Man Utd, Liverpool target to sign for Lilleström

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vikingur
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 289

    #81
    Here are all the goals I could fins of Bergmann on the net:

    Björn Bergmanns first 2 goals in the Icelandic Premier League last year in a 2-2 game against Valur. 1 goal at 01:06, the 2nd goal few seconds later.


    Goal from Bergmann last year for Akranes in the Icelandic Cup. Goal at 02:41.


    Goal from Bergman, at 02:00 in the clip, against Fylkir in the Icelandic Premier League this season:


    Goal from Bergmann, at 04:06, for IA against Breidablik in the Icelandic League this summer:


    Goal at 02:21 from Bergmann against FH in the Icelandic Premier League this season:


    Here is a goal he scored for IA this summer in the league against Fylkir. Its at 5:30 in the clip.



    Goal at 1:33, against Honka in the UEFA Cup

    Kommentar

    • Kanarifugl84
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2007
      • 2319

      #82
      Tråden "Björn til Lilleström" har blitt opprettet i Akranes' "spjall".


      Klubben har ikke kommet med noen nærmere offentliggjøring enn dette:


      Fra LSK er det bare stille...

      Kommentar

      • OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

        #83
        Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
        Tråden "Björn til Lilleström" har blitt opprettet i Akranes' "spjall".


        Klubben har ikke kommet med noen nærmere offentliggjøring enn dette:


        Fra LSK er det bare stille...
        Kanskje handlinger pågår? Ståkk dum av klubben for å kommentere om ting som ikke er i boks ennå?

        Uansett så er katten allrede ut av sekken
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

        Alltid Celtic og LSK

        Kommentar

        • mats
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 621

          #84
          henger ikke helt med på alt, men hva er stå på dissa islendingene egentlig? hvem er i boks, hvem er på snart i boks??
          hvordan er stå med ringstad og matin k???

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            #85
            Opprinnelig skrevet av mats
            henger ikke helt med på alt, men hva er stå på dissa islendingene egentlig? hvem er i boks, hvem er på snart i boks??
            hvordan er stå med ringstad og matin k???
            Ingen ting er bekreftet fra noen klubber, men mye tyder på at Stian Ringstad(Eidsvold Turn) og Bjørn Bergmann(Akranes) er veldig nære en overgang til LSK.

            Guðjón Baldvinsson Guðmundur, Reynir Gunnarsson og Martin Kolar har kun vært på prøvespill denne uka for å vise seg frem. Om de har gjort det i tilstrekkelig grad til å få kontrakt er vel fortsatt usikkert.

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5099

              #86
              Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
              Guðjón Baldvinsson Guðmundur, Reynir Gunnarsson og...
              For å unngå forvirring gjør jeg oppmerksom på at du har en kommafeil i navnene på de to islendingene på prøvespill.

              Guðjón Baldvinsson (angrep) og Guðmundur Reynir Gunnarsson (venstre back) er de to spillerne.

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2782

                #87
                Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                Ingen ting er bekreftet fra noen klubber, men mye tyder på at Stian Ringstad(Eidsvold Turn) og Bjørn Bergmann(Akranes) er veldig nære en overgang til LSK.

                Guðjón Baldvinsson Guðmundur, Reynir Gunnarsson og Martin Kolar har kun vært på prøvespill denne uka for å vise seg frem. Om de har gjort det i tilstrekkelig grad til å få kontrakt er vel fortsatt usikkert.
                Har du egne kilder på at de er veldig nære eller er det en konklusjon du har trukket på grunnlag av diverse avisartikler?

                Kommentar

                • Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                  Har du egne kilder på at de er veldig nære eller er det en konklusjon du har trukket på grunnlag av diverse avisartikler?
                  Både Stian Ringstad og Per Mathisen har hvertfall uttalt at de regner med å bli enige om en avtale i nær fremtid. Når det gjelder islendingen har jeg ingen annen info enn det som er nevnt i denne tråden. Muligens for drøyt å trekke konklusjonen "veldig nære" om denne spilleren. Men det virker troverdig.

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #89
                    Det er vel dessverre naturlig å tro at evt nye spillere vil vite hvilken divisjon vi skal spille i neste år før de signerer?
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Vikingur
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2006
                      • 289

                      #90
                      Björn Bergmann will have a medical tomorrow and then sign a 3 year contract.



                      Qoutes from the article:

                      ´´I will travel to Norway on Sunday and undergo a medical and afterwards sign a 3-year-contract with Lilleström and I am very happy about that. I went over there few days ago and I really liked the setup, the stadium and the training fascilities. When the manager told me he would play me I decided to go for it,“ said Bergmann.

                      ´´There have many clubs showed an interest in him lately, clubs from England, Austria, Holland and Norway, so there has been a great demand for him. We however decided not to send him across europe to this and that club because that would not serve his interest. Lilleström talked to us about 2 weeks ago and everything was very proffesionally done by them. So he went there to train. They had watched him play earlier for IA Akranes against KR and also playing for the Iceland u19 team. There was no problem reaching agreement with Lilleström and hopefully this will be a good step for his career,“ said IA chairman, Gisli Gislason.
                      Last edited by Vikingur; 18.10.2008, 08:33.

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5099

                        #91
                        Ser ut som det kanskje blir GAIS på Gudjon Baldvinsson.

                        Sænska úrvalsdeildarfélagið GAIS hefur gert kauptilboð í knattspyrnukappann Guðjón Baldvinsson, leikmann KR. Rúnar Kristinsson, yfirmaður knattspyrnumála hjá KR, staðfesti þetta við mbl.is en hvort tilboðinu verði tekið kemur í ljós á næstu dögum.


                        Guðjón á leið til GAIS?
                        Sænska úrvalsdeildarfélagið GAIS hefur gert kauptilboð í knattspyrnukappann Guðjón Baldvinsson, leikmann KR. Rúnar Kristinsson, yfirmaður knattspyrnumála hjá KR, staðfesti þetta við mbl.is en hvort tilboðinu verði tekið kemur í ljós á næstu dögum.

                        Kommentar

                        • Vikingur
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 289

                          #92
                          Yes KR have accepted an offer from GAIS for Baldvinsson.

                          Opprinnelig skrevet av McGuffy
                          Ser ut som det kanskje blir GAIS på Gudjon Baldvinsson.

                          http://mbl.is/mm/sport/landsbankadei...leid_til_gais/

                          Kommentar

                          • Latvijan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 360

                            #93
                            Bekreftet fra LSK

                            Da er endelig Björn Bergmann bekreftet fra LSKs hold også. 3års kontrakt! Velkommen skal han være. La oss håpe han følger rekken av islandsk suksess på Åråsen!

                            Kommentar

                            • caLitri
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 634

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Latvijan
                              Da er endelig Björn Bergmann bekreftet fra LSKs hold også. 3års kontrakt! Velkommen skal han være. La oss håpe han følger rekken av islandsk suksess på Åråsen!
                              Leder LSK til gull to år på rad og blir solgt videre til Chelsea etter to sesonger for 140mill med 30% videresalg klausul.

                              Der har vi nok fasiten :P
                              Gi alt, stå på LSK

                              Kommentar

                              • Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

                                #95
                                Likte ikke helt det der med 3-års kontrakt jeg. Siden han er så ung kan han meget mulig trenge to år før han er god, og da vet vi alle hva som skjer - han går gratis til en annen klubb.

                                Kommentar

                                • gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Ola
                                  Likte ikke helt det der med 3-års kontrakt jeg. Siden han er så ung kan han meget mulig trenge to år før han er god, og da vet vi alle hva som skjer - han går gratis til en annen klubb.
                                  Ser den.
                                  Men samtidig er han vel såpass ung at det fortsatt er en viss usikkerhet om han utvikler seg slik man håper. Da kan det være "kostbart" å ha ham på en lengre avtale.
                                  Samtidig har jeg såpass tiltro til Henning & Co (merk; jeg sier ikke hvem "Co" er ), at de helt sikkert vil forlenge kontrakten raskt dersom han svarer til forventningene.
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

                                  Kommentar

                                  • sten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2005
                                    • 873

                                    #97
                                    greit med 3 årskontrakt.dem følger utviklingen hans 1 år eller 2 også forlenger dem kontrakten da.slik sett er det bedre med 3 års kontrakt enn 4-5 års kontrakt

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      #98
                                      websterdommen gjør vel at det uansett blir snakk om at kontrakten ikke er like bindende etter 3 år. Bedre å gi han en bedre avtale om 1 og/eller 2 år.

                                      Kommentar

                                      • Hexaphim
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 2782

                                        #99
                                        Björn Bergmann satt for øvrig på tribunen sammen med Espen Johnsen og så kampen mot søpla i går. Han kan umulig ha blitt imponert over sine nye lagkamerater...

                                        EDIT: Erland Johnsen, selvfølgelig, ikke Espen.
                                        Last edited by Hexaphim; 21.10.2008, 09:36.

                                        Kommentar

                                        • Latvijan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2005
                                          • 360

                                          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                          Björn Bergmann satt for øvrig på tribunen sammen med Espen Johnsen og så kampen mot søpla i går. Han kan umulig ha blitt imponert over sine nye lagkamerater...
                                          Litt OT her, men satt han SAMMEN med Espen Johnsen?! Naturligvis ble han ikke imponert, det ble ingen...slik vi spilte i går er han nok vant til et høyere nivå.

                                          Kommentar

                                          Working...