LSK vs Æreløse Hunder

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    #21
    Opprinnelig skrevet av petter
    Er vel samme hvordan kampen forløper vel, juks er juks.

    Petter
    Det er vel en litt vel enkel framstilling i mine øyne.
    Ja -vi så vel alle at ballen var borti hånda til Sungot i forkant av 2-0 målet i semi'n i fjor, men motivasjonen var vel å score mål. (og han scora med beinet)

    Norske spisser dytter, holder, handser hver eneste helg av samme grunn.

    Det den bedritne lusa Annan drev med på nadderud i våres var av en helt annen karakter. Han filmet at Kiko slo til han, med den følgen at Kiko ble utvist. Det er destruktivt og æreløst det!!!!

    Det jukses i TL hver jævlige helg Men det er fa.. meg STOOOR forskjell på juks...

    Når det gjelder kampen i kveld så Åråsen nærmest ut som Bogstad Camping, mange gjestearbeidere som lå å hvilte ut. (etter å ha malt huset til Kvisvik kanskje)

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1257

      #22
      Æreløse hunder er vi selv. Dette var kampen vi for alvor skulle ta farvel med bunnen av tabellen. Derfor skulle vi ha stablet alle mann på beina til denne kampen.
      Stakar BHR, litt krampe i låret, tipper den er borte når landslaget samles. Kippe, bedre å ha ham med i 30 min. fra start enn desperat jaging i sluttminuttene. Hva Søgård gjorde sentralt i banen må man nesten spørre EJ om. Sundgodt først bytta inn 13 min. etter to null målet til Fredrikstad.
      Vi skuslet bort mulighetene og nå kommer det tre meget vanskelige kamper. Jeg er stygt redd for at vi spiller om kvalikkplassen i Ålesund siste runde.
      Likevel er jeg ikke særlig overrasket da jeg har hatt på følelsen i mange år at JÅF sin avgang fra Åråsen kommer til å bli den minst ærerike i LSK`s historie.
      Sees vi på Gjemselund neste år Jan Åge? Kanarifansen, spillerene, Henning, Torgeir og Tom Nordli kommer i allefall til å være der.
      Last edited by maxpayne; 06.10.2008, 01:14.

      Kommentar

      • 10.09.50
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1410

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        At det ble FFK som skulle bli stående igjen som det store Kujonlaget som besøkte Åråsen i 2008 hadde jeg virkelig ikke trodd, for de har aldri betedd seg på denne måten før.
        Jeg er ikke helt enig. FFK redda langt på vei plassen for to år siden da Toth med fullt overlegg slo ballen i mål mot Molde. Og det har vært tiltakende mye drit i våre siste oppgjør mot FFK. Selv reagerte jeg der nede i sommer. Både Tarik og han derre jævel'n Barsam velta f.eks. som Bambi på isen hver gang det var en gul drakt i nærheten.

        På grunn av fordums storhet og det folkehavet som stilte i fakkeltog da de rykka opp fra andre, fikk jeg det for meg at de hadde noe som kunne minne om fotballkultur nede. Så feil kan man ta. Den søplegjengen som kaller seg Plankehaugen er et kapittel for seg. Jeg havna mye nærmere Leirsund i går enn jeg har for vane og ble sittende nærmest oppå dem. Makan. Ikke er de mange, ikke kan de synge og de opererer tekster som ville fått ethvert norske danseband til å rødme. Null stemning, bare irriterende støy. Å få den gjengen på besøk er som å havne på trikken med en barnehave.

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #24
          Kukkhuene fra harryland har selvfølgelig sitt eget syn på saken:

          "Heroisk innsats beseiret neandertalfotballen
          Finspillet lot vente på seg, men iherdig innsats sørget for tre viktige poeng i sølvinnspurten. Dessverre måtte flere spillere forlate banen skadet, men heldigvis seiret til slutt fotballen over slosskjempene fra Lillestrøm."

          Finspillet lot vente på seg, men iherdig innsats sørget for tre viktige poeng i sølvinnspurten. Dessverre måtte flere spillere forlate banen skadet, men heldigvis seiret til slutt fotballen over slosskjempene fra Lillestrøm.

          Kommentar

          • detvarvondtdet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 398

            #25
            Enig i at FFK legger seg i overkant mye, men sånn er det. De får en ledelse på bortebane og gjør det de må for å sikre seg 3 poeng. Taktisk kynisme kaller jeg det. Lsk har kun seg selv å takke..

            Det vi taper på er manglende ferdigheter. 2-0 målet skal selvfølgelig otto ta. At vi ikke putter flere mål får uduglige spisser ta på sin kappe. At OO i det hele tatt skårer mål syntes jeg nesten er uforstålig, mannen suger. Han har teknikk på linje med en murstein.

            Neste sesong tipper jeg (håper jeg) at Espen Søgård, OO, Arild Sundgodt, Erik B og Midtuen Lie er borte.
            "Dere kan sitere meg på dette:
            Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
            Fjøra

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #26
              Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
              Neste sesong tipper jeg (håper jeg) at Espen Søgård, OO, Arild Sundgodt, Erik B og Midtuen Lie er borte.
              Drekki eller?
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                #27
                Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                Neste sesong tipper jeg (håper jeg) at Espen Søgård, OO, Arild Sundgodt, Erik B og Midtuen Lie er borte.
                Det skjuler seg visst en Benny i flere.

                Karakterboka er grei nok, det eneste vi mangla i denne kampen var gode avsluttinger. Jeg foreslår derfor overtidstrening på avsluttninger foran enga kampen.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7091

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Æreløse hunder er vi selv.
                  Ja, det er du. Hvorfor kommer du bare på banen når LSK har tapt? Er internettlinja på Kongsvinger SÅ ustabil, Tom? Møkkamann!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Bertheussen 2 (2-2) Markerer som en juniorspiller på FFKs andre mål. Duellsterk, men lite overveid i veldig mye av det han gjør på begge sider av pausen. Veldig ukomfortabel med ballen og plasseringssvak. Alt for heig i toppen til å spille Tippeliga-fotball, dessverre.
                    Du er alt for snill. Selv stolpe er ett poeng for mye til Biffen.

                    Det ble sagt om Eirik Bakke at han er ett gult kort med fotballsko på - det samme kan sies om Biffen. Når han da heller ikke kan plassere seg eller klarere på en ok måte ser dessverre fremtiden mørk ut.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 720

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                      Neste sesong tipper jeg (håper jeg) at Espen Søgård, OO, Arild Sundgodt, Erik B og Midtuen Lie er borte.
                      Hyggelig å se at flere av oss tenker det samme - kanskje minus OO
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • detvarvondtdet
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 398

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Smukken
                        Hyggelig å se at flere av oss tenker det samme - kanskje minus OO

                        Heldigvis er det noen som ser ting for det de er til tross for "heltestatus" osv. Hjelper ikke å være en supergutt fra Fetsund når man er ræva til å spille fotball. Blir ikke medaljer av å konstant slå feilpasninger, komme forseint inn i taklinger. Det er ikke nok å løpe langt for å vinne fotballkamper. Samme med Sundgodt og OO, ja de putter noen mål i løpet av sesongen, men jeg er av den oppfatning at en kvalitetspiss ville putta langt fler mål på de sjansene spissene våre har i løpet av en sesong..
                        "Dere kan sitere meg på dette:
                        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                        Fjøra

                        Kommentar

                        • Raskolnikov
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1453

                          #32
                          Kan vi ikke bare skifte ut hele troppen da? Virker jo som den enkleste sak i verden å hente inn kvalitetsspillere som hever oss til nye høyder.

                          Occean og Sundgot ut sier du. Flott, men hvem er disse kvalitetsspillerne som: a) vil spille for oss, b) vi har råd til og c) er så mye bedre? Venter spent!
                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av mooph
                            Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet

                            Neste sesong tipper jeg (håper jeg) at Espen Søgård, OO, Arild Sundgodt, Erik B og Midtuen Lie er borte.
                            Det skjuler seg visst en Benny i flere.
                            He, hei, hei. Den der var bokstavelig talt langt under beltestedet. Det er like sannsynlig at Benny stemmer for å selge Meter'n som at jeg møter opp på Ullevaal om to uker iført søpla-drakt.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • ach
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2008
                              • 229

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              LSK - FK Æreløs 1-2
                              Sjanser: 8-3
                              Cornere: 5-2

                              Som jeg sa til sønnen min, som var med på kamp i kveld: Husk at det viktigste ikke er å vinne, men å vinne ærlig. Vinner man ved å jukse, betyr ikke seieren noen ting.

                              Hvis jeg har forstått fotball riktig.
                              Så kan jeg ikke se hva som ikke er å vinne ærlig, når man får flere mål enn motstanderen. Sålenge dommeren ikke er korrupt.

                              Fredrikstad skoret 2, lillestrøm 1. Er det uærlig?

                              Samma faan om de overbetalte geitebeina på laget vårt ikke klarer og sette den ballen imål. Og hvis det er viktig og ha mange cornere, så kunne sikkert FFK lagt opp spillet sitt slik at de kun satset på flest cornere. Men de satser nok litt mere på mål..

                              Vi kan ikke synke så lavt og si at dette ikke var en ærlig seier.
                              Fortjent eller ikke, ærlig var den iallefall..

                              Vi må se på tabellen og stillinga! Ikke antall cornere!!!
                              Lenge leve Fedrelandets LSK..!

                              Wehrman= den blødende..

                              Kommentar

                              • Smukken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2004
                                • 720

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                Kan vi ikke bare skifte ut hele troppen da? Virker jo som den enkleste sak i verden å hente inn kvalitetsspillere som hever oss til nye høyder.

                                Occean og Sundgot ut sier du. Flott, men hvem er disse kvalitetsspillerne som: a) vil spille for oss, b) vi har råd til og c) er så mye bedre? Venter spent!
                                Tja - for å sitere hva jeg har hørt over ymse øl:
                                FCK har vært interessert i OO og bud var da ventet i ca 12 mill klassen
                                Molde ville kjøpe Arild for 7 eller 8 mill.

                                Får vi 12 samlet tilsammen er min konklusjon SELG for FAEN.
                                Å hente nye spillere med fristilte midler til lønn, sign-on og kjøp bør være mulig da.

                                Man må ikke bruke masse $$ for å få det beste laget - ref. taperENGA og ref. Lyn. Det er lov å bruke hodet av og til.
                                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3446

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  Myklebust setter jo ikke akurat sjansene han kommer til, heller.
                                  Uventet at akkurat han skal vise seg å være så lite kald foran mål, jeg trodde han var en smartere spiss enn som så. Gutten prøver jo å blåse inn alle de gangene der han rett og slett kunne bredsidet ballen inn.
                                  Det er ikke mange kampene siden Mykle ble kritisert for å ikke skyte når han kom til sjansene sine, så til tross for at det er surt at han svir sjansen på overtid, så ser jeg det positive i at han nå fyrer av. Sjansen etter tre minutter er vel litt skrå vinkel til at den kan gå inn. men et helt greit forsøk. Mykle viser fremgang i så måte. At han ikke fikk så mange bakromsløp i går har vel mye med at OO ikke er en targetspiller. Med bakgrunn av kampen i går synes jeg et Sundgot-Mykle par kan virke spennende.


                                  Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                  Bertheussen sin første omgang står til stryk. FFK har 4 sjanser og han er involvert i alle. Først spiller han ballen håpløst ut av banen og når den blir kastet inn igjen blir han enkelt dratt bort av Everton som er nær scoring. 0-1 målet er selvfølgelig Riseth sin feil, men Bertheussen burde ligget dypere i sikring og virker uoppmerksom. Når Riseth blir fraløpt av Everton burde han vært inne som sikring, men er (som vanlig) feilplassert. En håpløs omgang blir avsluttet ved å forære Everton en gigantsjanse som Otto redder på mesterlig vis. Like stor tabbe som Riseths horrible heading.

                                  I tillegg til de nevnte situasjonene lager Bertheussen flere unødvendige frispark og har en fryktelig dårlig pasningsfot. Soleklar stolpe! Det er fullstendig krise for oss at Kippe har karantene mot søpla.
                                  Nå er jeg i utgangspunktet positiv til Biffen, så jeg er nok ikke den mest objektive i denne saken. Å dra Biffen inn i 0-1 scoringen er skivebom. Den går helt og uavkortet på Riseth's konto. Å i det hele tatt antyde at Biffen kunne gjort noe anderledes i den situasjonen er hodeløst.

                                  At Riseth blir fraløpt av Everton er plutselig Biffens feil? Det blir vel å ta feil mann?

                                  Pasningen hans ut av banen skal jeg være enig i er en feil, men de er det mange av i løpet av en kamp og kan vel ikke utgjøre så stor forskjell? Da må jo de andre spillerne og bli 'straffet' for feilpasninger og andre balltap, og da vil det florere med stolper, selv på lag som Barcelona.

                                  Sjansen som oppstod rett før pause må jeg innrømme at jeg ikke husker opptakten til, så jeg tar dine ord på at den var Biffens feil. Allikevel må jeg si at det blir feil å antyde at alle feil som ble gjort defensivt var Biffens. I min bok var Riseth nærmere stolpen enn Biffen.

                                  Edit: Biffen må ta mye av skylda for 0-2 scoringen, men etter å ha sett reprisen på tv så er det en bra prestasjon av FFK-spissen.
                                  Last edited by MortenA; 06.10.2008, 11:37. Begrunnelse: Tillegg
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7091

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av ach
                                    Fredrikstad skoret 2, lillestrøm 1. Er det uærlig?
                                    Ååååå så saklig, daaaaa. SÅ DU I DET HELE TATT KAMPEN?
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #38
                                      ach er et troll.

                                      Kommentar

                                      • Lauken
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Jan 2008
                                        • 21

                                        #39
                                        dette blir fakitsk bare for dumt mener jeg cornere/jørnespark er jo viktig å få med da for å fortele litt mer om kampen som ble spilt.

                                        Kommentar

                                        • Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1453

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Smukken
                                          ...
                                          Veldig hypotetisk samler du inn 12 millioner på salg av Occean og Sundgot, men det svarer ikke på spørsmålet mitt så da får jeg gjenta det (selv om det i utgangspunktet var rettet til detvarvondt det):

                                          Hvem er disse kvalitetsspillerne som: a) vil spille for oss, b) vi har råd til og c) er så mye bedre? Venter fortsatt spent!
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                          Kommentar

                                          Working...