VIF - LSK, mandag 20. oktober, kl. 19:00, Ullevål stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Klanen sang stort sett 1 sang igjennom hele 1 omgang og pausen. Fortsatte til det sto igjen 25 minutter med noe som hørtes ut som hater kanaris - snart i 1 divisjon.T.o.m enga folket bak meg begynte å bli lei og kalte klanen for en gjeng på vei nedover for godt.

    Eller var kfl jevnt over bra - ventet litt på at det skulle ta av men kampen får ta sin del av skylda...

    Kommentar

    • kinstad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2007
      • 406

      Seriøst. Er det noen som faktisk ble overrasket over at vi tapte denne kampen?

      Bare se på den forsvarsrekka. De kan nok en del finske gloser etter denne kampen. Vi hadde ikke sjans i denne kampen, og det er forjævelig. Vår første sjanse kom etter 30 min. Fy faen for er kjedelig og livløs kamp. Syntes ingen av lagene var noe gode, og nå er jeg bare lei og trist.

      Tar vi ikke poeng på åråsen mot RBK skal jeg ordne fri fra jobben så jeg kan dra til Ålesund å støtte laget, men den tanken virker fremmed nå og jeg må nok ha et par dager på å komme meg igjen. Eselhore!!!!!!!!!:evil:
      ________
      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

      Kommentar

      • Ranakanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 488

        Opprinnelig skrevet av Superstefan
        Vi kommer sikkert til og få en bot fra NFF pga kasting av ting på banen også hvis jeg kjenner de riktig.

        Men vi måtte jo kjøre oslo rundt etter match pga oslo øst svin kaster stein fra bruer.

        Fy faen sint jeg er nå. Hvis noen drar en spøk på jobb i morgen.
        Hva skjedde?? Vi hørte rykter om att noen hadde kastet stein på en av bussene langt der fremme.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2925

          dette er en skam! etter denne sesongen bør berg rydde skikkelig opp i stallen! over halve laget bør vel egentlig løses fra kontrakten, de er rett og slett for dårlige for tippeligaen!
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 488

            Opprinnelig skrevet av bjarmann
            dette er en skam! etter denne sesongen bør berg rydde skikkelig opp i stallen! over halve laget bør vel egentlig løses fra kontrakten, de er rett og slett for dårlige for tippeligaen!
            Hvis vi spiller i tippeligaen da!!

            Kommentar

            • Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

              Er et nervevrak nå. Kommer til å være det hele uka. Blir enten bedre eller mye verre etter neste søndag.
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

              Kommentar

              • Superstefan
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 2180

                Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                Hva skjedde?? Vi hørte rykter om att noen hadde kastet stein på en av bussene langt der fremme.
                Satt ikke på bussen som det skjedde med jeg heller men satt lagt frem i bussen når vaktene kom løpenes bort til alle bussene og fortalte av vi måtte "karl johanns tronheimsvei" (vill gjetting jeg kan ikke navnet på gaten) fordi en buss hadde blitt kastet steiner på.så vi måtte kjøre en vei uten bruer.

                Med andre ord omvei til helvette.
                Fotograf Kreativ Kanaris

                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                Kommentar

                • Johnny Sack
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2007
                  • 127

                  ...hva skjer med det hælvetes laget vårt? Åssen ere mulig? Forbanna overbetalte drittunger.

                  Kommentar

                  • OJ
                    Medlem
                    Bøffel
                    • May 2005
                    • 31

                    Hjelp!!

                    Trenger noen svar, fra noe som kan fotball.. For jeg skjønner ikke..

                    Hvorfor starter LSK kamp etter kamp med han der store mørke spilleren i angrepsrekka? Hva gjør at han fortjener en plass på lageti forhold til Sundgot?

                    Hvem er John Anders Bjørkøy? OG har noen brukt penger på ham?

                    Hvem vurderer at Riseth pga skaden ikke skal starte. Må da være bedre å starte å spille det han klarer, for å sette standaren, enn å varme opp i 60 min, og så komme innpå når kampen er kjørt?

                    Erik Bertheussen? karakterbok 1,01 i dag.. Pinglefaen!!

                    Og fjøra? Stolt over å sparke Nordlie?

                    OG ikke minst.. DU går aldri aleine til ÅRÅSEN; så sant du ikke bytter ut søgård i en kamp som denne!!!!

                    Undrer undrer undrer...

                    Fugla forever, trønderknus til helga!!

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      Opprinnelig skrevet av OJ
                      Trenger noen svar, fra noe som kan fotball.. For jeg skjønner ikke..

                      Hvorfor starter LSK kamp etter kamp med han der store mørke spilleren i angrepsrekka? Hva gjør at han fortjener en plass på lageti forhold til Sundgot?

                      Og fjøra? Stolt over å sparke Nordlie?
                      Fordi han er toppscorern vår med 9 mål??

                      Du mener vi hadde gjort det bedre med Nordlie? Hvor var du den perioden Nordlie var trener her?

                      Kommentar

                      • OJ
                        Medlem
                        Bøffel
                        • May 2005
                        • 31

                        PÅ hver eneste kamp, og det var vel om trent som vi var der nå. Hadde ingenting med Nordlie å gjøre.. Overbetalte feite spillere, som Bjørkøy og co, blir ikke bedre uansett hvem som trener dem..

                        Holder ikke å være toppscorer emd 9 mål år etter år når det er forventet 15 av deg..

                        Han utretter ingenting, går på tvers, og prøver å gjøre alt selv HVER eneste gang han får ballen. Kunne spilt igjennom både Midttun Lie, Riise og Magnus, om han ikke hadde vært så ufattelig inkompetent og egoistisk!!
                        Last edited by OJ; 21.10.2008, 07:47.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Jeg skjønner, du skjønner, alle skjønner at Occean ikke skårer som ensom spiss eller på kant. Mannen har vel heller aldri slått en målgivende pasning eller funnet en medspiller. Det meste er vel skåra fra femmetern eller nærmere. Det er bare sånn det er.

                          Når trenerne i LSk som de eneste i verden ikke skjønner hvordan spillerne skal brukes er det helt svart.

                          Kommentar

                          • LasseB
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Aug 2007
                            • 81

                            I dag er jeg skuffa. I går kveld var jeg skuffa - som mange ganger tidligere denne sesongen. Jeg er lei meg fordi at de som skal representere klubben vår på banen er rett og slett ræva. Jeg gleder meg over tre ting; lydnivået på oss supportere, Otto Fredriksson og at det nærmer seg Henning Berg.

                            Synes KFL gjør en bra jobb tross alt, hvem f.. i Norge klarer å lage så mye liv som oss i motgang? Vi har hatt mye motgang men vi fortjener all den skryt vi kan få. Vi er faktisk noen av de få med tilknytning til LSK som kan være stolte over vår sesong.

                            Otto er konge, rett og slett. Makan til keeper. Hadde bare alle vært på hans nivå...eller noen flere iallefall - det hadde jo hjulpet.

                            Nei, nå håper jeg at sesongen blir ferdig snart. Gi oss gjerne en walk over slik at vi slipper med 90 helt for j.. spennende minutter. Men jeg må si at jeg gruer meg no helt inni i.. for de siste 180 minuttene, måtte de minutene gi oss minst 3 poeng.

                            Men skjønner spillerne dette?? Jeg har stilt spm. flere ganger ved noen av spillerne. Er de i de hele tatt modne nok, gode nok og hvor i h.. er klubbfølelsen? Espen er "vår" mann, men til og med han er jo helt tragisk i går. Ja han spilte back men hvor var innsatsen? Viljen til å blø for klubben? Se på Riise. Hva gjorde han? INGENTING! Må virkelig si at jeg er skuffet over han, som mange andre. Trekk i lønn er det eneste som hjelper. Det er jo penger de tenker på hele jævla bunten. Prestasjonslønn er tingen i LSK virker det som.

                            Det er tirsdag morgen, dagen etter tap mot idrettsforeningen stein og ball. Tekstmeldingene, mailer og facebookwalls kimer inn - det er tungt i dag.
                            LasseB
                            - gul ved Randsfjorden!

                            Kommentar

                            • marius
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Jun 2004
                              • 14

                              Erik Bertheussen er alle motstanderes drøm, det hadde vert bedre å spilt med 10 mann, Erik Bertheussen er den dårligste midtstopperen jeg noengang har sett, jeg med mine 100 kilo hadde vert bedre.

                              Hadde jeg hatt noen milliarder så hadde jeg kjøpt klubben, sparka alle unntatt Otto, og latt de beste fra kfl spille de 2 siste kampene, dette er pinlig dårlig, og de fjøsnissene tjener en mill og mer hver!!! de skulle hatt prestasjons lønn, da hadde de fått 2 kroner hver i mnd.

                              Kommentar

                              • Roll75
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 834

                                Opprinnelig skrevet av marius
                                Erik Bertheussen er alle motstanderes drøm, det hadde vert bedre å spilt med 10 mann, Erik Bertheussen er den dårligste midtstopperen jeg noengang har sett, jeg med mine 100 kilo hadde vert bedre.

                                Hadde jeg hatt noen milliarder så hadde jeg kjøpt klubben, sparka alle unntatt Otto, og latt de beste fra kfl spille de 2 siste kampene, dette er pinlig dårlig, og de fjøsnissene tjener en mill og mer hver!!! de skulle hatt prestasjons lønn, da hadde de fått 2 kroner hver i mnd.
                                Ja, og en skikkelig omgang med god gammeldags juling! Makan!

                                Kommentar

                                • KanariGulFugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 454

                                  er lei av å se en viss dobbel-O gi seg i angrep og dueller, miste ballen, komme med talentløse avslutninger om de i det hele tatt kommer..(ikke si at han er god på avslutninger. han har scora 9 av sikkert 250 sjanser) er lei av å se en bakre rekke som faen ikke skjønner at jobben dems er å tette igjen og ikke slippe motstanderen forbi. Er LEI av hele f***.. drittfrustrert.. bytt ut alle som presterer dårlig gang på gang på gang på gang. la rekruttene komme til istedenfor disse personene som er så lite pålitelige som de er..skal man bli nervøs pga "den ene" benksliteren spiller en gang. fortsetter det sånn her og går nedenom og hjem (nei ikke hjem, men i 1.div), så kommer jeg til å gå inn i en vinterdeprisjon uten like..

                                  Kommentar

                                  • Oksen77
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Oct 2008
                                    • 1

                                    Dere banka klanen

                                    Ville bare gi heder til dere LSK-supportere som sang ut idrettsforeningens medgangssupportere gjennom hele kampen.

                                    Spesielt i første omgang pissa dere på søppelsupporterne. Latterlig at noen mener de er norges beste supportere. I så fall er kanarifansen verdens beste.

                                    Lykke til i sesongavslutninga! Dere banker RBK!

                                    Hilsen Skeid-supporter

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      Hvem var han luringen som hadde tenkt seg inn på banen etter kamp slutt? Og hva skulle han ute på banen?

                                      Kommentar

                                      • Dandy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 346

                                        Opprinnelig skrevet av VK
                                        Hvem var han luringen som hadde tenkt seg inn på banen etter kamp slutt? Og hva skulle han ute på banen?
                                        Kanskje han først kastet lighteren sin, så skulle han tenne en røyk og fant ut at han ikke hadde lighter så han skulle løpe ut å hente den igjen?
                                        UFC 05!

                                        Kommentar

                                        • Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

                                          Opprinnelig skrevet av VK
                                          Hvem var han luringen som hadde tenkt seg inn på banen etter kamp slutt? Og hva skulle han ute på banen?
                                          han skulle sjekke om han sklir like mye på ullvål matta som lsk spillerne. eller
                                          Sklir LSK-spillerne lettere pga. Diadoraskoa?
                                          Daukjøtt Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...