare å se skaden til Riise. Mangel på overskudd er hovedtrener, og kun hovedtreners ansvar. Ting som kom meg for øret i våres kunne tyde på at Slokvik virkelig prøvde å få Nordlie til å slippe opp på treningsmengden tidligere, men at sistnevnte var sta og sto på sitt opplegg. Rykter selvsagt, men ingen røyk uten ild.

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Det er når det blir så mange skader samtidig og over lang tid at vi må se etter underliggende årsaker.

                        Hvorfor har LSK mer skader nå enn LSK har hatt tidligere? Hvorfor har LSK mer skader enn andre klubber?
                        Enig i at vi må se etter underliggende årsaker til hver enkelt skade, men du har jo allerede løsningen! At LSK har mer skader enn andre klubber i en enkeltsesong, trenger ikke ha noe med treningsopplegget å gjøre. Og ser man nærmere på de enkelte skadene, vil det underbygge min argumentasjon - og ikke din. Viser til de samme skadene som Lars, samt Søgårds langtidsskade. Hvis et brudd i skulderen etter fall mot kunstgressdekke har noe med overbelastning å gjøre, så vet ikke jeg hva som ikke har med overbelastning å gjøre. Det eneste klanderverdige jeg kan se er at Riise, og kanskje Johnsen, har blitt pushet tilbake i trening for tidlig. Dette er ikke Slokviks ansvar.

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Jeg tror ikke på tilfeldigheter over tid.
                        Ikke jeg heller, takk for at du understreket mitt eget poeng istedet for ditt eget.

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Litt pussig å skulle innføre fredningstid på forumet. Skal det være slik at vi ikke kan kritisere trenere eller spillere mens sesongen pågår? Er det først etter sesongen, og et eventuelt nedrykk, at vi kan ta diskusjonen?
                        Vi tar jo diskusjonen, så hva er problemet? Hvis LSK skulle rykke ned, vil jeg forøvrig ikke skifte standpunkt i debatten for/mot Erlend Slokvik. Hvis det derimot skulle dukke opp noe veldokumentert som tyder på at han har gjort en dårlig jobb, så kan det hende jeg snur. Men da må det annet enn FrP-retorikk til.

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Likevel er skadefrekvensen nå nesten høyere enn under Erlandsens gampetrening på en hardfrossen grusbane ved Skedsmohallen.
                          Takk for godt innlegg Gilbert, og at noen vil diskutere selve saken.

                          Nettopp det du peker på her har vært grunnlag for min hypotese. Når alt i stor grad ligger til rette for god form og lite skader, hvorfor skjer da det motsatte?

                          Jeg er en stor tilhenger av prinsippet Occam's razor. Når alt annet er likt, så er den enkle løsningen sannsynligvis den rette. I år så har vi hatt vel så bra forhold som tidligere, og definitivt mye bedre enn under Erlandsen.

                          Min hypotese har derfor vært at Nordlie og Slokvik drev totalt feil.

                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          En del av forklaringa er å finne i rekrutteringspolitikken, med innkjøp av to langtidsskadde spillere.
                          Helt enig. Dette har jeg også vært inne på i flere tidligere kritsiske innlegg. Det blir som å kjøpe en virkelig nedslitt bruktbil. Før du gjør det, så skal du vite at du er en virkelig kompetent reparatør. Slik jeg ser det har ikke vi noen med den kompetansen. Innkjøpene er selvsagt ikke Slokvik sin feil, men en med mer kompetanse ville kanskje reddet sitasjonen.

                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Men at typiske belastningsskader som Riises, Steffis og Simens og flere andre som sliter med småtrøbbel kan ha å gjøre med treningsopplegget, det virker ganske logisk. Og her må ansvaret legges på flere: Hovedtrener gjennom de foregående halvannet år, det medisinske apparatet, spillerne sjøl (det er nokså opplagt at Bjørn Helge er en vanskelig mann å holde tilbake når han nesten alltid er for ivrig etter å trene og spille mer, ogs ærlig når treneren har de samme tendenser). Og naturligvis fysisk trener.
                          Helt enig. Det er alle sin feil. Men til syvende og sist, så har Nordlie og Slokvik hovedansvaret. Hvis Slokvik ikke har vært enig med Nordlie, så har han ikke signalisert dette på noen måte. Han bærer derfor ansvaret, men også på større måter enn Nordlie.

                          En hovedtrener har mange ansvar, alt fra innkjøp til taktikk. En fysisk trener har kun ett ansvar, fysisk form. Når den svikter totalt, så er det berettiget å kritisere den fysiske treneren.

                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Etter min vurdering var det relativt vågalt av daværende hovedtrener å ansette en fysisk trener uten særlig erfaring fra fotball eller annen lagidrett. Og at Slokvik var med på opplegget fra Nordlie gir ham et tungt medansvar for dagens situasjon.
                          Helt enig. Se også mitt forrige avsnitt.

                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Men som nevnt er det såpass mange andre faktorer og ansvarlige at jeg personlig veit altfor lite (enda jeg er iallfall litt nærmere enn Torshov...) om hvilken rolle Slokvik faktisk har spilt til at jeg verken vil kreve et Slokvikhode på et fat eller vil gi full støtte. Her, som ofte ellers, er jeg litt skeptisk, men avventende til jeg får svar på noen flere spørsmål.
                          Jeg setter pris på innsikten og betraktningene dine. Analysen mye sammenfallende med min, selv om jeg utolmodig og ønsker en annen utgang.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            #14
                            Litt OT men leste for en tid tilbake at Strømsgodsets fysioteam skulle til Anfield for å lære en av Europas største klubber om riktig trening og skadeforebygging. Burde noen på Åråsen ta en telefon til Drammen?
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

                              #15
                              Kan ikke du bare lage 1 tråd som heter Disse mener Benny må gå. Sitter med en følelse at dette ikke er den site tråden i den serien.
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                              Nei til NFF!

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Jeg blir ikke akkurat imponert over at du har hatt rett i dine spådommer en eller annen gang. Om man fyrer av nok skudd, vil selv en blind person treffe blinken til slutt...
                                Ivar Hoff metoden?
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1453

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  Helt enig. Det er alle sin feil. Men til syvende og sist, så har Nordlie og Slokvik hovedansvaret. Hvis Slokvik ikke har vært enig med Nordlie, så har han ikke signalisert dette på noen måte. Han bærer derfor ansvaret, men også på større måter enn Nordlie.

                                  En hovedtrener har mange ansvar, alt fra innkjøp til taktikk. En fysisk trener har kun ett ansvar, fysisk form. Når den svikter totalt, så er det berettiget å kritisere den fysiske treneren.
                                  Leste før sesongen at Slokvik og Nordlie var litt uenige om treningsopplegget. Slik det ble framstilt var det Slokvik som forsøkte å holde igjen (tror det var intensiteten det gikk på), men Nordlie hadde det siste ordet.

                                  Forøvrig latterlig å klage på Slokvik for at ikke Kiesenebner og Johnsen har blitt kvitt skadene sine. Det må da være fysioterapeutens område?
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                  Kommentar

                                  • CFD
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2319

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    klippklippklipp
                                    I etterkant, så har det vist seg at Benny hadde rett.
                                    klippklippklipp
                                    Selvsagt har det vist seg at Benny hadde rett. I det samme innlegget så ville du også sparke Erlend Johnsen , en trener som etter min mening har gjort en glimrende jobb. Vi slipper nesten ikke inn mål lenger og hvis vi hadde fortsatt med denne formen som vi er i nå hadde vi uten tvil kommet på medaljeplass.

                                    Du dømte jo halve spillerstallen ned i samme slengen og sa at disse ikke holdt nivået ,men nå ser det faktisk ut som flere av disse spillerne faktisk presterer på et meget godt tippeliganivå. Skulle disse hatt sparken i vår?

                                    Du skyter på alt og alle og selvsagt så treffer man en gang i blandt.
                                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                    Kommentar

                                    • Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

                                      #19
                                      Bennylem bør ha tekstbanner til hver match: AVGÅ ALLE!
                                      Daukjøtt Felt C

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                                        Bennylem bør ha tekstbanner til hver match: AVGÅ ALLE!
                                        Eventuelt "AVGÅ ALLE!... unntatt Meter'n. Og hent for Guds skyld JP Winsnes tilbake!"

                                        Kommentar

                                        Working...