Man Utd, Liverpool target to sign for Lilleström

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vikingur
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 289

    #61

    IA agrees Lilleström offer for Bergmann

    IA Akranes has accepted an offer from Lilleström for young striker Björn Bergmann.

    IA chairman, Gisli Gislason, confirmed this to Fotbolti.net this morning.

    Bergmann now has to negotiate personal terms to Lilleström before signing a contract with the club.

    The 17 year old striker has been coveted by many clubs in europe but now it looks like he is heading to Lilleström.
    -----------------
    What a coup by Lilleström!!!!!

    Another story about this:
    Last edited by Vikingur; 14.10.2008, 11:47.

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #62
      Velger å ikke juble riktig ennå. Klubben har rotet det til i forhandligsfasen før, og jeg blir ikke forundret om det skulle skje igjen.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #63
        Opprinnelig skrevet av hoyt
        Velger å ikke juble riktig ennå. Klubben har rotet det til i forhandligsfasen før, og jeg blir ikke forundret om det skulle skje igjen.

        Jubler ikke før han har signert. Venter også på en bekreftelse på at Ringstad har signert. Blir meget glad den dagen begge disse er i boks selv om jeg ikke har sett noen av dem spille.

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5096

          #64
          Enig med siste taler. Jeg slipper ikke jubelen løs ennå.

          Vikingur sier jo at der er flere om beinet, og jeg ser ikke bort fra at det kan komme andre, og større klubber enn oss, på banen i siste sekund.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            #65
            Merkelig at ikke RB.no smører dette over forsida, det står jo svart på hvitt her på forumet?

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #66
              Opprinnelig skrevet av reka
              Merkelig at ikke RB.no smører dette over forsida, det står jo svart på hvitt her på forumet?
              Skriv et par innlegg hvor du slakter forsøket på å kjøpe han så kommer det nok.

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                #67
                det som er rart er at lsk.no ikke har fått opp noe enda.
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                  det som er rart er at lsk.no ikke har fått opp noe enda.
                  Siden han ikke har signert synes jeg ikke det er rart i det hele tatt.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    #69
                    For å se litt positivt i dette så er det jo utelukkende positivt at det nå skjer ting. Det er helt klart at Berg og Bjarmann her er igang med jobben i LSK. Det må være liten tvil om at denne Bergmann er en bra spiller da såvidt mange lag av et slikt kaliber er ute etter han. Foreslår at vi nå er litt mer positive i fortsettelsen... Kan ser ut til at Benny har smittet fler av dere.
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Siden han ikke har signert synes jeg ikke det er rart i det hele tatt.
                      da beklager jeg, trodde han hadde det
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                        For å se litt positivt i dette så er det jo utelukkende positivt at det nå skjer ting. Det er helt klart at Berg og Bjarmann her er igang med jobben i LSK. Det må være liten tvil om at denne Bergmann er en bra spiller da såvidt mange lag av et slikt kaliber er ute etter han. Foreslår at vi nå er litt mer positive i fortsettelsen... Kan ser ut til at Benny har smittet fler av dere.
                        Er ikke helt med her. Hvem er negativ? Alle er vel begeistra her. Vi venter bare med å juble til han faktisk har signert.

                        Kommentar

                        • Vikingur
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 289

                          #72
                          Björn Bergmann comes from a great footballing family. His halfbrothers are Joey Gudjonsson (now at Burnley, but has played for Aston Villa, Real Betis, RKC Walwijck, Wolves). Bjarni Gudjonsson (Stoke City, Genk, Coventry) and Toddi Gudjonsson (Stoke, Derby, Bochum, Genk and Las Palmas).

                          Bjarni has said that Bergmann is the most talented of the all.

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #73
                            Thanks for keeping us posted!
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Er ikke helt med her. Hvem er negativ? Alle er vel begeistra her. Vi venter bare med å juble til han faktisk har signert.
                              Det jeg prøver å si er at mange av inleggene kan tolkes negativt. Jeg har forståelse for at det er negativitet fra både spillere og ledere i LSK. Men jeg har tro på at supporterne til LSK som sannsynligvis er norges beste ville gitt klubben "det lille ekstra" ved å utelukkende være positive de siste kampene og heller ta evalueringen etter at sesongen er ferdig. Kanskje feil tråd å ta opp dette med hvis du leser de forskjellige trådene som finnes så er det MANGE utspill som jeg tolker negative snarere enn kritiske... Mulig jeg tar feil men dette er min oppfatning av forumet den siste tiden...
                              Fugla Forever

                              Kommentar

                              • Vikingur
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2006
                                • 289

                                #75
                                This story is from 2006 when Bergmann was only 15 yrs old. It says that Brescia in Italy wanted him to come and train with the club. Also said Rosenborg were interested to sign him then:
                                Björn Bergmann Sigurðsson, knattspyrnumaður úr 3. flokki ÍA, hefur fengið boð um að koma til æfinga hjá ítalska liðinu Brescia. Liðið féll úr efstu deild á síðasta tímabili en liðið er sem stendur í efsta sæti næstefstu deildar, Serie B.

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                  For å se litt positivt i dette så er det jo utelukkende positivt at det nå skjer ting. Det er helt klart at Berg og Bjarmann her er igang med jobben i LSK. Det må være liten tvil om at denne Bergmann er en bra spiller da såvidt mange lag av et slikt kaliber er ute etter han. Foreslår at vi nå er litt mer positive i fortsettelsen... Kan ser ut til at Benny har smittet fler av dere.
                                  Og så stakkers Benny da, som kun har vært positiv til denne signingen. Tommel opp og innlegg har det blitt også.

                                  Om noen anses som "negative" eller "positive" er ikke så spesielt relevant. Spørsmålet er hvem som har rett eller feil. Mange av oss har vært tidligere negative til innkjøp av skadede spillere, ansettelse av Slokvik, Udays herjinger og mye annet i sportsklubben. Ting som vi har advart mot, og som har vist seg å være skikkelig sub-prime investeringer.

                                  Vi er nå positive til mye av det som skjer. Spørsmålet er heller om vi er positive på riktig grunnlag? Er vi positive med god grunn, eller er vi positive utelukkende fordi det skjer en eksrem kursdreining bort fra regimet fra 2007-2008?

                                  Et siste hjertesukk angående negativitet. De som toppper denne lista nå (subjektivt sett) er de som sutrer på Riise, og så sutrer på RB når de videreformidler sutringen. Det er sutrete det.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

                                    #77
                                    Er det noen her som faktisk har sett denne Bergmann i aksjon og kan si litt mer om hvordan type dette er ?
                                    Fugla mot nye høyder

                                    Kommentar

                                    • Vikingur
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 289

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av mooph
                                      Er det noen her som faktisk har sett denne Bergmann i aksjon og kan si litt mer om hvordan type dette er ?
                                      He's got a great first touch, is a great passer, good technical ability. The one thing he should improve is his hunger to score goals as he is a great finisher. Without a doubt one of the best talent from Iceland since Eidur Gudjohnsen.

                                      Kommentar

                                      • Fridtjof
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2005
                                        • 2120

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Vikingur
                                        Without a doubt one of the best talent from Iceland since Eidur Gudjohnsen.
                                        Vi har jo alle sett hvordan karrieren til Gudjonsen stoppet opp etter at han ble avvist av Rosenborg, så dette lover jo godt også for vårt forhåpentligvis kommende trønder-vrakgods...
                                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                        Kommentar

                                        • Vikingur
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2006
                                          • 289

                                          #80
                                          Just to see how he looks like on the pitch, here is a goal he scored for IA this summer. Its at 5:30 in the clip.

                                          Kommentar

                                          Working...