VIF - LSK, mandag 20. oktober, kl. 19:00, Ullevål stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Nå har vi 2 kamper på oss til å redde sesongen...Med seier mor rbk er vi nesten sikre på ny kontrakt..Nå er det viktigere en noen gang at vi fansen står sammen uansett hvilken undergruppe vi er i.... Nå er det aksjon BLØ FOR DRAKTA som gjelder........Faen jeg er skuffa jeg også ,men vi KAN ikke gi opp nå.......Av motgang blir man sterk,,, og faen nå er vi snart kvalifisert for verdens sterkeste alle mann........:???:

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Nå har vi 2 kamper på oss til å redde sesongen...Med seier mor rbk er vi nesten sikre på ny kontrakt..Nå er det viktigere en noen gang at vi fansen står sammen uansett hvilken undergruppe vi er i.... Nå er det aksjon BLØ FOR DRAKTA som gjelder........Faen jeg er skuffa jeg også ,men vi KAN ikke gi opp nå.......Av motgang blir man sterk,,, og faen nå er vi snart kvalifisert for verdens sterkeste alle mann........:???:
      Så sant så sant men nå skal jeg deppe i 3 dager først. Forresten sykt dårlig de greien med Judas - så bare latterlig ut fra der jeg sto...

      Kommentar

      • fotball_marthe
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1069

        Fy flate altså! Det der var så sinnsykt dritt å se på.
        Ikke no engasjament på banen, de så ut som non halvdaue, forvirra rådyr utpå der. Syklig at det ikke går ann å spille bedre når man er i den posisjonen man er i, og ikke minst at søpla er motstandern!
        Jeg er både forbanna, sint, sur, lei meg og alt det kjipe på en gang!
        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

        Kommentar

        • Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 488

          Opprinnelig skrevet av Paddis
          Jeg selv og de jeg snakket med syntes Pedersen virket god i 1 omg, Men HVA FAEN gjør Rånern på back? Dette har jeg spurt om mange ganger i år...
          Først det er ikke Sørgård sin feil att han blir satt på backplass. Og hva han gjør som back?? Fint lite egentlig, bortsett fra å være rundingsbøyle så jeg ikke noe back i Sørgård i kveld.

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            Særdeles skuffende. Med unntak for Otto - som var stor - og Sundgot, som gjorde en god jobb, var dette begredelig.

            Kommentar

            • mr.sandass
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2005
              • 972

              Kjære LSK spillere. Vi som støtter klubben har som mål og støtte dere også. LSK er deres arbeidsgiver, ikke våres. Vi er der av kjærlighet. Dere er der kun for pengene og muligheten til å tjene enda mer penger i en annen klubb. Men nå skal dere får høre.

              Hvis jeg hadde lagt ned like mye arbeid på min arbeidsplass som dere gjorde i kveld mot enga hadde jeg ikke hatt noen jobb og gå til dagen etter. FORDI MAKAN TIL LATSKAP, DÅRLIG EFFEKTIVITET OG RÅTTENT SPILL HAR JEG ALDRI SETT FØR!

              Når Berg tar over så håper jeg inderlig at mange av dere forsvinner. Vi tilga Kaerjeng ifjor og vi hadde på en måte tilgitt denne sesongen også. Jeg kommer alltid til å være på Åråsen og jeg BETALER for det. Det er her hjertet mitt tilhører.

              Så neste gang dere pisser på meg, resten av supporterne og sjela som runger rundt veggene på Åråsen så må dere huske på at det blir vanskeligere og tilgi for hver gang dere driter dere ut.

              Sees på søndag mot bartene fra Nord.
              www.ultrasfeltc.net

              Kommentar

              • mats
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 621

                har vi egentlig 11 mann som fortjener å spille neste kamp

                otto
                pedersen-kippe-?-?
                riise-kiko-?-?
                arild-?

                Kommentar

                • Langvinter
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Oct 2008
                  • 3

                  Kampen er spilt, nå må mann brette opp armene

                  12 000 på stadion til helga.
                  Det er det gutta med gult og sort trenger nå.
                  Vi må legge dette bak oss og mobilisere alle som kan gi positiv energi til hardt prøvede gutter.
                  Tiden er inne for å være konstruktive med utgangspunkt i fortsatt tippeligaspill.
                  Prøv å ikke skrive mer negativt etter kampen mot voff, 6 dager til RBK kampen.
                  Skift fokus.

                  Lang vinter.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Må bare nevne Stensaas som back er han en katastrofe, den ENE kampen han har spilt bra for oss er når han spilte på kanten.... Idag hadde vi et forsvar som må være noe av det treigeste som har spilt i elitserien noen gang.........

                    Kommentar

                    • Ranakanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 488

                      Opprinnelig skrevet av Langvinter
                      12 000 på stadion til helga.
                      Det er det gutta med gult og sort trenger nå.
                      Vi må legge dette bak oss og mobilisere alle som kan gi positiv energi til hardt prøvede gutter.
                      Tiden er inne for å være konstruktive med utgangspunkt i fortsatt tippeligaspill.
                      Prøv å ikke skrive mer negativt etter kampen mot voff, 6 dager til RBK kampen.
                      Skift fokus.

                      Lang vinter.
                      Det er jaggu meg ikke lett å skifte fokus skal jeg si deg. Akkurat nå sitter voksne menn på romerike og andre steder i Norge, som har hjertet sitt i LSK med store nerveproblemer med gråten i halsen og muligens må til legen i morra for å få tak i noe valium for å få roet ned nerver og kropp for å overleve frem til LSK er sikret plass i tippeligaen(ironisk ment da).

                      Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg faen meg drikke meg igjennom hele uke, vært edru til kampdagen, og så muligens begynt å drikke enda mer, uansett resultat mot rbk.

                      Men på grunn av att det koster å drekka, så må jeg jobbe, og på grunn av jobben så kan jeg ikke drekka.

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Espen kalte kampen mor vif en cupfinale, ok vi tapte finalen..... Nå har vi 2 cupfinaler igjen i år (vis det ikke blir kvalikk) så nå er det bare og gå i kjelleren og mobilisere alt vi kan.... Åråsen skal koke på søndag og da mener jeg koke...... Alle som har litt følelser igjen for Lsk ,,,,her er det MØTEPLIKT og til alle dere som ikke gidder mer vi trenger dere ikke.....

                        Kommentar

                        • Langvinter
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Oct 2008
                          • 3

                          Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                          Det er jaggu meg ikke lett å skifte fokus skal jeg si deg. Akkurat nå sitter voksne menn på romerike og andre steder i Norge, som har hjertet sitt i LSK med store nerveproblemer med gråten i halsen og muligens må til legen i morra for å få tak i noe valium for å få roet ned nerver og kropp for å overleve frem til LSK er sikret plass i tippeligaen(ironisk ment da).

                          Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg faen meg drikke meg igjennom hele uke, vært edru til kampdagen, og så muligens begynt å drikke enda mer, uansett resultat mot rbk.

                          Men på grunn av att det koster å drekka, så må jeg jobbe, og på grunn av jobben så kan jeg ikke drekka.

                          Er redd de er tomme for valium før lunsj i morgen.
                          Fylte lagret etter ffk kampen selv.
                          Vikarligaen er ikke for fugler.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Opprinnelig skrevet av Langvinter
                            Er redd de er tomme for valium før lunsj i morgen.
                            Fylte lagret etter ffk kampen selv.
                            Vikarligaen er ikke for fugler.
                            Valium ? sender du noen med budbil hit til rælingsåsen ...Ikke tenk på pris jeg betaler det det koster......trenger ca10stk..:???:

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Innlegg nr 1000..............

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Vi ? ser at du posta et innlegg kl 2045.. Var du på kampen eller støtta du laget fra tv kroken jeg bare spør...
                                Jeg er utestengt så det ble tv kroken ja.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Jeg er utestengt så det ble tv kroken ja.
                                  ok hvordan hørtes vi ut på tv? Syns vi var bra i perioder men mangla liksom det lille extra,,, syns også at klanen var fryktelig dårlige i dag... Dem er bra når alle trykker til men det er jo sjeldent... Har du det samme inntrykket fra sofaen...

                                  Kommentar

                                  • meg
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 290

                                    Jeg er forbanna.
                                    Ha en jævla god natt.
                                    Gul og svart
                                    Team Wenche Myhre

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      ok hvordan hørtes vi ut på tv? Syns vi var bra i perioder men mangla liksom det lille extra,,, syns også at klanen var fryktelig dårlige i dag... Dem er bra når alle trykker til men det er jo sjeldent... Har du det samme inntrykket fra sofaen...
                                      Jeg synes det virket som om både vi og klanen var på 2003-2004 nivå. Ingen særlige lydtopper, mindre synging osv. Virket jevnt i første, klanen best når målene rant inn.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Martini
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 294

                                        Nok en søvnløs uke venter

                                        Fy faen i helvette, heia lyn neste helg!

                                        Redd det blir steintøft mot trøndera, hvertfall dersom spillera står å ser på som idag!....Kommende uke må ALLE spillerne virkelig gå i seg selv å spørre seg om hvilken liga dem vil spille i neste år....

                                        JEG ER TOM!
                                        FUGLA TIL VI DØR!

                                        Kommentar

                                        • Superstefan
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 2180

                                          Vi kommer sikkert til og få en bot fra NFF pga kasting av ting på banen også hvis jeg kjenner de riktig.

                                          Men vi måtte jo kjøre oslo rundt etter match pga oslo øst svin kaster stein fra bruer.

                                          Fy faen sint jeg er nå. Hvis noen drar en spøk på jobb i morgen.
                                          Fotograf Kreativ Kanaris

                                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                          Kommentar

                                          Working...