VIF - LSK, mandag 20. oktober, kl. 19:00, Ullevål stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Kan si hva man vil om innsats, spillere og dommern for den saks skyld.. Men første feilen blir nok en gang gjort av de som tar ut laget, kan ikke starte kampen med Espen Søgård på back og andre spillere som knapt gidder å løpe.. Se bare på innsatsen til Fellus når han kom inn, greit han var litt ego, men det er faen ikke rart... Bruk nå de spillerne som faktisk orker å løpe og i mangel på forsvarspillere så sett inn på de som spiller forsvar på b-laget fremfor å omskolere andre som gang på gang viser at de ikke har noe der å gjøre! Mot vif MÅ søgård selvfølgelig få spille, men bruk han som den krigern han er på midten...

    Kommentar

    • mats
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 621

      enig... men viktigere enn noen gang!! gi fjøra en god avskjed fra åråsen

      Kommentar

      • wænk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 2244

        Ut med Occean, vær så snill. Hjelper lite med Gilbert som superreserve når vi alltid ligger så mye under når han kommer inn, at det er håpløst å ta igjen når han fortsatt får være på banen og rote seg bort i forsvarsspillere gang på gang.

        Tragisk kamp i dag. Forsvarsspillere som enten duger eller hører hjemme der i det minste.
        Har aldri vært så redd for nedrykk som nå. Ser for meg en skrekkscenario om vi kommer ut i kvalik.
        If you're not living on the edge, you take up too much room!

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av wænk
          Ut med Occean, vær så snill. Hjelper lite med Gilbert som superreserve når vi alltid ligger så mye under når han kommer inn, at det er håpløst å ta igjen når han fortsatt får være på banen og rote seg bort i forsvarsspillere gang på gang.

          Tragisk kamp i dag. Forsvarsspillere som enten duger eller hører hjemme der i det minste.
          Har aldri vært så redd for nedrykk som nå. Ser for meg en skrekkscenario om vi kommer ut i kvalik.
          Slutt å skyld på spissen for at hele laget er ræva... Selv Nils Johan ser at Occean legger ned masse arbeid, men blir jo helt aleine på topp. Forsvaret og midtbanen jogger rundt med lua i hånda og klarer jo ikke å klarere enn eneste ball.

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1252

            Opprinnelig skrevet av mats
            enig... men viktigere enn noen gang!! gi fjøra en god avskjed fra åråsen
            Måtte LSK for guds skyld redde plassen, men det eneste Fjørtoft fortjener etter sesongen 2008 er buksevann.

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

              Opprinnelig skrevet av wænk
              Ut med Occean, vær så snill. Hjelper lite med Gilbert som superreserve når vi alltid ligger så mye under når han kommer inn, at det er håpløst å ta igjen når han fortsatt får være på banen og rote seg bort i forsvarsspillere gang på gang.
              Antar at du ikke så kampen, de av oss som gjorde det fikk med oss at Arild Gilbert Sundgot kom inn på 0-0 i 1. omgang.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • wænk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 2244

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Slutt å skyld på spissen for at hele laget er ræva... Selv Nils Johan ser at Occean legger ned masse arbeid, men blir jo helt aleine på topp. Forsvaret og midtbanen jogger rundt med lua i hånda og klarer jo ikke å klarere enn eneste ball.
                Skylder vel ikke bare på han, jeg har nevnt forsvaret her og.. Men Occean har vært aaaaaalt for ego i alt for mange kamper nå syns jeg. En pasning nå og da skulle ikke være alt for vanskelig, selvom han sikkert kunne fått mer hjelp enn det han gjør.
                If you're not living on the edge, you take up too much room!

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av wænk
                  Skylder vel ikke bare på han, jeg har nevnt forsvaret her og.. Men Occean har vært aaaaaalt for ego i alt for mange kamper nå syns jeg. En pasning nå og da skulle ikke være alt for vanskelig, selvom han sikkert kunne fått mer hjelp enn det han gjør.
                  Men hvem skal han spille til? Sundgot står på midtbanen og resten av laget ligger strødd rundt som nygrilla kyllinger...

                  Kommentar

                  • korset+kanaris
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Jun 2007
                    • 46

                    Opprinnelig skrevet av mats
                    enig... men viktigere enn noen gang!! gi fjøra en god avskjed fra åråsen
                    Hmm føler jeg står i fare for å bli litt upopulær nå, men har ikke fjøra en god del av skylden for at vi er der vi er?
                    Jeg mener kjøp og salg politikken vi har kjørt de 3 siste årene er hovedgrunnen til at jeg må ta turen til alta neste år. To av våre best betalte spillerer har jeg ikke sett snurten av i hele år. Dealen med Kiesenebner er en vits.......lista over bomkjøp er lang.......

                    Kommentar

                    • wænk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 2244

                      Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                      Antar at du ikke så kampen, de av oss som gjorde det fikk med oss at Arild Gilbert Sundgot kom inn på 0-0 i 1. omgang.
                      Så feil kan man ta, jeg har visst hengt meg opp i at han som regel kommer inn når vi er i knipe. Noen må ha tatt feil på den forrige synstesten min, jeg trenger sterkere briller, og muligens litt mer hukommelse..
                      If you're not living on the edge, you take up too much room!

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        Det var skammelig å se på fugla i dag.
                        Spillerne eier ikke "ro" i kroppen og får nærmest panikk når dem får ballen, må liksom skyndte seg å gjøre noe med den, blir såpass stressa at dem gjør utrolig mye teite feil.
                        Sette Søgård bak er jo en skandale! og hvis dem prøver det en gang til så beviser det at trenerteamet faen ikke har peiling på hvordan dem skal sette opp en kabal. men det har dem jo bevist flere ganger nå at dem ikke kan.
                        Sundgodt igjen... hva kan man si? han er ikke den raskeste, han er ikke den mest tekniske når det gjelder å drible og greier, men ser man når Sundgodt får en sjanse så ser man at han tar det litt med ro, han prøver heller ikke å knalle til det hardeste han har, men prøver å gjøre det sikkert i stedet, samtidig som han vet og plassere seg. DERFOR scorer han, Riise og mange av de andre som prøver seg skal hele tiden knalle til med 100% kraft og ender opp med å skyte over eller til side for mål hvis dem i det hele tatt treffer ballen.

                        Ellers så er det vel bare å konstantere at vi kunne fort tapt med både 3 og 4 mål til hadde det ikke vært for Otto og en god del flaks.

                        Nok en drittkamp av Fugla, nå begynner et helvetes nerveslag fremover de neste par ukene, og jeg vet faen ikke om jeg klarer dette !
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • MoBee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 958

                          Jeg er så lei meg og redd akkurat nå. Det virker ikke som om gutta tar dette seriøst. De kan forlate klubben etter et nedrykk, syns det er synd, men spille for et annet lag. Jeg elsker klubben og blir på åråsen resten av livet. Denne innsatsen er å spytte på meg. Faen ta dere.

                          Kommentar

                          • Ranakanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 488

                            Takk skal dere faen meg ha for innsatsen kjære LSK-spillere, jeg er flau over det dere presterte i kveld,(bortsett fra otto, han for godkjent).

                            Jeg synes dette er så horribelt dårlig att jeg må jaggu meg lure på om dere virkelig ønsker å spille for LSK i det fulle og hele. Flere av dere spillere burde bare pakke baggen og finne en annen jævla klubb som dere kan hente lønning fra.

                            Nei, da er sesongen helt og totalt ødellagt, ikke ett eneste høydepunkt å tenke tilbake til. For å si det slik, årsdvd med LSK kan bare skrinlegges med en eneste gang.

                            PS!! er det noen som fikk tak i bilnummeret på den hvite volvoen full av vif-supportere som lekte seg rundt bussene til KFL på vei hjemover??

                            Kommentar

                            • Fuglegutt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2008
                              • 863

                              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Hva faan er det du gliser for?


                              Oi sann.. må virkelig unnskylde meg...
                              På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Dette var det dummeste, pinligste og flaueste jeg noen gang har opplevd.

                                Spiilerne yter ikke en dritt og er livredd ballen. Hva skjer, enga spiller faen ikke så godt - her hadde vi alle tiders mulighet men neida. Kiko løper og løper men har ingen å sentre til, Otto holder oss inne i 1 omgang men driter seg ut på 2 av målene spør dere meg.

                                Jeg har vært rolig hele veien for jeg trodde på seier borte etter at vi slo Tromsø borte... Vi ryker nok i neste kamp, får sette vår lit til at Lyn slår Ålesund.

                                Nå er jeg lei. Jeg håper gutta kommer med en offentlig unnskyldning for den piningen vi har og er midt oppe i... Blir en 3 dagers nå!

                                Skam dere!!

                                Kommentar

                                • wænk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 2244

                                  Fra rb.no :
                                  Arild Sundgot opplevde en av sine tyngste kvelder på fotballbanen, og nå kommer tankene om nedrykk.

                                  Det er godt de er såpass smarte at de først nå tenker tanken om nedrykk. Burde de vel strengt tatt gjort for en god stund siden.
                                  Men bedre seint enn aldri, får vi håpe..
                                  If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Vi gjør det hver gang vi, bare så jævla synd at spillerne ikke gjør det.
                                    Vi ? ser at du posta et innlegg kl 2045.. Var du på kampen eller støtta du laget fra tv kroken jeg bare spør...

                                    Kommentar

                                    • Armando
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Jul 2008
                                      • 88

                                      Vi må virkelig spille godt de to siste kampene for å bevise at vi fortjener å spille i tippeligaen, for det var langt fra tippeliga-standard det vi gjorde i dag!

                                      Har sjeldent hatt en verre følelse av fortvilelse og endeløs frustrasjon på en fotballkamp..

                                      Håper aldri aldri aldri at vi henter inn møkka spillere som midttun lie og steinar pedersen senere.... Det var et helvete å se på.

                                      Kommentar

                                      • Turboelg
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Mar 2007
                                        • 29

                                        FAEN! nå tåler jeg snart ikke mer! jeg vil se engasjement, inn med Berg nå!
                                        Den slutten på sesongen som kommer nå kan jeg ikke huske maken til som ung supporter!

                                        Men vi skal faen meg være der!
                                        Vi er Kanari fansen Holder aldri kjeft!

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Opprinnelig skrevet av Armando
                                          Vi må virkelig spille godt de to siste kampene for å bevise at vi fortjener å spille i tippeligaen, for det var langt fra tippeliga-standard det vi gjorde i dag!

                                          Har sjeldent hatt en verre følelse av fortvilelse og endeløs frustrasjon på en fotballkamp..

                                          Håper aldri aldri aldri at vi henter inn møkka spillere som midttun lie og steinar pedersen senere.... Det var et helvete å se på.
                                          Jeg selv og de jeg snakket med syntes Pedersen virket god i 1 omg, Men HVA FAEN gjør Rånern på back? Dette har jeg spurt om mange ganger i år...

                                          Kommentar

                                          Working...